X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קווין טרנר, מנהל התפעול הראשי של מיקרוסופט, התארח בישראל במסגרת מסע ההשקות של החברה למגזר הארגוני בכינוס שערכה החברה בנמל תל אביב הוא פרס את חזונו לגבי גישת המחשוב בענן מה הוא?
▪  ▪  ▪
תחזית אופטימית. טרנר [צילום: ישראל הדרי]

בכינוס שערכה מיקרוסופט בנמל תל אביב השבוע השתתפו בכירים רבים, וביניהם גם קווין טרנר, מנהל התפעול הראשי במיקרוסופט. טרנר פרס בכינוס את חזונה של מיקרוסופט על תחום המחשוב בענן, אשר יהיה לדעתו אחד מנושאי המפתח בהם יעסוק המנמ"ר של העתיד.
טרנר מנה את היתרונות של מיקרוסופט על-פני המתחרים שלה בתחום (בין השאר, גוגל ואמזון), ובין השאר, אמר כי הפתרונות של מיקרוסופט מספקים למשתמש את האפשרות לבחור מה להעביר לענן ומה להשאיר מחוצה לו, באמצעות התוכנות הרגילות על המחשב - אפשרות שהמתחרות שלה לא מספקות. כמו-כן הוא הדגיש את נושא האבטחה בתחום, אשר לדבריו, מיקרוסופט טובה בו יותר ממתחרותיה.
בעתיד, הוא אומר, עולם ה-IT יהיה מורכב משלושה מרכיבים עיקריים: תחנת הקצה - היא המחשב הנייח או הנייד, הרכיבים הניידים - כמו הטלפונים החכמים וכדומה, והטלוויזיה. החוט שיקשר בין שלושת המרכיבים האלו יהיה המחשוב בענן אשר יאפשר לגשת מכולם למידע ולאפליקציות הארגוניות. שלושת המודלים העיקריים שבהם יוצע המחשוב בענן יהיו: ענן פרטי (Privet Cloud), ענן ציבורי (Public Cloud) וענן היברידי, שישלב בין שניהם.
טרנר התחייחס בכינוס גם לתחזיות של מיקרוסופט לגבי Windows 7 ואמר כי היא צופה מכירות של כ-300 מיליון עותקים מהמערכת בתוך כשנה - פי שלושה מהמכירות של Windows Vista בשנה הראשונה שלה. "בעתיד, כל מחשב יהיה עם Windows 7", הוא הוסיף.

pCon – זה עובד ומצליח וזה אמיתי
תאריך:  05/11/2009   |   עודכן:  05/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי מקמל
סוני השיקה את הסמארטפון האחרון מסדרת XPERIA    המכשיר צפוי להגיע לארץ לא לפני השנה הבאה ומחירו עדיין אינו ידוע
ספי קיני
"אני מצפה מהגורמים האחראים בקהילה הבינלאומית לגנות את פשעי המלחמה האמיתיים"    בירך את ראשי מערכת הביטחון וצה"ל    [ברק ונתניהו. לגנות את פשעי המלחמה האמיתיים / צילום: AP]
יערה לוינסון
פקין הוותיקה העבירה את יערה לוינסון מסע נוסטלגי מזורז לחיפוש טעמי ילדות נשכחים    היא שמחה לגלות שטעמה אולי התבגר, אבל המסעדה נותרה מצוינת כשהייתה
רותי אברהם
בית משפט בירושלים הרשיע את ראש הפלג הצפוני בתנועה האיסלאמית בתקיפת שוטר לאחר שירק עליו    השופט: הזכות למחאה אינה מעניקה זכות להתפרעות ולתקיפת שוטרים"    עד התביעה - יורם בינור: אני מעיד "תחת מחאה"
ליבי בגנו
קשה לומר מה הזוי יותר בעונה החמישית של "רוקדים עם כוכבים": ההנחיה העבשה של אבי קושניר המסרבת להשתפר, החיוך המאובן של פנינה רוזנבלום או תנועות החשפנית של אורלי ויינרמן    איך שלא תסתכלו על זה, מדובר בפסגת הטראש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il