X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רכבת ישראל תחל בהקמת מערכת שירות המידע האוטומטי לנוסעים (PIS) בעלות של כ-80 מיליון שקלים בחרה בקונסורציום של חברת יורוקום ואסקום השוויצרית להקמת המערכת
▪  ▪  ▪
מנכ"ל רכבת ישראל יצחק הראל. מתקתק כמו שעון [צילום: עידן יוסף]

בחודשים הקרובים צפויה רכבת ישראל לשדרג את מערך שירות המידע לנוסעים באמצעות הפעלת מערכת PIS להעברת מידע מדויק ועדכני בזמן אמת לתחנות הרכבת, לאינטרנט, למוקד המידע לציבור ולפיקוד הרכבת, זאת לאחר שבחרה בקונסורציום של 'יורוקום' והשוויצרית 'אסקום' להקים את מערכת המידע החדשה.
המערכת תוקם בעלות של כ-15 מיליון אירו, כבר במהלך השנה הקרובה. מערכת המידע תתבסס על נתונים בזמן אמת ממרכז השליטה החדש של רכבת ישראל ה'משוּאה'. יורוקום הישראלית צפויה לספק את תשתיות המערכת ואסקום השויצרית תספק את ההתמחות שלה בנושא המערכת הממוחשבת והשילוט האלקטרוני.
מערכת המידע לנוסע צפויה לשדרג משמעותית את השירות הניתן לנוסעים בתחנות. באמצעות ממשק למערכת ניהול התנועה, תיתן המערכת אינדיקציה מדויקת לגבי מיקום הרכבות בכל זמן נתון וצפי להגעתן לכל תחנה. על בסיס המידע תתאפשר הצגת זמני יציאה והגעה בפועל, על גבי שילוט אלקטרוני שיוצב בתחנות הרכבת, הודעות כריזה בתחנות בזמן אמת, עידכוני לוחות זמנים בעמדות מכירת הכרטיסים, אתר האינטרנט של הרכבת ומוקד המידע.
מערכת ה-PIS צפויה לפעול בכמה נקודות ממשק מול הנוסעים:
  • השילוט בתחנות הנוסעים יוחלף לשלטי תצוגה אלקטרוניים, בהם תתעדכן התצוגה בחיבור למערכת השליטה המרכזית (PIS) ובהתאם לנתוני אמת ממערכת האיתות ללא צורך בהתערבות מנהל התחנה;
  • הכריזה בתחנות תיעשה בשליטה מרכזית באמצעות חדר שליטה ובקרה שיבצע מעקב אחרי תנועת הרכבות, שליטה על התצוגות ושינוי התצוגה, ותהיה אחידה בכל התחנות.
הודעות על שינויים בלוח זמנים, הודעות אזהרה על רכבת חולפת והודעות על מעבר רציפים בתחנות קישור יוכרזו באופן אוטומטי. למנהלי התחנה יהיו מערכות תצוגה שיתנו להם מידע מדויק על תנועת הרכבות, התצוגה והכריזה ותינתן להם האפשרות להפעיל כריזה ידנית בתחנה במצבים חריגים בלבד.
המערכת תותקן כניסוי בתחנה אחת ותיערך הרצה לבחינת המערכת. לאחר מכן תותקן המערכת בשאר תחנות הרכבת בארץ לפי סדר עדיפות שיקבע על-ידי רכבת ישראל. המערכת החדשה תהיה "מערכת פתוחה" מבחינה טכנולוגית, כך שניתן יהיה להוסיף ולגרוע רכיבים של חומרה ותוכנה, בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות.
כיום פועלות המערכות ברכבת על-פי טבלאות לוח זמנים מתוכנן. מנהל התחנה יכול להגדיר שינויים בלוחות הזמנים, אך הן הכריזה והן השליטה בשלטי המידע מתבצעים באופן מקומי בתחנה ובהפעלה ידנית.

תאריך:  04/10/2009   |   עודכן:  04/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקרוב ברכבת: מידע בזמן אמת על עיכובים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מה לגבי הקרונות
בני פ.  |  4/10/09 15:48
2
צריך GSM-R.
Nortel  |  4/10/09 16:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיון בראימן
נחשב לאחד מראשוני ענף האינטראקטיב בישראל    יחליף את ערן גפן, כנציג תחום הדיגיטל בהנהלת האיגוד
יפעת גדות
אישה, אצלה אובחנה שפעת החזירים, הועברה כשהיא במצב אנוש מבית החולים קפלן, שם הייתה מאושפזת מספר ימים    לאישה לא היו גורמי סיכון
יפעת גדות
אם אין לנו כמות מספקת של ברזל, הגוף מייצר פחות תאי דם אדומים    במצב זה לגוף ישנה כמות נמוכה יותר של המוגלובין, ולא ניתן לקבל כמות חמצן מספיקה
אלעזר לוין
ישלם לשיכון ובינוי כ-1.4 מיליון שקל    גם מנכ"ל סיטיפס יאיר נווה קנה דירה בפרויקט    היזמים מכרו 400 מ-770 דירות בפרויקט    מציאה: אביב מוכר דירות ברמלה ב-770 אלף שקל
מערכת PCאון
סקר חדש של חברת Net Applications מצביע על ירידה ראשונה בשיעור השימוש במנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט, בינג    מדוע גם בגוגל לא ישמחו לשמוע על התוצאות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il