X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משה גלילי יצא עם אשתו לדייט ב'ספגטים' שברמת גן, התפעל ממלצרית שלקחה את המושכות ונהנה ממנות מגוונות ונטולות פגמים
▪  ▪  ▪
[צילום: ספגטים]

קל לאבחן את התקדמות מערכת היחסים בין זוגות הסועדים במסעדה - צריך רק להתבונן במנות שהזמינו. בפגישה ראשונה יסתפקו בקפה ואולי גם עוגה, כמה שפחות לעיסות אחד מול השני. בפגישות הבאות יזמינו גם אוכל אך ילכו על בטוח. לא נעים לנסות מנה לא מוכרת - מהלך כזה עלול להציג באור לא נעים את מי שנפל על מנה לא מוצלחת ומתלבט האם לסיים אותה כדי לא להראות חריג, או להתעקש להזמין אחרת ולהצטייר כפלצן. זוגות שיוצאים קבוע כבר מגיעים רעבים כדי לאכול כמו שצריך, והזוגות הוותיקים, כמונו, אפילו מתעקשים להרוס את סידור השולחנות במסעדה כולה כדי לשבת האחד בסמוך לשני (ולא זה מול זה). כך אפשר לחטוף טעימות מצלחת בן הזוג, להתלחשש ברומנטיות ולהעיר הערות עוקצניות על הסועדים בשולחנות שמסביב.
חמישי בערב הוא מועד קלאסי לדייטים, וב'ספגטים" שברמת גן חלק ניכר מהסועדים מסודרים זוגות-זוגות. אנחנו סוקרים את המסעדה וכמעט כרגיל, מוצאים שלל אלמנטים עיצוביים נאים שמתווספים לרשימת "דברים שמתישהו נעשה גם אנחנו בדירה שלנו". בעיקר היכולת להשרות תחושה של אינטימיות בחלל גדול כל כך. חיש קל מוגשים לנו תפריטים שמנמנים למדי, הכוללים מבחר סוגי פסטות, פיצות, דגים, סלטים, מרקים ועוד. כיוון שכבר התרגלנו לתשובות אוטומטיות בנוסח "בטח, זו מנה מעולה!" מצד מלצרים (ואנחנו כמעט ולא מתייעצים איתם), היה מפתיע ומרענן לפגוש במלצרית שביקשה רשות לקחת את המושכות והתאימה לנו מנות שימצאו חן בעינינו. כן ירבו.
פתחנו עם שתי מנות ראשונות מעולות: סלט פטריות חם (38 שקל), המורכב בעיקר מעלים ופטריות, מתובל בויניגרט מעולה, ונעלם מהר מאוד מהצלחת; ופורמג'יו קלדו (32 שקל), לביבות מגבינת עיזים בציפוי פריך וברוטב פלפלים, שנעלמו אפילו מהר יותר.
לעיקרית, אחרי התלבטות ארוכה בין פסטה ברוטב על בסיס עגבניות או שמנת, בחרה המלצרית עבור אשתי בזוקיני רוסו (38 שקל), ספגטי ברוטב עגבניות, קישואים ומעט שמנת. זו הייתה פשרה מוצלחת למדי, בהתחשב בכך שהצליחה להפיק מאשתי קריאות התפעלות. אני בחרתי בדניס שלם (79 שקל) המוגש לאחר שנצלה בתנור לבנים וכולל גם תוספת לבחירה. בחרתי בתוספת בספגטי "פשוט" ברוטב עגבניות שהיה מצוין למרות שהוזנח משך דקות ארוכות בהן נהניתי לבתר ולפרק את הדג שתובל היטב. כלל לא נזקקתי לרוטב שהוגש לצידו.
הקינוחים לא הפתיעו והיו טובים מאוד גם הם. הפונדנט שוקולד (29 שקל) הוגש במרקם מדויק והשוקולד האיכותי מייתר כל צורך בתוספת, לעניות דעתי. למרות זאת, לא התנגדתי לאכול גם את כדור גלידת הווניל שהוגש לצידו. בקושי טעמתי מעוגת גבינת יוגורט (29 שקל) שהזמינה אשתי, אשר הגנה עליה בעקשנות. העוגה הקלילה נחנה בטעם מתקתק ומעניין והיא בהחלט מומלצת.
בין לבין, למדנו כי מבין הסובבים אותנו מגיעים רבים מרחוק - מנתניה ועד אשדוד. עבורנו היה זה ביקור ראשון אי פעם ברשת המצליחה, שזה לה הסניף הכשר היחיד. אודה ולא אבוש: הגעתי חמוש בלא מעט סטריאוטיפים שהתפוגגו אחד לאחד - מדובר במסעדה חלבית כשרה, מגוונת ונטולת פגמים. אנחנו בוודאי עוד נשוב לשם.

* הכותב היה אורח המקום.
תאריך:  03/12/2009   |   עודכן:  03/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
השדולה פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לחקור את בן ארי    ח"כ בן ארי בתגובה: אתבע אותם ברבע מיליון שקלים על הוצאת דיבה
עופר וולפסון
אריאנה האפינגטון, מייסדת אתר החדשות והבלוגים הפופולרי הנושא את שמה, יצאה במתקפה חריפה על הדרך החדשה אותה מתווה איל העיתונות רופרט מרדוק, לפיה על הצרכן לשלם בעבור תוכן חדשותי באינטרנט    "ברוב התעשיות, במקום לצאת במתקפה כשהלקוחות נוטשים בהמוניהם, בודקים מה לעשות כדי להשיבם"
איציק וולף
נבחנת אפשרות התאמת הדנ"א של החשוד באונס צעירה לדגימות שנלקחו מקרבנות מקרי אונס נוספים שטרם פוענחו    בשבוע הבא תוגש הצהרת תובע
איציק וולף
ראשי מועצת יש"ע אומרים כי הפגישה עם ראש הממשלה הייתה טעונה ובמהלכה דרשו להחליט כבר כעת על בנייה בעוד 11 חודשים
עופר וולפסון
כך עולה מסיכום הבורסה לאחד-עשר חודשי 2009    בנובמבר גייסו העסקים עוד כ-2.2 מיליארד ש"ח באג"ח מהציבור    למרות המשבר בענף, חברות הנדל"ן גייסו כ-1.6 מיליארד ש"ח מתחילת השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il