X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סינתיה הובר סבלה מצלעות ומחוליות שבורות ומריאה מנוקבת לאחר שרכבה הידרדר במורד גבעה הצליחה להישאר בחיים על-ידי כך שמצצה את הלחות משערותיה שלה עצמה
▪  ▪  ▪
חמישה ימי נסים [צילום אילוסטרציה: AP]

אישה מקולורדו שרדה חמישה ימים בשממה שבהרי הרוקי הקפואים לאחר שמכוניתה הידרדרה לצידי הכביש כשניסתה לסטות מדרכו של עדר צבאים שעבר במקום.
סינתיה הובר סבלה מ-11 צלעות וחוליות שבורות, וכן מריאה שנוקבה במהלך התאונה. מיובשת ובודדה, הצליחה להישאר בחיים על-ידי כך שמצצה את הלחות משערותיה שלה עצמה.
"היא הייתה מבוהלת רוב הזמן בגלל שבלילה, כשהייתה שם בחוץ, היא שמעה את כל חיות הבר שסביבה", סיפרה אחותה רונדה אדמס, בתוכנית הלילה של רשת ABC. "אך מה שבאמת שמר על המוטיבציה שלה היה משפחתה. היא המשיכה לחשוב מחשבות כמו 'אני הולכת למות כאן לבד, אבל אני חייבת להילחם עבור ילדיי ומשפחתי'".
בנה, רון דניאל, סיפר כי אמו היא "אישה חזקה מאוד" והיה לה מזל גדול ששרדה.
לאחר כמעט שבוע של ייסורים, הובר נתקלה בקבוצה של כורים, ב-15 בספטמבר, וניצלה. היא הוטסה לבית החולים סנט אנטוני שבדנבר ולמרות שתחילה הוגדרה במצב אנוש, מצבה טוב כעת.
הובר הייתה בדרכה הביתה כשנסעה בשדרה במרכז העיר ב-10 בספטמבר כשמכונית הפסאט שלה הידרדרה במדרון של 10.5 מטר ונחתה כשהיא הפוכה. את המכונית לא ניתן היה לראות מהכביש - כביש 70 הבין-ארצי שבהרי הרוקי. הובר המתינה לעזרה, אך איש לא הגיע.
המשפחה סיפרה כי לא דיווחו על הובר כנעדרת משום שלעיתים קרובות נסעה לבדה לטיולים.
מאחר שהובר נפצעה באורח קשה, היא השתמשה במקל גולף שהיה ברכב כדי לנסות ולזחול במעלה הגבעה לכביש הראשי שמעליה כשרגליה חשופות. כשהבינה כי אינה מסוגלת לטפס במדרון התלול, הסתובבה וזחלה למכרה שהיה מתחתיה. מאוחר יותר, הובר סיפרה כי תכננה להשתמש במקל הגולף כדי להילחם בחיות הבר שמעולם לא הגיעו.
גשם, שלג, ברד וטמפרטורות נמוכות הגיעו עם הסופה של סוף השבוע. בסופו של דבר, היא הצליחה לזחול כ-135 מטר לכיוון המכרה שם שמעה קולות של אנשים.
הובר צעקה פעמיים ומישהו הגיב. ג'ון נורת'רן לא הצליח תחילה לראות את הובר מאחורי צלע הגבעה, אך לאחר שמצא אותה קרא למנהלו כריס סטון לעזרה וביקש ממנו למהר ולהגיע עם תיק עזרה ראשונה. סטון מיהר לכיוון הגבעה. לדבריו, הובר הייתה במצב נורא כשראה אותה, עיניים סגולות ופה מלא בלכלוך מזחילה כשראשה על הקרקע.
"כשהגעתי לשם, כיסינו אותה בשמיכות וניסינו לאפשר לה להרגיש נוח עד כמה שניתן עד שצוות החירום יגיע", אמר סטון. "היא המשיכה לומר 'אני כאן מיום חמישי, אני כאן מיום חמישי'".

תאריך:  22/09/2009   |   עודכן:  22/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
אורי אורן וחילמי דבאבסה הורשעו כי קיזזו חשבוניות פיקטיביות בערך של כ-22 מיליון ש"ח    נשלחו ל-3 שנים וחצי מאסר וישלמו 400,000 ש"ח קנס
אלעזר לוין
מאות קונים-בכוח כבר נרשמו    החברה מציעה לחברי 5 קבוצות הרכישה לקנות 106 דירות בהנחה    הערכה: ההנחה - כ-10%
איציק וולף
משפחתה של הזמרת המנוחה הסירה את התנגדותה להעלאת המחזמר שיצר אמרגנה לשעבר, בצלאל אלוני    אחוזים מהרווחים יוקדשו להנצחתה    המשפחה או גורם מתחום התיאטרון יוכלו לצפות בכל חזרה מלאה או חלקית
עופר וולפסון
שרי אריסון הפתיעה: דנקנר יחלוש כמנכ"ל-על על בנק הפועלים אותו עזב    פלד קודמה ליו"ר פעיל בחברת אריסון השקעות
יפעת גדות
דיאטת DASH - גישה תזונתית לעצירת לחץ דם גבוה - היא דוגמה לתוכנית אכילה להורדת לחץ הדם    מחקרים הראו כי חולים שהקפידו על דיאטת DASH הורידו את לחץ הדם שלהם בתוך שבועיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il