עיתון גרמני בשם Niiu שם לו ליעד ליזום עיתון שלא נראה כמותו קודם. העיתון יתחקה אחר האופן שבו גולשים תרים אחר חדשות באינטרנט ויגיש ללקוחותיו עיתון מודפס הכולל כותרות נבחרות מאינספור מקורות. הניו-יורק טיימס והוושינגטון טיימס כבר הסכימו לשתף פעולה.
בדיווח של כריסטופר לוטון מדר שפיגל, נאמר כי העיתון החדש, אשר יושק ב-16 בנובמבר בברלין בלבד, שואב כותרות ומידע מ-17 עיתונים גרמניים ובינלאומיים, וכן מ-500 אתרי אינטרנט. המיזם הוא של
וונג'ה אוברהוף, בן 23, והנדריק טידמן, בן 27. העיתון היומי יכלול 24 דפים.
אוברהוף התייחס לטענה כי אין זה זמן טוב להשיק עיתון מודפס, ואמר כי קוראים ובייחוד מפרסמים מעוניינים בעיתון החדש משום שהוא ממזג את יתרונותיהם של עיתונים ואתרי אינטרנט גם יחד. עם זאת, עדיין צפוי להיות קושי במשיכת האוכלוסיה הצעירה לעיתון המודפס. אוברהוף אמר כי הגה את הרעיון לפני כשנתיים וחצי כאשר עקב אחר הרגלי הקריאה האישיים שלו. כמי שגדל בבית שבו קראו הרבה עיתונים, היה רגיל לשאוב מידע מכמה מקורות, ביניהם הצהובון 'בילד', שפיגל אונליין, והניו-יורק טיימס.
שני היזמים הצעירים, אוברהוף וטידמן, גילו כי הקושי הגדול ביותר היה לשכנע מוציאים לאור להירתם למיזם, בעיקר בקרב עיתונים בברלין ובגרמניה, אשר חששו מהתחרות. שני עיתונים מרכזיים בגרמניה, הפרנקפורטר אלמיין צייטונג, והסוד-דויטשה צייטונג, לא התגייסו לעת עתה. כמו-כן, העיתון המרכזי בברלין, הברלינר צייטונג, אף הוא נעדר מרשימת המקורות. אולם עיתונים אחרים כבר הביעו ענין במיזם, ואוברהוף אמר כי הוא מקווה להגיע לכמות של 5,000 קוראים במהלך ששת החודשים הראשונים להשקה.