X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת טוויטר ויצרנית המכשירים הניידים Peek משיקות השבוע את ה-TwitterPeek - המכשיר הנייד הראשון שמיועד כל כולו לשליחה וקבלה של ציוצים דרך טוויטר איך הוא עובד?
▪  ▪  ▪
עכשיו גם בסלולר [צילום: AP]

טוויטר הפכה בשנה האחרונה לאחת התופעות המזוהות ביותר עם הרשתות החברתיות. אם צריך הוכחה לעד כמה שהתופעה הזו העמיקה ונתנה שורשים, ניתן היה לראות אותה השבוע עם השקתו של ה-TwitterPeek - המכשיר הנייד הראשון המוקדש כל כולו לשירות החברתי של טוויטר.
ה-TwitterPeek הוא פרי של שיתוף הפעולה בין חברת טוויטר לבין יצרנית המכשירים הניידים Peek. ה-TwitterPeek נראה דומה מאוד בעיצובו לטלפון נייד חכם. הוא כולל מסך צבעוני בגודל 2.7 אינטש על 4 אינטש ומקלדת QWERTY מלאה. שלא כמו הטלפון החכם, המסוגל גם לבצע שיחות ופעולות נוספות, ה-TwitterPeek מסוגל אך ורק לתקשר עם האתר של טוויטר.
המכשיר מאפשר לשלוח ולקבל דרכו הודעות, לעקוב אחר פעילויות משתמשים, להגיב להודעות של אחרים ולצפות בתמונות שהועלו לשירות שיתוף התמונות של טוויטר TwitPic. הוא מסוגל להתחבר לכל רשת Wi-Fi או לרשת הסלולארית. ניתן לרכוש אותו מאמזון או מהאתר הייעודי שהוקם עבורו, www.TwitterPeek.com, במחיר של 100 דולרים. המחיר כולל שירות של שישה חודשים בהם ניתנת למשתמש גישה קבועה לרשת הסלולרית בארצות הברית.
מגבלות ואתגרים
למכשיר יש מספר מגבלות ואתגרים. אחד הבולטים שבהם הינו שהוא לא מגיע עם דפדפן מובנה. כלומר, לא ניתן לגלוש בו. במקרה שגולש פרסם קישור לאתר כלשהו הדבר עשוי להיות חיוני כדי להבין את פשר ההודעה. אתגר אחר הוא התחרות מול הטלפונים הניידים החכמים, אשר ניתן להוריד אליהם אפליקציה ייעודית שתעשה את אותה העבודה. לא ברור למה משתמשים ישקיעו במכשיר נוסף כשניתן להשתמש בטלפון הנייד לאותה מטרה.
ב-Peek מגיבים על הטענה השנייה בכך שה-TwitterPeek מחובר כל הזמן לאתר ומאפשר להתעדכן בזמן אמת, שלא כמו האפליקציה בטלפון הנייד, אשר מורידה עידכונים רק כאשר מפעילים אותה. האם היתרון הזה שווה 100 דולרים? לשיקולכם.

pCon – זה עובד ומצליח וזה אמיתי
תאריך:  04/11/2009   |   עודכן:  04/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליבי בגנו
לאחר שיו ג'קמן דחה בנימוס את ההצעה להנחות בשנית את הטקס, יעלו ב-7 במרס מרטין ובולדווין על הבמה, בערב החשוב ביותר של תעשיית הקולנוע
יפעת גדות
אנשים "מצוברחים" - בהשוואה לאנשים עליזים יותר - טובים יותר בקבלת החלטות וקשה יותר להוליך אותם שולל
גלית יצחק
אחרי הימים הסוערים שפקדו אזורים נרחבים בארץ, מכון התקנים הישראלי מציע לנצל את הרגיעה ולבדוק האם קיימים סדקים בקירות הבית, האם שכבות האיטום תקינות וכן ממליץ לשמור על מרזבים נקיים כדי למנוע הצפה
איילה פנייבסקי
הסרט התיעודי של פועלו של וודי אלן סיפק מעט מדי רגעים מרתקים שנעלמו בים של ליהוגים נטולי הקשר    לפעמים עדיף פשוט לצפות ביצירה מאשר לשמוע את האמן מנתח אותה
יפעת גדות
מחקר חדש מאשר כי רמות כולסטרול כללי נמוכות יכולות לרמז על סרטן לא מאובחן    הממצאים תומכים ברעיון שרמות כולסטרול כללי נמוכות, שזוהו תחילה כגורם סיכון אפשרי לסרטן, הן למעשה תוצאה של סרטן לא מאובחן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il