X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מול ביתו של אנתוני סוול [צילום: AP]
הרוצח הסדרתי מקליבלנד
זוהתה גופה ראשונה מתוך אחת-עשרה גופות הנשים
כוחות המשטרה הודיעו כי הצליחו אמש לזהות את הגופה הראשונה מבין 11 הגופות שנמצאו בביתו של האנס והרוצח הסדרתי אנתוני סוול האזור סביב ביתו נותר שקט היום מלבד כמה נרות וצעצועים שהשאירו תושבים ואנשים שאיבדו את יקיריהם המשטרה לא הגיעה לבית ביום חמישי מול ביתו של אנתוני סוול [צילום: AP]
דברי הפתולוג: 6 גופות נמצאו בתוך ביתו של סוול, ו-5 בחצר האחורית

אנתוני סוול, תמונה מנובמבר 2008 [צילום: AP]

מועצת העיר קליבלנד קראה (יום ד', 4.11.09) לחקור האם חלו מחדלים בקרב המשטרה ורשויות התברואה בפרשת 11 הגופות שנמצאו בביתו של האנס והרוצח הסדרתי אנתוני סוול, בן 50. בבוקר יום חמישי לא הגיעו כוחות המשטרה לבית השכונתי והאזור נותר ריק. מלבד כמה נרות שדעכו וכמה דובונים שהשאירו תושבים מודאגים, לא היה הד לפשעים הנוראים שהתרחשו.
אמש חשפה המשטרה המקומית כי מצאה 11 גופות בביתו של סוול, עבריין שכבר ריצה 15 שנות מאסר בעוון ניסיון לאונס, והיה רשום כעבריין מין. אחת מהן נמצאה ללא ראש, הגולגולת בדלי במרתף. מרבית הנשים היו שחורות, כמה מהן לבנות או היספאניות. אל מול הבית ברחוב השקט לכאורה, תלו עוברים ושבים שושנים ומודעות חיפוש ל-13 נשים ושלושה גברים שהוכרזו כנעדרים.
מאז גילוי הגופות, תושבי השכונה, פועלים בני המעמד הבינוני, שואלים את עצמם: כיצד קרה שהמשטרה או רשויות התברואה לא גילו את הפרשה קודם לכן. חבר מועצת קליבלנד אמר לרשת CNN ביום רביעי כי כבר לפני שנתיים קיבל שיחת טלפון מתושב שהתלונן על הסירחון. "קיבלנו שיחת טלפון מתושב שדיווח על ריח מבאיש המגיע מהרחוב, ריח של גופת אדם, לא של חיה - אלא אדם מת", אמר זאק ריד. המועצה הצהירה כי כרגע בראש מעייניה נמצאת חשיפת הפרשה במלואה ודין צדק.
אמש זיהו הרשויות את אחת הגופות, זו של טוניה קארמייקל בת 52 שנעלמה לפני כשנה. סוול נעצר ביום שבת, יומיים לאחר שהמשטרה גילתה את הגופות בתוך ומחוץ לבית. הוא עומד בפני חמישה כתבי אישום בעוון רצח, אונס, תקיפה וחטיפה, אמרה המשטרה.
פראנק מילר, מן המכון לנתיחת גופות, אמר לכתבים כי 7 מן הקורבנות מתו כתוצאה מחנק באמצעות מכשיר. כל 7 הגופות נמצאו כאשר חבל או תיל עדיין כרוך סביב צווארן. קורבן שמיני מתה מחנק באמצעות הידיים. שתיים מהגופות היו במצב של ריקבון ולא ניתן היה לזהות את נסיבות המוות.
סגן התובע של מחוז קיאהוגה בקליבנלד אמר כי סוול הינו "איום מסוכן ביותר לציבור". הוא אמר כי אם יורשע, הוא עשוי לעמוד בפני גזר דין מוות. סוול מואשם כמו-כן בתקיפה, בחטיפה ובאונס של אישה בביתו ב-22 בספטמבר. אישה נוספת סיפרה לתקשורת כי סוול תקף אותה ברחוב וגרר אותה לביתו בדצמבר האחרון. היא אמרה כי לא תשכח לעולם את המבט הזדוני בעיניו - "כמו שד". אישה אחרת סיפרה כי סוול ניסה לפתות אותה לבוא לביתו, אולם היא חשה שמשהו אינו כשורה ולא נענתה לחיזוריו. לימים התברר כי שיפוט דעתה הציל אותה ממוות. עבור 11 נשים - הגורל היה הרבה פחות רחמן.

ניידת משטרה ומכוניתו של הפתולוג מול ביתו של סוול [צילום: AP]
תאריך:  05/11/2009   |   עודכן:  05/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זוהתה גופה ראשונה מתוך אחת-עשרה גופות הנשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איילה צורף, רונית הראל
האינטרנט הוא זירה צומחת של פרסום ושיווק    מגזין ממפה את החברות הגדולות במשק כדי לראות מי מחוברת, מי עדיין לא ומי (ואיך) עושה צעדים ראשונים    הנה התוצאות
עידן יוסף
הודיע כי לא יתמודד על תפקיד יו"ר הרשות הפלשתינית    הטלוויזיה והרדיו השמיעו לכבודו שירי הלל כל היום
איתן אבריאל
קיבל "קיק-בק" של 50 מ' ד' כדי להפנות חולים לרשת בתי מרקחת    בחקירה מעורבת גם איווקס שבבעלות טבע - שילמה שוחד על-מנת שאומניקר תפיץ את תרופותיה    הפרקליטות האמריקנית מגוללת סיפור מפותל לפיו חברת אומינקר, מהחברות הגדולות בארה"ב לניהול בתי מרקחת, שילמה סכום של 50 מיליון דולר לשתי חברות בשליטתו של שראן
אלעזר לוין
הקונים - משפחת שטרית ושותף    המינהל מתקשה למכור מגרשים סמוכים
אלעזר לוין
מארגן קבוצות רכישה אומר ל-News1: "אין מקום לערבות חוק מכר בעסקות של קבוצות - קוני הדירות עצמם הם היזמים, והם מקבלים מהקבלן ערבות בנקאית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il