X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דיווחה על רווח נקי של כ-12.3 מיליון דולר ברבעון השלישי, אומנם 60% פחות מאשתקד אך מדובר ברבעון הרווחי הראשון שלה השנה הצליחה להגדיל ההון העצמי ולפצות על ירידת ההכנסות באמצעות פעילות שיווקית אגרסיבית
▪  ▪  ▪
מנכ"ל אל על, חיים רומנו [צילום: סיון פרג´]

הרווח נקי של חברת התעופה אל על ברבעון השלישי של 2009 הסתכם בכ-12.3 מיליון דולר - ירידה של 60% בהשוואה לרווח נקי של כ-31 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
מתחילת השנה הפסידה אל על כ-47.2 מיליון דולר. הפסד גדול יותר מ-31 מיליון הדולרים אותם הפסידה בתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות החברה ברבעון הסתכמו בכ-496.1 מיליון דולר לעומת כ-606.9 מיליון דולר ברבעון המקביל - קיטון של 18%. בחברה מסרו כי הירידה בהכנסות נובעת בעיקר מקיטון בהכנסות מנוסעים כתוצאה מירידה בהכנסה הממוצעת לנוסע, וכן מהתחזקות הדולר ביחס למטבעות אחרים במהלך הרבעון. ההכנסות מהובלת מטענים קטנו לעומת הרבעון המקביל אשתקד, כתוצאה מהשפל העולמי בהובלה אווירית של מטענים שגרם לירידה הן בכמויות המטען המוטס והן במחיר הממוצע לטון מטען (שחיקה כמותית של השוק בשיעור של כ-15% וכספית של כ-40%).
החברה מדווחת כי הצליחה לפצות על חלק מהקיטון בהכנסות באמצעות פעילות שיווקית אגרסיבית שהביאה לגידול של כ-6% בנתח השוק בנתב"ג (35% בהשוואה ל-33% ברבעון המקביל אשתקד) וגידול קל של כ-2% בנתח השוק בתנועת המטענים. לדברי החברה, היא גם הצליחה לשמור על רמת הוצאות שכר דומה לזו של הרבעון המקביל אשתקד, למרות גידול של 5% בהיקף שעות הטיסה ו-8% בכמות ההמראות והנחיתות, זאת בזכות צעדי התייעלות שבמרכזם קיטון מצבת העובדים ב-140 איש.
ההון עצמי של אל על נכון לסוף ספטמבר הסתכם בכ-129.2 מיליון דולר, לעומת כ-118.7 מיליון דולר נכון לסוף שנת 2008 - גידול של כ-10.5 מיליון דולר. הגידול בהון העצמי של החברה נובע בעיקר מגידול בקרן הון בגין גידור תזרים המזומנים כתוצאה מעלייה בשווי ההוגן של עסקאת גידור דלק סילוני, ועסקות מטבע חוץ המוכרות חשבונאית כעסקות הגנה בקיזוז ההפסד לתקופה.
למרות המשבר - בין הבודדות המציגות רווח ברבעון השלישי
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אמר בתגובה לפרסום תוצאות החברה כי "אל על היא בין החברות הבודדות מבין חברות התעופה הסדירות המסיימת את הרבעון השלישי של 2009 ברווח. אל על השכילה להתמודד במהלך הרבעון השלישי עם המשבר הכלכלי העולמי שהביא לשחיקה חריפה במחירי תנועת הפרימיום ולקריסת שוק המטענים. ההישג הוא תוצאה של הפעלת מגוון כלים שיווקיים לצד טיפול זהיר ומבוקר בהוצאות. ראויים לציון במיוחד הישגי הגידול בנתח שוק הנוסעים ושמירה על שיעורי תפוסה גבוהים ביחס לממוצע העולמי, זאת למרות המשך הגידול בתחרות מצד החברות הסדירות הזרות. כמו-כן ראוי לציין את הקיטון בהוצאות ההנהלה ואת הקיטון בהוצאות המכירה. התוצאות מעידות על יכולתה של אל על להתמודד עם השינויים בענף התעופה העולמי והמקומי ועם המשבר המתמשך בכלכלה העולמית."

תאריך:  26/11/2009   |   עודכן:  26/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למרות 60% ירידה, אל אל עוברת לרבעון רווחי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ספי קיני
משרד התקשורת אישר את בקשתה של חברת פלאפון להפסיק לספק שירותים סלולריים באמצעות הרשת האנלוגית    ללקוחות הפעילים ברשת הישנה יתאפשר להחליף את הציוד הישן במהלך השנתיים הקרובות
עידן יוסף
אמנון דנקנר חוזר לכתוב בעיתון טור אישי במוסף לשבת, במסגרת המלחמה ב"ישראל היום"    עורך מעריב: "זו הפתעה נוספת במסגרת ההפתעות שמעריב מתכנן לקוראיו ולגולשיו הנאמנים"
עופר וולפסון
חברת ההחזקות של משפחת עופר דיווחה על הפסד נקי של כ-11 מיליון דולר ברבעון    מתחילת השנה צברה כ-120 מיליון דולר בהפסדים    צים דיווחה על הפסד אדיר של כ-208 מיליון דולר ועל צניחה של 50% בהכנסות, על-רקע המשבר בענף הספנות
ספי קיני
יעקב פרץ פעל להעסקה פיקטיבית של חבר מועצה בחברה אותה ניהל ממניעים פוליטיים    חשוד בין השאר ביצוע עבירות שוחד, בתיווך בשוחד ובקבלת דבר במרמה
גלית יצחק
כך עולה מנתוני הוועד למלחמה באיידס    מספר נשאי ה-HIV צפוי לעבור את ה-400    ירידה במספר הנשאים מקרב יוצאי אתיופיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il