X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מו"ליות העיתונים "דנוור פוסט" ו"דאלאס מורנינג ניוז" עשויות להצטרף לניוז קורפ של רופרט מרדוק ולהציג מודל תשלום מקוון על תכניהן ניוז קורפ מנהלת מו"מ עם מיקרוסופט על הצגת תכניה באתר בינג במקום בגוגל
▪  ▪  ▪
האם החלה נטישת המו"ליות את גוגל?

המוציאות לאור של העיתונים "דנבר פוסט" ו"דאלאס מורנינג ניוז" עשויות למשוך חלק מידיעותיהן מאתר החדשות של גוגל. כך מדווחת סוכנות הידיעות בלומברג (יום ג', 24.11.09), בצעד שעשוי להצטרף להחלטה דומה אותה שוקלת חברת ניוז קורפ של רופרט מרדוק.
ניוז קורפ שוקלת לחסום את מנוע החיפוש של גוגל מלהציג את הידיעות החדשותיות שלה. היא מנהלת מגעים במקום עם חברת מיקרוסופט, כדי להציג את ידיעותיה באמצעות אתר החיפוש בינג.
קבוצת מדיה ניוז, המוציאה לאור של הדנבר פוסט, תחסום את גוגל ניוז, כאשר היא תתחיל לגבות כסף עבור תכניה באינטרנט מקוראים במדינות פנסילבניה וקליפורניה במהלך השנה הבאה. כך מסר מנכ"ל החברה בראיון. הבעלים של המורנינג ניוז, איי.אייץ' בלו, הודיעה גם היא כי היא עשויה להתחיל במהלך של תשלום מנויים עבור תכניה, כך ששירות גוגל ייחסם מלסרוק את אתריה.
"לדברים הנוגעים לחלק הסגור בתשלום, לא ניתן גישה לגוגל, אך לחלקים החופשיים באתר ככל הנראה ניתן גישה, מפני שאנו מעוניינים בתעבורת גולשים", אמר מנכ"ל מדיה ניוז.
כסף עבור שימוש באתרים
המוציאות לאור של העיתונים בארה"ב, הנאלצות להתמודד עם התמוטטות שוק מודעות הדפוס, שוקלות להתחיל לגבות כסף עבור שימוש בתכני אתריהן ומנהלות מלחמה נגד גוגל, המציגה כותרות וקטעים קצרים מתוך ידיעות חדשות באתרה החינמי. ניוז קורפ, אשר העיתון "וול-סטריט ג'ורנל" שבבעלותה כבר גובה כספים עבור מנויי אינטרנט, אמרה גם היא כי היא מתכננת להרחיב את כמות התוכן בתשלום שלה.
על-אף שהעיתונים השונים התלוננו תכופות על גוגל על שהיא עושה שימוש בחדשות אותן הם מפרסמים כדי למשוך גולשים ולהגדיל את הכנסותיה, פחות מאחוז אחד מהם פנו אליה בפועל כדי להסיר עצמן מהשירות, כך לדברי ג'וש כהן, ראש מחלקת החדשות של גוגל.
"ישנו ערך לתנועה הזו, ואני חושב שהמוציאות לאור מכירות בערך הזה", אמר כהן. "הסיבה שהן לא עוזבות את השירות הוא בגלל שהן מקבלות משהו בחזרה ממערכת היחסית הזו".
מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, אמר בראיון החודש כי חברתו, הבעלים של מנוע החיפוש הפופולרי בעולם, מעוניינת להשאיר את ספקי החדשות באתרה. "אנו בהחלט דואגים בעניין, ואנו חושבים שזו תהיה תוצאה שלילית עבור העיתונים אם הם יעזבו את גוגל", אמר שמידט. "אנו מעודדים אותם להישאר בתוכנית שלנו".

תאריך:  24/11/2009   |   עודכן:  24/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מו"ליות נוספות שוקלות להסיר ידיעותיהן מגוגל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
הרולינג סטון רואה במעלליו של ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני סיבה למסיבה    ברלוסקוני הוכתר ככוכב הרוק של השנה בשל סגנון חיים הראוי לכוכב רוק
עידן יוסף
נתניהו: "מהפכה שקטה ששווה בערכה לשחרור ההגבלות על מטבע החוץ"
מערכת אתר ערוץ הספורט
חלוקת נקודות במזג אוויר סגרירי ברוסיה, אכזבה אצל שני הצדדים
מאיה שני
נשיא אירן אחמדינג'אד מגיע היום לונצואלה במסגרת מסעו לדרום אמריקה    הארגון היהודי הגדול ביותר בונצואלה יקבל את פניו במחאה
עמירם כהן
החברה של התנועה, הנקראת ביטוח חקלאי, תפוצל לאחזקות ריאליות ולפעילות ביטוחית    גורם בחברה: מגדל היא לא המועמדת היחידה לרכוש את החלק הביטוחי של החברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il