X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המערכות שפותחה ע"י טלדור ומנהל מערכות המידע של ההתאחדות תחליף את הניהול הידני המיושן של ניהול הפעילויות בתקציבי הקבוצות, חוזי השחקנים, תיעוד מסמכים חיצוניים הקשורים לקבוצות וכל המסמכים הנוצרים במהלך רישום ואישור תקציב הקבוצות
▪  ▪  ▪
יו"ר התאחדות הכדורגל, אבי לוזון [צילום: ספורט5]

חברת טלדור הטמיעה מערכת מידע חדשה ברשות לבקרה תקציבית של ההתאחדות לכדורגל, אשר נועדה לנהל ולתעד באופן כוללני את פעילות הרשות לבקרה תקציבית. כך הודיעה (יום ב', 16.11.09) טלדור.
הטמעת המערכת היוותה שלב אחרון בפרויקט שבוצע כולו על-ידי טלדור, יחד עם מנהל מערכות המידע של ההתאחדות לכדורגל אורן נזרי, אשר כלל בין השאר את אפיון ופיתוח המערכת והתאמתה לניהול מודרני של מערכות מידע ארגוניות, כמו גם הסבת נתונים מורכבת וטיובם.
הבקרה התקציבית היא יחידת סמך של ההתאחדות לכדורגל ותפקידה לפקח על האיזון התקציבי של קבוצות הכדורגל המקצועניות. לשם כך, מפקחת הרשות על ניהול הפעילויות בתקציבי הקבוצות, חוזי השחקנים, תיעוד מסמכים חיצוניים הקשורים לקבוצות וכל המסמכים הנוצרים במהלך רישום ואישור תקציב הקבוצות. רוב פעולות אלו בוצעו עד עתה בתהליכים ידניים או באמצעות מערכת ישנה שלא תמכה בתהליכים מתחילתם עד סופם ולא בפונקציונליות מודרנית כגון התממשקות למערכות מידע חוץ ארגוניות.
המערכת שפיתחו טלדור ונזרי מנהלת את כל התהליכים שהוזכרו לעיל. המערכת פותחה בטכנולוגיות ASPX ודוט.נט של מיקרוסופט על בסיס ארכיטקטורה מונחית שירותים, אשר איפשרה תקשורת עם מגוון מערכות משיקות של ההתאחדות לכדורגל וגורמים חיצוניים, תוך עמידה בדרישות אבטחת מידע מחמירות בשל רגישות הנתונים שהוצבו על-ידי מנהל מערכות המידע של ההתאחדות.
עם השקת המערכת יכולה ההתאחדות לקבל מידע רציף וחשוב עבורה מהבקרה בכל רגע נתון, תוך חסכון בזמן יקר, הן עבור אנשי ההתאחדות והן עבור אנשי הבקרה שנדרשו להמציאו בכל פעם עבור ההתאחדות.
הפרויקט בוצע בתקופה רגישה של שינויים רבים. משרד רואי החשבון של יאיר רבינוביץ' הוחלף תוך כדי הפרויקט במשרד של יו"ר הרשות החדש עפר אורליצקי, ליאון אורליצקי ושות', והמערכת הייתה צריכה לשקף תמונה ברורה למשרד החדש עוד בטרם היו אנשיו מצויים בפרטים. שינוי נוסף עימו התמודדו מבצעי הפרויקט היו דרישות משתנות בשל שינויים במספר הקבוצות בליגות השונות.
אורן נזרי, מנהל מערכות המידע של ההתאחדות לכדורגל, אמר בתגובה כי "הדרישות של ההתאחדות מבחינת יכולת ניטור ובקרה מצד אחד וחילופי משרדי רואה החשבון מצד שני, הביאו אותנו לעבודה מאומצת אך יחד עם זאת מדויקת ומהירה. המערכת החדשה היא מערכת מותאמת למאה ה-21 ומחליפה רישומים ידניים ומיושנים".

תאריך:  16/11/2009   |   עודכן:  16/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מערכת מידע חדישה הותקנה בהתאחדות לכדורגל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מערכת מידע חדשה בהתאחדות לכדור
אבלם  |  16/11/09 21:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בפס"ד שנתן קיבל את פרשנות ההסתדרות לפיה יש לשלם "תמריץ אי היעדרות" גם לעובדים בדרגת השכר הנמוכה ביותר בענף הבניין, בה נמצאים מרבית העובדים הזרים, כדי למנוע הפליה פסולה
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו הודיע: אם לא יבוטל הקיצוץ בתקציב הקליטה, סיעתו לא תתמוך באי-אמון    "לחרדים יש כסף ולנו לא?"
עופר וולפסון
הסביר בכינוס תוכניות העבודה של משרדי הממשלה כי שוק המט"ח תנודתי מדי וטרם התצייב, וגם כי ההתאוששות העולמית עצמה טרם התבססה    רמז דעתו על כיוונו העתידי של הדולר: "היחלשותו לא תימשך לעולם"
מור אריאל
מור אריאל גילתה שה'סיטרה' היא מקום אידיאלי להשלים בו אחרי מריבת אוהבים סוערת, כזו שרק פילה בקר משובח ורחש הגלים יכולים לפתור
איציק וולף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il