X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארז וייץ הפסיק להתגעגע ללחמניות של אמא אחרי שאכל בסנדוויץ' פקטורי בגט מחיטה מלאה או בגט כפרי - את אנחות ההנאה שמעו עד המשרד
▪  ▪  ▪
[צילום: סנדוויץ´ פקטורי]

פעם, כשאמא הייתה מכינה לחמנייה פשוטה עם גבינה צהובה, היינו מרוצים. אם היא הייתה משדרגת ללחמנייה עם חומוס ופסטרמה, היינו מאושרים עד הגג. היום יש אמא אחרת - האמא של הסנדוויצ'ים. גדולה יותר, מגוונת יותר, ולא מתקשרת לשאול מתי כבר נביא הביתה בחורה מבית טוב. 'סנדוויץ' פקטורי' הוא ההיי-טק של הסנדוויצ'ים שבדיוק כמו אמא - לא מתפשר על פחות מהטוב ביותר. לקראת בואו של החורף מצטרף גם המרק והרי לכם עסקית לימים קרים.
אחרי 10 שנים במנהטן, החליטו בסנדוויץ' פקטורי שגם לנו, בארץ הקודש, מגיע ליהנות מ-30 סוגי סנדוויצ'ים, ועשה עלייה לאחד העם בת"א ולשנקר בהרצליה. המטרה: להביא את ניו-יורק לכאן. העיצוב: רחוק מתדמית הסנדוויץ'-בר הסטנדרטי והצפוף.
אריאל אסף אותי ונסענו להרצליה פיתוח כדי לבדוק האם השמועות שאמריקה כבשה את הרצליה, נכונות. למקרה שתהיתם, השם פקטורי מתאר בדיוק מה שהולך שם - מדובר בבית חרושת לסנדוויצ'ים. הלחם נאפה במקום, מגוון הטעמים עצום וכל מה שצריך לעשות זה לבחור איך ייראה המוצר הסופי.
בפינה הימנית שוכנת העמדה הבשרית, בפינה השמאלית (בהשגחת הרבנות הראשית) מוצרי החלב. המבט של אריאל אמר בשר, אני חשבתי בדיוק כמוהו ולכן פנינו ימינה. רוסטביף חם אחד כבר על האש, תיכף יהיה מוכן גם השניצל חזה עוף. או אז התברר לנו שאם הזמנו סנדוויץ', מגיע לנו מרק במחיר מצחיק (5 שקל במקום 15 שקל), כזה שלא סביר שתמצאו בתפריטים אחרים. אז למה שווה להם למכור לנו מרק בלי להרוויח עליו אגורה? אם חזרנו לארוחה נוספת, מתובלת בחיוך, כנראה שזה מספיק.
אז בזמן שהבשרים התבשלו והריח כבר החל להשפיע על המוח, בחרנו מרק ירקות ומרק עגבניות, קיבלנו קצת קרוטונים לשיפור החוויה והרגשנו מסודרים. האוכל הוגש, חילקנו הכל בחצי (צעד מונע קנאה) ופתחנו פה גדול.
באנו רעבים ולמרקים חסרי האונים לא היה שום סיכוי לשרוד. 3 דקות חלפו ועברנו הלאה. את הרוסטביף החם (35 שקל) בחרנו להניח בבגט מחיטה מלאה, שכמו כל האחים שלו נאפה מאחורי הקלעים. כמות הרוסטביף בסנדוויץ' הייתה מכובדת ביותר והטריות ראויה לציון. גם מהבחירה להוסיף פסטו, חציל, חמוצים ושאר ירקות, היינו מרוצים.
עבור השניצל (34.50 שקל) בחרנו בגט כפרי עם קצח (את ה'בגט בריאות סובין' השארנו לפעם הבאה). בשבילנו זו העיקרית מספר אחת - גם בגלל הבגט הייחודי, אבל בעיקר בזכות התיבול (מוקפץ עם בצל מטוגן ורוטב ברביקיו). אחרי שגם הקולה (8.50 שקל) הלכה למקום שכולו טוב, סגרנו את הצהריים עם מוזלי בריאות (17.50 שקל), יוגורט בתוספת פירות טריים, גרנולה ודבש.
זמננו עבר והגיעה השעה לחזור לעבודה. לפני שיצאנו גילינו תגלית מרעישה: המקום מספק מגשים בטייק אווי לחברות גדולות, ישיבות הנהלה, פגישות עסקיות וגם לאירועים פרטיים כאלה ואחרים, הכוללים מגש בשרי (בגטים, בשרים קרים, טורטיות ועוד), מגש חלבי (גבינות, קישים חלביים), מגש אנטיפסטי וגם מגשי ירקות. אז גם אם אין זמן לצאת לצהריים, אפשר ליהנות מהמגוון של סנדוויץ' פקטורי אצלכם במשרד על המגש.

תאריך:  04/11/2009   |   עודכן:  04/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
רכשה 35% מקופת חולים כללית
יפעת גדות
מחקר חדש באוניברסיטת תל אביב זיהה מנגנון בתא אותו ניתן לתקוף בתאים סרטניים בלבד    המחקר נעשה עד כה בעכברות ובתרביות תאים
ערן ג'זבי
נכון שבבאר שבע אין ים, אך מסעדת דגים דגים המקומית משכיחה את העובדה המצערת הזו    ערן ג'זבי מילא פיו דגים ונהנה מכל רגע
מאיה שני
הדיסקים הקשיחים ממשיכים להידחק לפינה    בסט ביי עלתה על הגל וחתמה על שיתוף פעולה עם סוניק להעברת שירות הורדת סרטים דיגיטלית
ספי קיני
סטודנטים בטרבזון רדפו אחרי השגריר השליכו לעברו ביצים וניסו להתפרץ לרכבו    המשטרה המקומית פיזרה את הסטודנטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il