|
1 |
|
|
יתנדף יחד עם התנדפות הנפט הערבי? קשה להאמין שמיטשל, בייקר, בוש ושאר מרוויחני הנפט יאפשרו פיתוחים שיגזלו מהם את פרנסתם מהזנות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן בלי שם |
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
מחיר |
|
גנאדי | 5/10/09 18:21 |
|
|
כפי שידוע לי, מדינת ישראל מוכנה לקנות חשמל "ירוק" במחיר פי 4 יותר גדול ממחיר של חשמל לצרכן. בטח עסק כזה כדאיגם למדינה וגם לחברה ממציאה, אבל אני בתור משלם מסים לא מוכן לשלם עבור טריקים כאלו. דרך אגב, פעם ראשונה נתקלתי בסיפור זה מזמן ב livejournal community עם שם מאוד משמעותי - science_freaks |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גנאדי |
|
|
4 |
|
|
ר? לא די שמ_יינים אותו בדמי נסיעה שערורייתיים, כעת הוא ורכבו "יתרמו" עוד הכנסות לחזיר הקפיטליסטי המחזיק ברשיון לשדוד אותו, מטעם המדינה העלובה הזו.... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מר כאסח |
|
|
5 |
|
|
האנרגיה שתאסף מקורה באיבוד אנרגיה קינטית של כלי הרכב. אין מה לעשות - חוק שימור האנרגיה פועל גם כאן. הרכבים שעוברים על המתקן ישרפו יותר דלק בגלל ההתנגדות. למעשה המערכת הזו הופכת אנרגיה שמקורה מדלק לאנרגיה חשמלית (ועושה את זה כנראה בצורה לא מאוד יעילה). לא יותר פשוט להפעיל גנרטור ??? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חכמולוג |
|
|
|
|
|
מכוניות גם ככה מעבדות הרבה אנרגיה תוך כדי נסיעה, בין השאר בחיכוך. המערכת לא מורידה יעלות מושלמת, אלה משאירה את יעילות האוטו נמוכה ומנצלת חלק מהאנרגיה שאחרת היתה מתבזבת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לא חכמולוג. חכם |
|
|
|
|
|
אנרגיה שמתבזבזת כיום על חיכוך תמשיך להתבזבז על חיכוך עם או בלי המיתקן. כל האנרגיה שהמתקן "יחלוב" היא אך ורק אנרגיה קינטית, אותה היה הרכב אמור להשקיע בתנועה שלו. כעת האנרגיה הזו תומר לאנרגיה חשמלית במקום "לדחוף" את האוטו, והנהג ישקיע על חשבונו דלק נוסף כדי להגיע למחוז חפצו. המתמטיקה והפיזיקה פה היא פשוטה ואי אפשר להסתיר את העובדות הללו.
יתכן שיש פה בעיה חוקית - גביה עקיפה של תשלום מהנהגים.
ההגיון היחיד שאני רואה למערכת כזו היא אפשרות זולה להאיר קטעי כביש מרוחקים באיזורים שאין בהם תשתית חשמל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חכמולוג |
|
|
|
|
|
עשוה מחצץ. החצץ רועד, והרעידות הופכות בחצץ לחום.
תאר לך שחלק מהחצץ מוחלף על ידי גבישים בעלי אותם התכונות גמישות, חיכוך וכו'...., אלא, שהרעידות הופכות לחשמל במקום להפוך לאנרגית חום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורא |
|
|
|
|
|
ניתן לבנות פסי האטה צוברי אנרגייה בירידות. כלומר ברגע שהמכונית נמצאת בירידה, היא תעצר יותר בכוח פסי האטה אלה, ופחות ע"י בלם המכונית. קיימות בישראל ירידות קשות, שבהן הנהג בולם, או בהורדת ההילוך או בלחיצה על הבלם, בשני המקרים האנרגייה הזאת מבוזבזת לחום. ברם באם המכונית תואט ע"י גורם חיצוני, גנרטור מייצר חשמל, אז תיווצר כאן אנרגייה ירוקה אמיתית. ישנן כמובן כבישים נהדרים, מייצרי אנרגייה, בעלי ירידות קשות ונפח תנועה ענק, כמו כביש מספר 1 מירושליים לשער הגיא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מטאטא |
|
|
6 |
|
|
רגע, אם המערכת באמת מנצלת אנרגיה
שמתבזבזת בכל מקרה מהתנועה של גוף כבד
אז יותר הגיוני שהמערכת תשב בצמיגי הרכב
והחשמל יאגר ברכב (בערך כמו עקרון הרכב ההיברידי
חוק שימור האנרגיה עובד תמיד
אם צריכת הדלק של הרכבים תגדל
אין כאן שום חידוש - פשוט עוד כביש אגרה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אאא |
|
|
|
|
|
הבא נתאגד בתביעה ייצוגית נגד הטכניון, חברת אינווטק, המשרד לתשתיות ויתר החכמים בגין גזלת אנרגיה מאיתנו ללא התר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זק |
|
|
7 |
|
|
אשר ישלמו לנהגים שנוסעים עליהם תמורת החשמל שהם מייצרים, סוף סוף המכונית לא "בזבזנית" אלא תורמת לסביבה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יצרן חשמל |
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
החשמל שיפיקו יהיה על חשבון עלייה בצריכת הדלק של כלי הרכב |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלקטרונאי |
|
|
10 |
|
|
הבלאי של המשאיות, העמוסות הרבה מאד מעבר למותר,
על קטעי הכביש שיוטמנו בו ממירי האנרגייה הזו,
יהיה כל כך גדול ולכן הטכנולוגיה לא תהיה רווחית בישראל...
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ח |
|
|
11 |
|
|
בפועל שמכונית נוסעת היא יוצר שקיעה בכביש עקב המשקל שלה מיכוון שהכביש גמיש כשהוא מתרומם הוא דוחף את המכונית קדימה.
עכשיו הכביש ישקע מתחת לגלגלים אבל לא יחזיר את האנרגיה כשהוא מתרומם ואז המכונית תפסיד אנרגיה ותשרוף יותר דלק.
המערכת דומה למכונית שנוסעת בעליה ואחר כך יורדת ומחזירה את האנרגיה לייצור חשמל.
המכונית תשרוף דלק ותזהם כדי שישהו ירוויח כסף.
אני קורהלכול הנהגים להתאגד ולמנוע את הביזיון |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מהנדס אלקטרוניקה |
|