X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היום יעלה בבתי הקולנוע בארץ סרט האנימציה "רוחות חג המולד" בבימויו של רוברט זמקיס הסרט צולם בטכנולוגיית "לכידת הופעה", תהליך המקליט באופן דיגיטלי את ההופעות של השחקנים במצלמות ממוחשבות ב-360 מעלות ג'ים קארי מגלם בסרט שבעה תפקידים שונים
▪  ▪  ▪
פותח את עונת חג המולד [צילום: אתר סרט]

היום יעלה בבתי הקולנוע בארץ סרט האנימציה "רוחות חג המולד" שביים רוברט זמקיס ("פורסט גאמפ"). הסרט שעלותו מוערכת בכ-175 מיליון דולרים משתמש בטכניקות חדשות שמקפיצות את האנימציה שלב אחד קדימה, וכמובן, משתמש בטכנלוגיית התלת מימד (מה שאומר שכדי לראות את הסרט באופן האופטימלי כדאי לבדוק באילו בתי קולנוע מקרינים בשיטה הזו).
הסרט, שיצא לפני כשבועיים בארצות הברית הכניס נכון לכתיבת שורות אלו למעלה מ-60 מיליון דולרים, אולם צופים כי חג המולד הקרב יעלה את העניין של האמריקנים בסרט.
הסרט צולם בטכנולוגיית "לכידת הופעה" (Performance capture), תהליך המקליט באופן דיגיטלי את ההופעות של השחקנים במצלמות ממוחשבות ב-360 מעלות, שיטה זו מאפשרת לזמקיס להציב את המצלמות שלו היכן שהוא רוצה בסצנה. הטכנולוגיה מביאה אל המסך הגדול עולם דיקנסי תלת ממדי ללא הגבלות אמנותיות, שמעביר את הצופים לזמן ומקום שלא היו אפשריים עד כה.
הסיפור "רוחות חג המולד" יצא לאור לראשונה ב-1843 על-ידי צ'ארלס דיקנס והפך להצלחה מיידית, זהו הסיפור הראשון שנכתב על מסע בזמן. "נדמה שצ'ארלס דיקנס כתב את הסיפור כדי שיהיה סרט - הוא כל-כך ויזואלי וקולנועי. זה סיפור המסע בזמן הגדול ביותר שנכתב מעולם, ורציתי לעשות את הסרט לפי מה שאני מאמין שהיה, החזון של המחבר", אומר רוברט זמקיס. סיפורו של קמצן זקן, שנאלץ להתעמת עם רוחות העבר ההווה והעתיד של חג המולד, שעוזרות לו להפוך לאדם טוב יותר ולהכניס קצת טוב לב וחביבות לליבו הקר, לקראת היום השמח בשנה - חג המולד.
ג'ים קארי מגלם מככב בתפקיד הראשי ומגלם מספר דמויות חשובות נוספות. בנוסף לתפקיד של אבנעזר סקרוג' בגילאים שונים, הוא גם מקים לחיים את רוחות חג המולד של העבר, הווה והעתיד. לצידו של קרי שורה של שחקנים מוכשרים: גארי אולדמן ("הארי פוטר ומסדר עוף החול"), קולין פירת' ("היומן של ברידג'ט ג'ונס"), רובין רייט פן ("החיים של פיפה לי") ובוב הוסקינס.
הסרט יפתח את עונת חג המולד בלונדון ובפרמיירה החגיגית של הסרט בתחילת נובמבר יודלקו לראשונה כל אורות חג המולד בו-זמנית ברחוב אוקספורד וברחוב ריג'נט.

שבעה תפקידים שונים
לצפייה בקדימון לחצו על מרכז התמונה

בתהליך העשייה עבד ג'ים קארי (שאגב מגלם שבעה תפקידים שונים ומשתמש בשבעה מבטאים שונים) עם הפעלולן הראשי ועשה בעצמו את רוב הפעלולים, כולל החלקה על גגות וירטואלים נפילה מכל מיני מקומות.
זהו הפרויקט הראשון של ג'ים קארי, שמאחוריו קריירה ארוכה ועשירה, עם אולפני דיסני.
הבמאי רוברט זמקיס עבד עם חברת דיסני בעבר, אבל זה היה לפני יותר מעשרים שנה כשביים את "מי הפליל את רוג'ר ראביט?" בשנת 1988.
הסרט יוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ החל מהיום, יום חמישי, ה-26 בנובמבר.

פורסם במקור: אתר סרט
תאריך:  26/11/2009   |   עודכן:  26/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כמה דברים שלא ידעתם על "רוחות חג המולד"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
דיווחה על רווח נקי של כ-12.3 מיליון דולר ברבעון השלישי, אומנם 60% פחות מאשתקד אך מדובר ברבעון הרווחי הראשון שלה השנה    הצליחה להגדיל ההון העצמי ולפצות על ירידת ההכנסות באמצעות פעילות שיווקית אגרסיבית
ספי קיני
משרד התקשורת אישר את בקשתה של חברת פלאפון להפסיק לספק שירותים סלולריים באמצעות הרשת האנלוגית    ללקוחות הפעילים ברשת הישנה יתאפשר להחליף את הציוד הישן במהלך השנתיים הקרובות
עידן יוסף
אמנון דנקנר חוזר לכתוב בעיתון טור אישי במוסף לשבת, במסגרת המלחמה ב"ישראל היום"    עורך מעריב: "זו הפתעה נוספת במסגרת ההפתעות שמעריב מתכנן לקוראיו ולגולשיו הנאמנים"
עופר וולפסון
חברת ההחזקות של משפחת עופר דיווחה על הפסד נקי של כ-11 מיליון דולר ברבעון    מתחילת השנה צברה כ-120 מיליון דולר בהפסדים    צים דיווחה על הפסד אדיר של כ-208 מיליון דולר ועל צניחה של 50% בהכנסות, על-רקע המשבר בענף הספנות
ספי קיני
יעקב פרץ פעל להעסקה פיקטיבית של חבר מועצה בחברה אותה ניהל ממניעים פוליטיים    חשוד בין השאר ביצוע עבירות שוחד, בתיווך בשוחד ובקבלת דבר במרמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il