X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביהמ"ש העליון הותיר על כנו את פסיקת המחוזי והרשיע את רייפמן בבזיון בית המשפט, בגין סירובו להעביר לכונס נכסיו את מניותיו באמבלייז אמש נורו יריות כלפי מכוניתו של רייפמן
▪  ▪  ▪
רייפמן בבית המשפט [צילום: פלאש 90]
השופטת אלשיך שלחה את רייפמן ל-45 ימי מעצר
עופר וולפסון
לאחר שלא מילא את הוראת צו ביהמ"ש המורה לו להעביר את מניותיו לכונס נכסיו, קבעה השופטת כי אלי רייפמן יישלח לחודש וחצי מעצר בגין ביזיון בית-הדין * נתנה לו ארכה של 24 שעות למילוי ההוראה ולאפשרות הגשת ערעור על ההחלטה
לרשימה המלאה

הירי אל עבר המכונית לא עזר. שופט בית המשפט העליון, חנן מלצר, גזר (יום ב', 21.9.09) 45 ימי מאסר על אלי רייפמן בגין בזיון בית המשפט, בטענה כי לא כיבד צו ולפיו עליו להעביר את מניותיו באמבלייז לכונס הנכסים שמונה על-ידי בית המשפט, עו"ד איתן ארז.
השופט מלצר כתב בהחלטתו כי לאחר שבית המשפט קמא קבע כי על רייפמן להעביר את מניותיו, זה האחרון מיהר לשלוח מכתבי סרק לנאמניו שידווחו לו על החזקותיו במניות החברה, וכאשר קיבל הזמנות נוספות מבית משפט, רצה להוכיח את רצינות כוונותיו לקיום הצו, באמצעות קידום שליחתם של מכתבים משלימים, על-אף שידע מראש כי מדובר במהלך סרק ובהשחתת זמנם של כל המעורבים.
"דרך הפעולה הנ"ל, שנראה שכל מטרתה היא דחיית הקץ, אגב התרסה נמשכת של רייפמן כלפי צווי בית המשפט, והחמצת ההזדמנויות שניתנו לו לקיום הצו. האינטרס הציבורי של אכיפת צווים שיפוטיים, כמו גם האינטרסים של הנושים של רייפמן, מחייבים את קיום הצו השיפוטי לאלתר. דומה שמקרה זה הוא מאותם מקרים חריגים המחייבים מאסר. רק מאסרו יהיה בו כדי לקיים את קיום הצו".
השופט הוסיף כי "העובדה שאנו מצויים בין כסה לעשור נותנת אולי פתח לתקווה שהמבקש יתעשת, יעלה על דרך המלך (המצריכה שינוי בהתנהלותו) ויבחר לקיים את הצו השיפוטי. אם המבקש דובר אמת והוא בעל הזכויות בכ-39 מיליון מניות של החברה, הרי שהמפתח לתא מאסרו של המבקש מצוי בידו. כדאי שייעזר באותו 'צוות מומחים' שסייע לו ברכישת המניות, בהסתרתן, כמו גם בשעבודן ובמכירת חלק מהן - יאתרן ויעבירן לאלתר על שם המנהל המיוחד, ויקיים בכך את הצו השיפוטי".
משך זמן בערעור לעליון
כאמור, צו המאסר ניתן לרייפמן במקור לפני כשבועיים על-ידי שופטת בית המשפט המחוזי, ורדה אלשיך, בעקבות סירובו של רייפמן להעביר כ-39 מיליון מניות החברה שברשותו, בשווי של כ-94 מיליון ש"ח, לידי עו"ד ארז.
לאחר ההחלטה, החליטו כאמור עורכי-דינו של רייפמן להגיש ערעור לבית המשפט העליון, אותו אישרה אלשיך, וזה עיכב את ביצוע מאסרו של יושב-ראש אמבלייז עד להחלטה אחרת.
בדיון שהתקיים ביום שלישי שעבר בבית המשפט העליון, ביקש רייפמן לדחות בכמה חודשים את העברת מניותיו למנהל המיוחד, אך בקשה זו נדחתה על-ידי השופט מלצר. מלצר הפטיר אז בדיון כלפי רייפמן הערה עוקצנית, כאשר ניסה להבין מה עלה בגורל מניותיו, ואמר לו: "תקפיד על הגרסאות שלך, מפני שאני עצמי כבר מתבלבל".
אתמול נורו מספר יריות לעבר מכוניתו של רייפמן, אשר חנתה מחוץ למשרדי אמבלייז ברחוב אלכסנדר זרחין שברעננה. עדי ראייה סיפרו כי הבחינו בשני רוכבי אופנוע המתקרבים לרכב, פותחים לעברו בירי ונמלטים מהמקום. רייפמן עצמו לא נפגע באירוע, שכן לטענתו התכופף כשהחל הירי.
למקום הוזעקו כוחות משטרה שפתחו בחקירה ובסריקות. מקורבים לרייפמן מוסרים כי הוא בריא ושלם ולא נפגע.
כיום מסתכם היקף החובות של אלי רייפמן בכ-250 מיליון ש"ח, ובין השאר הוא חייב כספים לגורמים שונים בשוק האפור, בהם לאחד מהגורמים הבכירים בשוק האפור, שלי נרקיס. לדעת גורמים במשטרה, הירי כלפי רכבו של רייפמן אינו ניסיון חיסול שכשל, אלא מטרתו הייתה רק אזהרה, רמז למה שעלול לקרות לו אם לא ישלם את חובותיו.

תאריך:  21/09/2009   |   עודכן:  21/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
סקר שנערך בקרב 167 מנהלי משאבי אנוש, 80% מהם מהמגזר הפרטי, מעלה כי ההתאוששות בשוק העבודה עדיין איננה באופק    כמחצית מהנשאלים מאמינים כי המשבר עדיין בעיצומו
יפעת גדות
שתי בדיקות דם יוכלו לזהות את מחלת הסרטן ללא הצורך בבדיקות פולשניות כמו הקולונוסקופיה למשל    רופא המשפחה יוכל לבצע את הבדיקה    תעזור בגילוי הסרטן בשלבים מוקדמים וברי טיפול
מחלקה ראשונה
טינה פיי, הכוכבת של "רוק 30" לא הצליחה לגרוף את פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר והתנחמה בפרס שחקנית האורח הטובה ביותר על הופעתה ב"סאטרדיי נייט לייב"
יפעת גדות
מדענים פיתחו קרם שיוכל להחליף את התרופות לטיפול בזיקפה ללא תופעות לוואי אך מהיר השפעה
מחלקה ראשונה
כמויות גשם נאות ירדו בחלק מאזורי הארץ    בצפון הגולן נמדדה כמות היסטורית של משקעים לחודש ספטמבר, השווה לממוצע הרב-שנתי של החודשים ספטמבר ואוקטובר גם יחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il