X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חדשות IRNA ציטטו את מפקד משמרות המהפכה באירן שאמר כי לארגון יש קשרים עם ארגוני המודיעין האמריקנים, הבריטים והפקיסטנים, והוא פועל תחת תמיכתם והוראותיהם
▪  ▪  ▪
מוחמד עלי ג'עפרי [צילום: AP]
בכירים במשמרות המהפכה נהרגו בפיגוע באירן
ספי קיני
לפחות 31 נהרגו בהם בכירים במשמרות המהפכה * אצבע מאשימה כלפי ארגון ג'ונדאללה (חיילי האלוהים) המתנגד לשלטון
לרשימה המלאה

מפקד משמרות המהפכה באירן האשים היום (ב', 19.10.09) את ארצות הברית, את בריטניה ואת פקיסטן בקשרים עם המורדים הסונים שאחראים לפיגוע ההתאבדות, שגרם למותם של חמישה מפקדים בכירים במשמרות המהפכה, ושל 37 בני אדם נוספים. כך מדווחת סוכנות הידיעות AP.
נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, אמר גם כי אלו שעומדים מאחורי הפיגוע שאירע ביום ראשון מסתתרים מאחורי הגבול בפקיסטן, ובשיחת טלפון שקיים היום עם עמיתו הפקיסטני דרש את מעצרם.
ארגון מורדים סוני, הפועל בדרום מזרח אירן ומוחה כנגד מה שהוא מתאר רדיפה ממשלתית אחר מיעוט אתני, לקח עליו את האחריות לפיגוע. ההצהרה פורסמה היום באתר אינטרנט מוסלמי שבדרך כלל מפרסם הצהרות מטעם ארגון אל-קאעידה. אמינות המסמך טרם אומתה.
המפקד הכללי של משמרות המהפכה, מוחמד עלי ג'עפרי אמר היום כי ארגון המורדים הסוני, הידוע כג'ונדאללה, או חיילי האל, פועל במטרה לשבש את הביטחון באירן. ג'עפרי הבטיח תגובה מוחצת.
חדשות IRNA ציטטו את ג'עפרי, שאמר כי לארגון יש קשרים עם ארגוני המודיעין האמריקנים, הבריטים והפקיסטנים, והוא פועל תחת תמיכתם והוראותיהם.
אחמדינג'אד לא חסך גם מילים חריפות מעמיתו הפקיסטני, אסיף עלי זרדרי. "הנוכחות של גורמי טרור בפקיסטן אינה מוצדקת והממשלה הפקיסטנית צריכה לעזור, לעצור ולהעניש את הפושעים בהקדם האפשרי", צוטט אחמדינג'אד ברשת הטלוויזיה, כשהוא מתייחס לזרדרי.
זרדרי קיים שיחת טלפון עם אחמדניג'אד כדי לגנות בתקיפות את פיגוע ההתאבדות, נאמר בהצהרה שפורסמה מטעם משרד הנשיא הפקיסטני. זרדרי אמר כי התקרית הייתה "מבעיתה וברברית" ונושאת עליה את חתימתו של אויב שפל שנמצא במנוסה".
עוד אמר, כי לפקיסטן ולאירן יש קשרים הסטוריים עמוקים, והוא מבטיח שפקיסטן תמשיך לתמוך ולשתף פעולה עם אירן בריסון הלוחמנות ובלחימה בקיצוניות ובטרור.

תאריך:  19/10/2009   |   עודכן:  19/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מחמוד אחמדינג'אד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אירן: ארה"ב ובריטניה עומדות מאחורי הפיגוע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילה פנייבסקי
למרות התקציבים המידלדלים, מאבקי יוצרים ומיתון מתמשך בתעשיה בפרט ובעולם בכלל, החורף הקרוב מתאפיין בהפקות מקור מרעננות של מיטב היוצרים המחזירות את הטלוויזיה הישראלית למקום הראוי לה
מערכת PCאון
פיתוח חדש של ארגון התקינה הבינלאומי Wi-Fi Alliance יאפשר בקרוב להשתמש ברשתות Wi-Fi ללא צורך בנקודות חמות או נקודת גישה מרכזית    איך הוא יעבוד? מה היתרונות בכך?
יפעת גדות
שתיית חמש כוסות תה ירוק ביום הורידה את הסיכון למוות מדלקת ריאות ב-47% בקרב נשים יפניות    החוקרים משערים כי לתה הירוק יש השפעה על דלקת ריאות בקרב נשים גם במדינות אחרות
רותי אברהם
בית משפט גזר שלוש שנות מאסר על יעקב בן-אור אחיינו של השר לשעבר לביטחון פנים, שלמה בן-עמי    בן-אור הורשע בהחזקת סמים מסוכנים    השופט: קשה לבער הנגע אך צריך לצמצם במאסר משמעותי
גלית יצחק
באמבולנס ייעודי רחב מידות, המצויד באביזרי נוחות, במערכת קולנוע מתקדמת, במקררים לאחסנת מזון ובתרופות ומכשור רפואי, יוכלו חולים סופניים להגשים את משאלתם לבקר באתרים קדושים, בחיק הטבע ובמופעי תרבות וספורט    [אמבולנס של חלום / צילום: אסי דבלינסקי-דוברות מד"א]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il