X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסכם נחתם רשמית אחר-הצהריים, ובמסגרתו תשלם חברת אמפל של מימן סכום של כ-1.2 מיליארד ש"ח תמורת הרכישה הבחירה של אלוביץ' במימן כרוכש נקבעה עקב היותו בעל הסיכוי הטוב ביותר לעבור במהירות את המשוכות הרגולטוריות
▪  ▪  ▪
ימנף את 012 סמייל לשוק הבינלאומי. מימן [צילום: יח"צ]

עכשיו זה רשמי. יוסי מימן חתם (יום ב', 16.11.09) על ההסכם לרכישת סמייל 012 באמצעות חברת אמפל שבבעלותו, תמורת סכום של כ-1.2 מיליארד ש"ח.
במסגרת העסקה, רוכשת אמפל, חברת האחזקות של מימן, את הפעילות של 012 סמייל ואת הזכות על המותג שלה, אך ללא ההון העצמי של החברה וללא קופת המזומנים שלה. השלד הבורסאי של החברה ונכסיה הכספיים יישארו בידי שאול אלוביץ', כיוון שבאמצעותם אלוביץ' מתכוון לבצע את עסקת הענק לרכישת בזק. אלוביץ' נאלץ למכור את 012 סמייל בעקבות מגבלות רגולטריות עקב רכישתו את בזק, שהיא הבעלים של בזק בינלאומי, מתחרתה של 012 סמייל.
מימון העסקה יתבצע בשילוב של הון עצמי מצד אמפל, גיוס אג"ח מהשוק המוסדי, והלוואות מהבנקים. לאחר השלמת העסקה, הצפויה להיסגר עד לסוף השנה, תהפוך 012 סמייל מחברה ציבורית לחברה פרטית, שתוצאותיה הכספיות תופענה כחלק מהדוחות הרבעוניים של אמפל. לסמייל כ-570 אלף לקוחות אינטרנט, כשליש מלקוחות השיחות הבינלאומיות בארץ ועוד כ-120 אלף לקוחות טלפוניה קווית. בקופת המזומנים שלה כ-400 מיליון ש"ח.
ההערכות בשוק הן כי מימן מעוניין להפוך את 012 סמייל לחברת תקשורת בינלאומית, שתשמש אותו לטובת עסקיו הבינלאומיים בתחום התקשורת.
את המו"מ הובילו מטעם מימן ארז מלצר, סגן יו"ר חברת גדות, ועירית אילוז, מנכ"ל אמפל. את מימן ייצגו בעסקה משרד העו"ד גולדפרב-לוי ואת 012 סמייל ייצג משרד העו"ד פישר-בכר-וול-אוריון.
הרצון להשלים במהירות את עסקת בזק היווה שיקול מרכזי
יש לציין כי אלוביץ' קיבל פניות מגורמים רבים שגילו עניין בחברה, אך שיקולו המכריע היה החשש מעיכוב רגולטורי שעלול היה לפגוע בעסקה, אותה רצה לסיים במהירות האפשרית כחלק מעסקת בזק. לפיכך החליט אלוביץ' למכור את הפעילות לגורם שאינו מצוי עדיין בשוק הטלקום הישראלי. עם זאת, גם מימן אינו חף מסיבוכים רגולטוריים בעקבות העסקה. זאת עקב העובדה שערוץ 10 הנמצא בבעלותו מחזיק במחצית המניות בחברת נענע10, אשר מחציתן השנייה מוחזקת על-ידי נטוויז’ן, מתחרה של 012 סמייל בתחום הטלפוניה והאינטרנט.
בהתייחסה לעסקה, אמרה סטלה הנדלר, מנכ"ל 012 סמייל, כי "החברה מרוצה מאוד לחתום על ההסכם עם אמפל למכירת עסקיה. עסקה זו מייצגת שלב חשוב עבורנו במסגרת ההסכם לרכישת נתח הבעלות על בזק".
אלוביץ' הוסיף כי "במהלך השנים האחרונות עבדנו בחריצות כדי להפוך את פעילותה של 012 סמייל לחברה מובילה בשוק הטלקום הישראלי. אנו מברכים את אמפל על החלטתה לרכוש את החברה".

תאריך:  16/11/2009   |   עודכן:  16/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם ההסכם לרכישת 012 סמייל ע"י יוסי מימן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
עיתונאי איטלקי טוען בספרו החדש כי שליט איטליה לשעבר, בניטו מוסוליני, ביטא רגשות אנטישמיים מובהקים בתקופה שבה מדיניותו הרשמית הייתה כי "באיטליה לא קיימת הבעייה היהודית"    היטלר ומוסוליני בפריז
עופר וולפסון
בנאום שנשא במפגש משקיעים זרים במוסקבה אמר כי הטענות על ביורוקרטיה עודפת ברוסיה נכונות - וכי הן יטופלו בהקדם    אמר כי לזרים תתאפשר השתתפות בגל ההפרטות האדיר שמתכנן הממשל הרוסי בתחילת השנה הבאה
מערכת אתר ערוץ הספורט
דגן: "יש בעיה. שינויים? אולי בעמדת המאמן". ענבר: "ניצחון חשוב"
מאיה שני
סבא"א אינה מקבלת את הסבריה של אירן בדבר המתקן הסודי שהתגלה בקום    הביעה חשש מקיומם של מתקנים גרעיניים נוספים    המשלחת האמריקנית בפורום סבן: "אירן נכשלה במבחן"
עידן יוסף
לאחר התנגדות מצד חברי כנסת, החליט ראש הממשלה לקיים דיוני התייעצות בהצעת החוק של שרים וחברי כנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il