הישראלים מרוצים מאוד מהשירות הניתן בסניף קופת החולים שלהם ובסניף הבנק שלהם, ופחות מרוצים משירותי העירייה וחברות הסלולר. כך לפחות עולה (יום ה', 8.10.09) מסקר שנערך על-ידי המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בשיתוף חברת SQ איכות השירות, במהלך חודש ספטמבר 2009.
בסקר, שנערך בקרב מדגם ארצי של 500 מרואיינים בני למעלה מ-18, התבקשו המשיבים להביע את שביעות רצונם מאיכות השירות שניתן להם בשישה ענפים: סניף קופת החולים שלהם; סניף הבנק העיקרי שבו מנוהל חשבונם; מפעיל הסלולרי העיקרי; בית הקפה שבו הם מבלים בעיקר; חברת הכבלים/הלווין אליה הם משתייכים ושירותי העירייה/מועצה מקומית הניתנים להם. המשיבים התבקשו לדרג את מידת שביעות רצונם מהשירות שהם מקבלים בכל אחד מהגורמים נותני שירות אלו על סולם שבין 1 ל-5.
מן הנתונים עולה, שכמעט 39% מהמשיבים העניקו את הציון המירבי (ציון 5) לאיכות השירות הניתן בסניף הבנק שלהם. במקום השני מדורג סניף קופות החולים עם 36.9% מהמשיבים, שהעניקו את הציון 5, ובמקום השלישי ממוקם בית הקפה שבו הם נוהגים לבלות עם 32.7% מהמשיבים שהעניקו את הציון 5 לשירות הניתן שם.
בשלושת המקומות האחרונים נמצאים חברות הכבלים והלווין (עם 25.3% מהמשיבים שהעניקו את הציון המירבי 5); חברות הסלולר (עם 23.5% שהעניקו את הציון 5) ושירותי העירייה הגיעו למקום האחרון, כשרק 18.9% מהמשיבים מרוצים מאוד מהשירות הניתן להם שם.
גם כאשר מנתחים את שיעור המשיבים 4 או 5 (כלומר שביעות רצון גבוהה עד גבוהה מאוד), עולה תמונה כמעט זהה. מהנתונים עולה, שהנסקרים הכי פחות מרוצים משירותי העירייה במקום מגוריהם (רק 43.8% מהמשיבים שהעניקו ציוני 5-4). לעומת זאת, הם הכי מרוצים מהשירות בבתי הקפה (82% העניקו ציוני 5-4), בקופת החולים (77.3% העניקו ציוני 5-4), ובבנק (75.2% העניקו ציוני 5-4). הענפים הממקומים באמצע מבחינת רמת השירות הם חברות הכבלים/הלווין (62.3% העניקו ציוני 5-4) והסלולרי (57.2% העניקו ציוני 5-4).