X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יאקי מחרז, המנהל האמנותי הנוכחי, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו יו"ר התיאטרון, מיקי ירושלמי: "העבודה במחיצת יאקי הייתה תמיד נעימה, חווייתית ויצירתית"
▪  ▪  ▪
יאקי מחרז [צילום: יח"צ]

יאקי מחרז, המנהל האמנותי של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, ביקש לסיים את תפקידו בתיאטרון. בימים הקרובים תוקם ועדת איתור בראשות יושב-ראש התיאטרון, מר מיקי ירושלמי, וחילוף המנהלים מתוכנן לסוף דצמבר 2009.
יאקי עיצב את רפרטואר התיאטרון בשלוש העונות האחרונות של התיאטרון ושימש בתפקיד עוזר למנהלת האמנותית הקודמת, צביה הוברמן, במשך שלוש עונות קודמות של התיאטרון.
במהלך עבודתו כמנהל אמנותי בתיאטרון, היה מחרז אחראי לפרויקטים חדשים בתיאטרון כמו "עידוד יוצר צעיר", בה נבחר הבמאי הצעיר שי פיטובסקי ליצור הצגה בתיאטרון, כמו-כן פרויקט "נוער משחק בתקווה", ששילב בני נוער בסיכון בהצגת תיאטרון לנוער בשיתוף בית הספר מיסודו של יורם לוינשטיין הפועל בשכונת התקווה. יאקי ביסס מסורת של שיתופי פעולה עם תיאטרון חיפה, שהחלה בהפקה משותפת של המחזה "הבחורים בדלת ממול" וממשיכה כעת בהפקה משותפת של המחזמר פיטר פן שתעלה על הבמות בחג החנוכה הקרוב.
בשנה האחרונה היה שותף ליצירתו של פסטיבל ילדים ייחודי בעיר תל אביב - פסטיבל ירון על שם ירון ירושלמי, שנתמך ויצא לפועל בזכות משפחת ירושלמי והרוח הגבית שקיבל מיושב-ראש התיאטרון מיקי ירושלמי. התיאטרון גאה במיוחד בשיתופי הפעולה שיצר עם בתי הספר למשחק סמינר הקיבוצים והסטודיו מיסודו של יורם לוינשטיין, שמטרתה לשלב את דור העתיד של השחקנים והיוצרים בעשייה לילדים ולנוער.
לדברי מחרז: "אחרי שש שנים מרתקות בתיאטרון אורנה פורת אני מרגיש רצון וצורך עז לחזור אל מקומי כיוצר, כמחזאי ובמאי. לא קל ליצור הצגות משלך כשאתה בתפקיד חשוב ואחראי שבמרכזו אתה צריך ללוות יוצרים, כותבים ובמאים בתהליכי העבודה שלהם. תיאטרון אורנה פורת נמצא באחת התקופות המשגשגות שלו ואני בטוח שהמנהל האמנותי החדש ימצא מערכת חמה, איכותית ומשובחת שמאתגרת ליצירה".
יושב-ראש התיאטרון, מיקי ירושלמי: "אני מאחל ליאקי מחרז הצלחה בהמשך דרכו, אני בטוח שילדים רבים ימשיכו ליהנות מיצירותיו גם מחוץ לתיאטרון אורנה פורת, העבודה במחיצת יאקי הייתה תמיד נעימה, חווייתית ויצירתית".
בשנה האחרונה זכה התיאטרון לגידול משמעותי וחסר תקדים במכירת ההצגות, זאת לא מעט בזכות הצלחת הרפרטואר החדש של התיאטרון שכלל בתוכו את "הצמיד של אופירה" על-פי סיפור מאת רבקה מגן, ואת הגרסה הווקאלית של נעה לב ואיציק וינגרטן ל"פטר והזאב". יחד עם עוד שש הפקות חדשות שהופקו השנה והרפרטואר הקודם, יציג התיאטרון השנה 1,457 הצגות בכל רחבי הארץ, לעומת 1,042 הצגות בשנה שעברה. כמו-כן, מצביעים הנתונים על גידול משמעותי ברוכשי המנויים להצגות התיאטרון ועל צמיחה בכמות הנרשמים לסדנאות הנוער.
רן גואטה מסכם: "תוכניות רבות צפויות לתיאטרון בשנה הקרובה, כמו אירועי חגיגות הארבעים לתיאטרון ופסטיבל ירון שיארח הצגות מחו"ל. אני בטוח שלמנהל האמנותי החדש יהיו לא מעט אתגרים מעניינים, וליאקי אני מאחל הצלחה בדרכו החדשה-ישנה כיוצר".

תאריך:  21/10/2009   |   עודכן:  21/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חילופי מנהלים אמנותיים בתיאטרון אורנה פורת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המשנה לפרקליט המדינה הורה למשטרה לפתוח בחקירה נגד עורך העיתון 'מע-אלחדת' בחשד כי הסית לאלימות נגד חיילי צה"ל
ספי קיני
השופטת קראה לחברה לגייס כל אמצעי דרוש על-מנת להילחם בתופעה    "עובדי ציבור, כשמם כן הם - משרתיו של הציבור ועליהם לנהוג עצמם ללא דופי ורבב"
אלעזר לוין
צבנגל: "חברי קבוצות הרכישה אינם משקיעים, אלא קונים רגילים"
יפעת גדות
אנשים רבים שיכולים ליהנות מהיתרונות של הטיפול בתרופות נוגדות דיכאון מעולם לא ניסו את השימוש בהן, לעיתים קרובות בגלל החשש והמושגים המוטעים לגבי תרופות אלו
אלעזר לוין
"איננו מצליחים לקנות מגרשים, המדינה רק מדברת ולא עושה כלום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il