X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לבית משפט הוגש הסכם פשרה בין תובעים ייצוגיים לפרטנר בהסכם: פרטנר תעניק הטבה ללקוחות ותשנה חוזה ההטבה: 8 מיליון שקלים
▪  ▪  ▪
תיקונים ללא תוספת [צילום: סיון פרג´]

תובעים ייצוגיים וחברת פרטנר הגישו לבית המשפט המחוזי בירושלים הסכם פשרה לצורך מתן תוקף של פסק דין. ההסכם כולל הטבה ללקוחות פרטנר בשווי של כ-8 מיליון שקלים.
מדובר בהסכם בעקבות תביעה ייצוגית של אראל ושירה דניאל באמצעות באי-כוחם, עוה"ד מיכאל דבורין, עובדיה כהן ויצחק בם, נגד פרטנר. התובעים טענו כי החברה גבתה שלא כדין מהתובעים ומלקוחות רבים נוספים, סכום של 79 שקלים עבור תיקון מכשיר סלולרי שניזוק. זאת כאשר התיקון אמור היה להיות מכוסה על-ידי שירות האחריות והתיקונים אותו רכשו לביטוח מכשירם.
התובעים טענו כי דרישת התשלום הנוספת הייתה שלא כדין, וכי פרטנר נהגה לגבות "בכל מקרה וללא אבחנה" את 79 השקלים עבור תיקון המכשיר.
מנגד, באי-כוחה של פרטנר, עוה"ד רון גזית רוטנברג ושות', טענו כי הגבייה נעשית עבור תיקון נזק שנגרם משימוש לא סביר.
הטבה בשווי שמונה מיליון שקלים
כאמור, המחלוקת והתביעה הייצוגית יושבו ובאמצעות הסכם פשרה שהוגש למתן תוקף של פסק דין. ההסכם כולל הטבה ללקוחות פרטנר בשווי 8 מיליון שקלים וכן פרסומו בכלי התקשורת.
עוד כולל ההסכם, הודעת פרטנר כי היא "תעניק לכל הלקוחות הרשומים לשירות אחריות תחזוקה כולל או מורחב שירות תיקונים בגין סדקים ושברים, ללא תוספת תשלום (על דמי השירות עצמם), בתנאים הבאים: עד 2 שברי מסך למנוי לשנה (3 בסך-הכל בתקופת ההטבה); עד 1 תיקוני סדקים או שברים בחלקי מכשיר אחרים בכל 9 חודשים (2 בסך-הכל בתקופת ההטבה). כל תיקון נוסף, מעבר למכסות המצוינות לעיל, יהא כרוך בתשלום כמקובל בפרטנר מעת לעת".
כמו-כן, "בכל עת שמנוי יבקש להכניס את מכשירו לתיקון, ייספרו התיקונים שביצע אותו מנוי בקטגוריה הרלוונטית ב-12 החודשים הקלנדריים הקודמים לאותו מועד".
ההסכם לא יחול על נזקים שנגרמו "בזדון" וגם לא יחול על מכשירי אייפון (Iphone). פרטי ההטבה יובאו לידיעת הלקוחות בעת מסירת מכשירים לתיקון.
עוד סוכם כיי תנאי שירות אלו "יעוגנו בהסכמי פרטנר עם מנוייה" וההטבה עליה סוכם, "תוענק החל מהיום הראשון של החודש שיחול 120 יום לאחר המועד בו תהפוך החלטת בית המשפט הנכבד המאשרת את הסכם הפשרה ונותנת לו תוקף של פסק דין להחלטה חלוטה שאינה ניתנת לערעור או לביטול או להתנגדות אחרת כלשהי... ולמשך שנה וחצי (18 חודשים) לאחר מכן".
פרטנר הוסיפה בהסכם, כי למרות שעמדתה היא שגם כיום תנאי שירות, אחריות ותחזוקה ברורים, הרי ש"לצרכי פשרה ומבלי להודות בכל טענה, פרטנר תפרט במסגרת תנאי השירות ובמסמכים אחרים המציגים את תנאי השירות ללקוחות, את זכויות המנויים בשירות באופן שיבהיר מעל כל ספק סביר אילו תקלות יתוקנו ללא עלות נוספת ואילו לא".
פרטנר הותירה בידיה את האפשרות לשנות מתנאי ההסדר "לעתיד לבוא".
ההסכם כולל תשלום לתובעים הייצוגיים בסכום של 500 אלף שקלים וסכום זהה גם לבאי-כוחם ממשרד בם דבורין כהן ושות'.

תאריך:  19/10/2009   |   עודכן:  19/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פשרה ב"ייצוגית": פרטנר תעניק הטבה ללקוחותיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
חדשות IRNA ציטטו את מפקד משמרות המהפכה באירן שאמר כי לארגון יש קשרים עם ארגוני המודיעין האמריקנים, הבריטים והפקיסטנים, והוא פועל תחת תמיכתם והוראותיהם
איילה פנייבסקי
למרות התקציבים המידלדלים, מאבקי יוצרים ומיתון מתמשך בתעשיה בפרט ובעולם בכלל, החורף הקרוב מתאפיין בהפקות מקור מרעננות של מיטב היוצרים המחזירות את הטלוויזיה הישראלית למקום הראוי לה
מערכת PCאון
פיתוח חדש של ארגון התקינה הבינלאומי Wi-Fi Alliance יאפשר בקרוב להשתמש ברשתות Wi-Fi ללא צורך בנקודות חמות או נקודת גישה מרכזית    איך הוא יעבוד? מה היתרונות בכך?
יפעת גדות
שתיית חמש כוסות תה ירוק ביום הורידה את הסיכון למוות מדלקת ריאות ב-47% בקרב נשים יפניות    החוקרים משערים כי לתה הירוק יש השפעה על דלקת ריאות בקרב נשים גם במדינות אחרות
רותי אברהם
בית משפט גזר שלוש שנות מאסר על יעקב בן-אור אחיינו של השר לשעבר לביטחון פנים, שלמה בן-עמי    בן-אור הורשע בהחזקת סמים מסוכנים    השופט: קשה לבער הנגע אך צריך לצמצם במאסר משמעותי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il