X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למרות התקציבים המידלדלים, מאבקי יוצרים ומיתון מתמשך בתעשיה בפרט ובעולם בכלל, החורף הקרוב מתאפיין בהפקות מקור מרעננות של מיטב היוצרים המחזירות את הטלוויזיה הישראלית למקום הראוי לה
▪  ▪  ▪
חטופים. השיבה הביתה [צילום: עכבר העיר]

למעשה, כבר שמו של הטור שאותו אתם גוללים כעת אמור לעשות לנו את החורף. העובדה שיש בנמצא חמש סדרות מקור נבחרות ומדוברות, כלומר, בסך-הכל יש יותר מחמש סדרות מקומיות שאף פעם לא ראינו, יש בה משהו משמח. הידיעה שאסי כהן ישחק לפחות באחת מהן, היא סיבה טובה לשמחה כפולה.
"תיבת נח" (רשת)
הדרמה הפסיכולוגית מבית היוצר של רני בלייר, מי שהביא לנו גם את "שבתות וחגים" ו"פרשת השבוע", נשמעת כמו אחד המקרים המיוחדים האלה שיגרמו לנו לצפות בתוכניות של "רשת". אחרי שייבא מחו"ל לצורך העניין את מארק איווניר ורומי אבולעפיה, וצירף אליהם אושיות מקומיות מרשימות כמו יעל אבקסיס, מלאני פרס ומירה עוואד, קשה להאמין שהתוצאה תהיה פחות ממוצלחת. הסדרה, בת 26 פרקים, נולדה בעקבות לימודי התרפיה באמנות של שמוליק קלדרון, יוזם הסדרה, ותלווה את דמותו של נח, פסיכולוג שחי ביאכטה יפואית ומנהל בה קבוצת תמיכה לאנשים בודדים. אין כמו בדידות כדי לעורר הזדהות וסימפטיה, ואין כמו תיעוד של מלאני פרס בתפקיד המטופלת כדי להעביר את המסר שלפיו באמת לכולם זה קורה. "בטיפול", גרסת הביחד.
"נשות הטייסים" (ערוץ 10)
"נשות הטייסים" היא סדרה שמספקת סיבות רבות לשמוח, ודווקא לא בגלל הקאסט הכולל את גלית גוטמן, יעל גולדמן ולירון לבו. סדרה שמכריזה שתעסוק ב"אחורי הקלעים" של חיי טייסי הקרב בצה"ל ובני משפחותיהם וודאי תחקור שאלות נוקבות הקשורות לענייני מוסר רלוונטיים, שאלות חוק וצדק של השעה, כמו-גם סוגיות של מאצ'ואיזם והקשר שבינו לבין הצלחה צבאית. כלומר, כמובן שלא. חשיפות בוודאי לא יהיו שם, לפחות לא מהסוג המשמעותי לחיינו; ציצים לעומת זאת - אני מוכנה להתחייב על זה - יהיו גם יהיו.
"מגדלים באוויר" (ערוץ 10)
בגלל שמזמן לא נראו כאן דרמות טלוויזיונית שגוררות את טלי שרון להזיל דמעה, בערוץ 10 מבשלים לכבוד החורף עוד אחת. "מגדלים באוויר" תעקוב אחר שלוש אחיות שנאלצות להתמודד עם אחד הכישלונות הצורבים בעידן המודרני - השיבה לבית ההורים, ובעקבותיה, עם גילוי השקרים והסודות שמאחורי החזות הנעימה של אמאבא. בתפקיד האב: אלון אולארצ'יק, שמה שאמור היה לרכך את המכה.
"נבלות" (הוט)
בשורות משמחות מהוט: מיני סדרה בת 6 פרקים המבוססת על ספרו של יורם קניוק "נבלות - הסיפור האמיתי" בדרך אל המסך שלנו. סדרת הדרמה שביצירתה השתתף חגי לוי, היוצר של "בטיפול", עוקבת אחר חבורת קשישים שמחליטים לצאת למסע רצח סדרתי של צעירים תל אביביים נטולי קמטים ופיליפיניות. בין הקשישים גם אחד, יהורם גאון, ובין הצעירים, בין השאר, גם מיכאל מושונוב הלוהט. הסצנות יעברו בין צירי זמן שונים, ומכל מקום נשמע שרק בשביל הופעת האורח של קובי אריאלי כעסקן של חברה קדישא, שווה לבדוק.
"חטופים" (קשת)
"חטופים" מסתמנת כאחד הניסיונות המעניינים ליצור סדרת מקור שתחפור במקומות שלעיתים קרובות מדי נוח לנו לשכוח. הסדרה המדוברת, בבימויו של גידי רף, תלווה את חזרתם של שני חיילי צה"ל חטופים לארץ לאחר שנים ארוכות בשבי. המחשבות על החייל החטוף הנוכחי של צה"ל כמעט בלתי נמנעת, אבל דווקא בהקשר הזה "חטופים" מציעה הסטה של המבט אל הפינה הפחות ציבורית. הסדרה תבחן מה קורה לחיילים ההם דווקא אחרי שאנחנו, לרוב, נעלמים מהתמונה; אחרי שהמשא-ומתן מסתיים, הצילומים יורדים מהכותרות וראיונות החזרה מושלמים, כשהחטופים השבים מוצאים את עצמם מנסים לשוב למסלול ולגלות מחדש את החופש. בין אלה שיחכו להם בבית נמצא את יעל אבקסיס, מילי אביטל, סנדי בר ועדי עזרוני, ובין הגיבורים השבים נראה את אסי כהן, ואלה תמיד חדשות טובות.
וגם: ולו רק בשביל הניים-דרופינג, נזכיר את העונות השניות של "רביעיית רן", "עד החתונה", סרוגים" ו"הכל דבש" המצטלמות בימים אלו. וכמובן, לא נשכח את חזרתה של מלכת הריאליטי (ויסלחו לנו אנשי "כוכב נולד") - ה"אח הגדול" לעונה חדשה שתצטרך להתעלות מעל להיסטריה שחוללה כאן קודמתה.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  19/10/2009   |   עודכן:  19/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
פיתוח חדש של ארגון התקינה הבינלאומי Wi-Fi Alliance יאפשר בקרוב להשתמש ברשתות Wi-Fi ללא צורך בנקודות חמות או נקודת גישה מרכזית    איך הוא יעבוד? מה היתרונות בכך?
יפעת גדות
שתיית חמש כוסות תה ירוק ביום הורידה את הסיכון למוות מדלקת ריאות ב-47% בקרב נשים יפניות    החוקרים משערים כי לתה הירוק יש השפעה על דלקת ריאות בקרב נשים גם במדינות אחרות
רותי אברהם
בית משפט גזר שלוש שנות מאסר על יעקב בן-אור אחיינו של השר לשעבר לביטחון פנים, שלמה בן-עמי    בן-אור הורשע בהחזקת סמים מסוכנים    השופט: קשה לבער הנגע אך צריך לצמצם במאסר משמעותי
גלית יצחק
באמבולנס ייעודי רחב מידות, המצויד באביזרי נוחות, במערכת קולנוע מתקדמת, במקררים לאחסנת מזון ובתרופות ומכשור רפואי, יוכלו חולים סופניים להגשים את משאלתם לבקר באתרים קדושים, בחיק הטבע ובמופעי תרבות וספורט    [אמבולנס של חלום / צילום: אסי דבלינסקי-דוברות מד"א]
יפעת גדות
תסמיני שפעת החזירים דומים למדי לאלו של השפעת העונתית, לפחות נכון לעכשיו    התסמינים יכולים להופיע בפתאומיות    תסמיני השפעת העונתית ושפעת החזירים שונים במידת חומרתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il