X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השוק העולמי לתוכנות אבטחה יסתכם ב-14.5 מיליארד דולר ב-2009, גידול של 8% לעומת 2008, כך לפי גרטנר, חברת המחקר והייעוץ המובילה בעולם לטכנולוגיית מידע ותקשורת (ICT).
▪  ▪  ▪
שוק מתפתח [צילום: פלאש 90]

בשנת 2008 צמח שוק תוכנות האבטחה ב-19% וגרטנר צופה שהשוק יצמח ב-13% ב-2010 וההכנסות יסתכמו ב-16.3 מיליארד דולר. באירופה, יסתכם שוק תוכנות האבטחה ב-2009 ב-3.2 מיליארד אירו, גידול של 7% לעומת 2008.
"למרות ששוק תוכנות האבטחה העולמי הושפע מהמיתון הכלכלי, הצמיחה תמשיך להיות חזקה ב-2009 מאחר ונושא האבטחה נשאר קריטי וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם קיצוצים דרסטיים", אמר רוג'רו קונטו, מנהל מחקר ראשי בגרטנר. "בטווח הזמן הבינוני, הזדמנויות הצמיחה הגדולות ביותר יגיעו מתוכנות כשירות (SaaS), פתרונות המבוססים על התקנים טכנולוגיים, ומארגונים קטנים ובינוניים, שמנסים להשלים פערים בנושאי האבטחה בהשוואה לארגונים הגדולים ולכן יוציאו אחוז גבוה יותר מהתקציב שלהם על האבטחה".
בשנת 2009, פתרונות אבטחה למשתמשים פרטיים יישארו המגזר הגדול ביותר (במונחים של סך ההכנסות מתוכנה) בשוק תוכנות האבטחה, אשר יהווה 25% מכלל השוק. גרטנר מעריכה, שההכנסות ממגזר זה יסתכמו ב-3.6 מיליארד דולר, גידול של 4% בשנת 2009. שוק תוכנות האבטחה לארגונים הכולל בתוכו מספר תחומים, כגון פלטפורמות הגנה על משתמשי הקצה, תחומי אבטחת דואר אלקטרוני והקצאת משתמש, צפוי להסתכם ב-10.9 מיליארד דולר, המהווה גידול של 9% בשנת 2009.
"שוק תוכנות האבטחה ב 2008 התאפיין ברמה גבוהה של מיזוגים. דוגמאות לכך הן רכישת Secure Computing על-ידי Mc Afee, MessageLabs על-ידי סימנטק ו-Ultimaco על-ידי Sophos. שוק זה צפוי למיזוגים נוספים בעתיד הקרוב", אמר קונטו. "משתמשי הקצה עוברים בהדרגתיות למוצרים מגוונים עם אינטגרציה טובה יותר, במיוחד בתחומים של אבטחת נקודת קצה, זהות וניהול גישה. ספקים מציעים אינטגרציה טובה עם שותפויות טכנולוגיות מבוססות ובדוקות, כאשר הקונים מעדיפים לעבוד עם שניים או יותר ספקים שכבר סומכים זה על זה בכל הקשור לתוכנות ומתודולוגיות".
גרטנר הינה ספקית מובילה של מחקרים וניתוחים לתעשיית טכנולוגיות המידע הגלובלית. גרטנר מספקת שירותי מחקר וייעוץ ליותר מ-10,000 לקוחות, בהם מנהלי מערכות מידע (CIOs) ובכירים אחרים בענפי ה-IT בארגונים ובמשרדי ממשלה, כמו-גם חברות טכנולוגיה ובתי השקעות. החברה מתמקדת באספקת ניתוחי עומק אובייקטיביים ויעוץ, ובכך מסייעת ללקוחותיה בתהליך קבלת ההחלטות והשגת צמיחה עסקית.

pCon – זה עובד ומצליח וזה אמיתי
תאריך:  23/09/2009   |   עודכן:  23/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
מוצרי חומרה ראשונים התומכים בטכנולוגיית USB 3.0 החדשה הוצגו לראשונה בכינוס המפתחים השנתי של אינטל, Intel Developer Forum    מה המשמעות עבור הצרכנים?
גלית יצחק
חולות סרטן השד הנאלצות לעבור ניתוח להסרת גידול בשד, תוכלנה לעבור באסותא ניתוח בטכנולוגיה חדישה שמצמצמת למינימום ניתוחים חוזרים
ראובן לייב
עשרות מצבות נותצו בו בראש השנה ועוטרו בצלבי-קרס ובכתובות נאצה
עופר וולפסון
כמות צרכני חברת החשמל המקבלים חשבונות חשמל שלא חושבו ע"פ רמת הצריכה בפועל אלא רק ע"פ הערכת השימוש של החברה עולה    רשות החשמל: "מדובר בנתון מדאיג"
הילה רז
כך לפי סרט שהוצג היום בדיון בבית המשפט המחוזי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il