X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפרויקט הושק ומציע למשך חודש הנחות משמעותיות לחברי מועדון "יחד" מנכ"ל קבוצת אביב מאמינה בהוד השרון כיעד נדלנ"י, וכבר מתכננת את הפרויקט הבא שלה בעיר
▪  ▪  ▪
מגדל בוסתן אביב [הדמיה]

קבוצת אביב הודיעה על השקת הפרויקט החדש "בוסתן אביב" בהוד השרון. דפנה הר לב, מנכ"ל ובעלים משותף של קבוצת אביב, הודיעה עם השקת הפרויקט, על מבצע בלעדי לעמיתי מועדון צרכנות "יחד".
לדברי הר לב, זוהי הפעם הראשונה שקבוצת אביב משתפת פעולה עם מועדון יחד. "אנו מאמינים בשיתוף פעולה מסוג זה שהוכיח עצמו כבר בעבר כאחד מכלי השיווק הלגיטימיים היום לכל קבוצת נדל"ן. קבוצת אביב החליטה על השקת הפרויקט החדש בהוד השרון יחד עם מבצע אטרקטיבי במיוחד והנחות משמעותיות לעמיתי מועדון יחד בלבד".
פרויקט בוסתן אביב מהווה מענה לעמיתי המועדון המחפשים דירה להשקעה או מגורים באזורים האיכותיים של הוד השרון. עם תחילת המבצע נרכשו 7 דירות. במסגרת המבצע לעמיתי מועדון "יחד" תעניק קבוצת אביב הנחות משמעותיות ממחירי הדירות בפרויקט החדש "בוסתן אביב" בהוד השרון. המבצע לעמיתים ימשך חודש ימים.
עמיתי "יחד" יקבלו הטבות מיוחדות כגון פטור מתשלום שכר טרחת עורך דין בשיעור של 1.5%, תנאים ייחודיים להלוואות מבנק לאומי למשכנתאות ומפרט טכני גבוה הכולל מערכת מיזוג מרכזי, תריסים חשמליים בכל הדירה, ריצוף גרניט פורצלן 60X60 ועוד. תוכניות הדירה וחוזה המכר נבחנו על-ידי נציגי המועדון. כמו כן ייהנו חברי המועדון מתכנון ייחודי של דירות גדולות במיוחד, שאינן בנמצא בשוק הדירות בהוד השרון.
מגדל "בוסתן אביב" נבנה על קרקע פרטית בהוד השרון. הבניין על שטח של 6 דונם והוא בן 22 קומות. במסגרת המבצע יוצעו למכירה 41 דירות בנות 4, 4.5 חדרים בקומות 1-8, דירות 5 חדרים ו-5 חדרים XL בקומות 18-9 ומיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים בני 5, 6 ו-7 חדרים בקומות 22-19. לכל דירה מרפסת מרווחת, חניה בחניון תת-קרקעי ונוף.
מנכ"ל אביב הוסיפה: "אנו מציעים לקהל הרוכשים מוניטין רב שנים של חברת בנייה מהמובילות בישראל אשר בנתה פרויקטים רבים, מהמסובכים והמורכבים בישראל, ביניהם פרויקטי מגורי יוקרה מובילים. הקונה הפוטנציאלי המגיע לאביב זוכה לוודאות מוחלטת בחוויית הקנייה שלו".
חברת אביב מאמינה בהוד השרון כיעד נדלנ"י, והיא כבר מתכננת את הפרויקט הבא שלה בעיר: מתחם בית הנערה. לרמת השרון עתודות קרקע רבות ולהערכת הר לב, תחול התפתחות משמעותית בעתיד הקרוב.
המגדל עטוף בבוסתן גדול בו עצי פרי ארצישראליים, צמחי תבלין ובישום, פינות ישיבה ואלמנט מים. הוא מציע מבואה מפוארת, שלוש מעליות משוכללות, מועדון לרווחת הדיירים, חדר עגלות ואופניים, חנייה תת-קרקעית עם שער חשמלי. את הבניין תנהל חברת ניהול שתקפיד על שמירתו.

תאריך:  24/11/2009   |   עודכן:  24/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המבצע למועדון יחד - 7 דירות נחטפו בבוסתן אביב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל שמיל
מחר תקבע הכנסת את שיעור העלאת המס על רכב צמוד מהעבודה    TheMarker ומכון חשב בדקו למי כדאי לעבור למכונית משומשת - ולמי עדיף להחליף מכונית עוד לפני סוף השנה    מס הקנייה על מכוניות יירד, נוסחת שווי השימוש תשתנה ותקרתו תהיה נמוכה יותר    הנהנים העיקריים יהיו רוכשי המכוניות היקרות ובעלי מכוניות משפחתיות צמודות
גלית יצחק
כך עולה מדוח של משרד הרווחה    ב-2009 נרצחו 7 נשים    6,623 נשים טופלו במרכזים לטיפול באלימות
גילי איזיקוביץ
השחקנית תשתתף בתוכנית הבידור החדשה של ליאור שליין וגורי אלפי של הזכיינית המתחרה ובפרויקטים נוספים, אך לא בתוכנית "שבוע סוף", הנחשבת למתחרה של "ארץ נהדרת"
יפעת גדות
גברים שלעיתים קרובות התרחקו מעימותים או שבדרך-כלל נתנו לדברים לחלוף מבלי שאמרו דבר, היו בסיכון כפול להתקף לב או למוות ממחלת לב רצינית - זאת בהשוואה לגברים שהתמודדו עם המצב פנים מול פנים
עידן יוסף
מבקש בכך לפזר את האחריות על הח"כים, כך שבמקרה של פיגוע לא יצביעו עליו כאשם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il