X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מופע המחווה ל"סימנים של חולשה" של ברי סחרוף היה מביש אם תשאלו את רוי רגב, ברי סחרוף בטח היה נבוך במיוחד לראות את מיטב זמרינו מתעללים בשיריו
▪  ▪  ▪
לא מגיעה לו הפקה חובבנית כזאת. ברי סחרוף [צילום: עכבר העיר]

איזה כיף שגם אצלנו זוכרים לתת כבוד גם לאנשי הרוק ולא רק לסשה ארגוב. איזו באסה שאחרי שאנשים באים - ואפילו מוותרים על משחק של הפועל באירופה - הם מקבלים אירוע שמזכיר פעילות מתנס"ית, שלא עושה כבוד לא לאלבום הישראלי הטוב ביותר שיצא בארץ ב-20 השנים האחרונות, ולא לאמן הנהדר שחתום עליו.
בתחילת הערב הכל נראה עוד מאוד מבטיח, והבחנו ברע מוכיח המוכשר והסהרורי, דן תורן הבוגר וכמובן ברי סחרוף. כל אלה גם חתומים על "סימנים של חולשה" - אלבום הסולו השני של ברי סחרוף, שגם העיף לכמה אנשים את התחת לפני 15 שנים ומצליח עדיין לרגש. אנשי פסטיבל "הלם כרך" התל אביבי שיחקו אותה, ורתמו לצורך ערב ההוקרה מגוון אושיות מוזיקליות מאוד תל אביביות.
עם עלייתה של עינב ג'קסון כהן, בביצוע שקט ובליווי קלידים ל"כמה יוסי", כבר הבנו שמשהו כאן מאד לא בסדר. איפה התעוזה ורוח האלבום האוונגארדית של האלבום, ששילבה לראשונה אלקטרוניקה ורוק גם אצלנו בלבנט? בחציו הראשון של המופע קיבלנו שורה של אמנים מגומגמים בביצועים אקוסטיים תפלים. החל מג'קסון החמודה דרך אסף ארליך, שלא מצא את עצמו ב"רעש לבן", ועד השיא - ביצוע כמעט מבזה של ברק גביזון הנחמד ל"הזיות". זה האחרון עלה יחד עם יותם בן-חורין, ניחש את המילים מהדף שמולו וגמגם את השיר כאילו רק אמש נתקל בו לראשונה. "אנטיביוטיקה" לא הצליחו לשזור את אנרגיות הגל החדש שלהם ב"רגעים".
מי שהצילה את המצב הייתה רונה קינן, שהתוודתה שגם היא אוהבת את "סימנים של חולשה" יותר מכל אלבום ישראלי אחר. הביצוע שלה ל"בשבילך" היה רגיש ויפה, אבל לא הצליח לרגש כמו שציפינו מאמנית בסדר הגודל של קינן.
ה"ממבו ממבז", הרכב אלקטרוני של רן סלוין ואיתן רדושינסקי, בחרו להחריב את "נפתלי הדג" עם ביצוע ילדותי למדי. הוא התחיל נעים עם לופ מחשב מושקע, והפך לגן ילדים בפזמון מקושקש. אולי הגיע הזמן שהשניים האלה יתבגרו קצת. סחרוף, כנראה, נע בחוסר נוחות בכיסאו.
מי שהציל את העסק היה כצפוי גבע אלון, שיחד עם להקת Tree בעלת ניחוח הסיקסטיז נתנן סוף סוף קצת בראש. גבע קיבל גם סולו מלהיב שגרם לנו לחזור ולהאמין שסולו גיטרה זה דווקא קול. שירתו הלכה הרחק מהסטייל הסחרופי ונתנה לו ממד של שיר רוק "צ'רצ'ילי", עם עברית יפה והמון סטייל.
החלק השני היה קצת טוב יותר מקודמו, אבל כאשר אפילו נעם רותם מפשל עם שיר מושלם כמו "חבל שאת לא", נערות ריינס מעניקים ביצוע סתמי ל"אני רוצה מידבר" ושילה פרבר משאירה לנו רק טעם של עוד מהצ'לנית המדהימה שלצידה, נותרנו להתנחם ברם אוריון, שעלה עם גיטרה חשמלית ומכונת תופים והעניק לנו ביצוע מוטרף ל"בריז'יט ברדו זה לא פשוט". זה האחרון גרם לבנות השורה שלפנינו לכסות את האוזניים שלהן לאורך כל השיר, כך שלפחות זכינו לצחוק קצת על קהל הקונצרטים שהגיע לצוותא הערב.
למזלנו, המארגנים פינקו אותנו עם ביצוע נוסף של "כמה יוסי", הפעם של להקת "אשכרה מתים" הצעירה אבל המשובחת. אחרי שכל הוותיקים גרמו לנו להאמין שיש בעיה קשה עם הסאונד, הילדים הללו עלו והרביצו יופי של ביצוע עם סאונד מושלם. בציניות או שלא, סולן הלהקה אף בחר לדווח לקהל שהוא קהל נהדר ושהמופע נשמע טוב מאוד מאחורי הקלעים. אולי מאחורי הקלעים דברים באמת עובדים אחרת.
מצגת ה"מדיה פלייר" שהוקרנה לצד הבמה עם שמות השירים והמבצעים וקטעי הקישור המוזיקליים היו סתמיים, ממש כמו המופע כולו. עם זאת, היה זה הקשר היחיד בין הקהל למארגני האירוע. אף אחד לא עלה לומר משהו על האלבום או על האמן וכל החוויה הייתה מיותרת להחריד. לא מגיע לו, לברי. לפני 15 שנה הוא שחרר לאוויר העולם בת זונה של יצירה, ואתם לא תוכלו לקלקל אותה, גם לא עם הפקה חובבנית שכזאת.

תאריך:  02/10/2009   |   עודכן:  02/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
263 אלף משרות קוצצו בארה"ב בספטמבר    האנליסטים חזו קיצוץ משרות בשיעור של כ-180 אלף בלבד    האבטלה כמעט ונוגעת בשיעור ה-10%
יהונתן דחוח-הלוי
סרבני הגיוס "בשל הכיבוש" זוכים לתמיכה של יו"ר הנהלת בצלם, גילה סבירסקי, המציינת כי "מורידה בפניהם את הכובע", "מעריצה אותם" ומכנה אותם "גיבורים"    ארגון 'פרופיל חדש' המסייע לסרבני הגיוס הינו אחד הארגונים החבר ב'קואליצית נשים לשלום' שסבירסקי הייתה שותפה להקמתו
שירלי בר דיין ותומר לוי
שחקן מכבי ת"א לפני עכו. ישראלביץ', יבוריאן ושבחון ב-11. קומאץ' יסופסל
עידן יוסף
"שלום, אני גלעד בן נועם ואביבה שליט"    נראה רזה וחלש    מזכיר ביקור שערך יחד עם משפחתו במסעדה בכפר דרוזי
עופר וולפסון
בין אלפי לקוחותיו ההרוסים של ברנרד מיידוף, ישנם בודדים שדווקא נהנו מאוד מהשקעה באמצעותו    נאמן ביהמ"ש להשבת הנכסים לקורבנות דורש ממשקיע של מיידוף בפלורידה להשיב כ-7.2 מיליארד דולר ברווחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il