X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שובה של משפחת סימפסון, איך ניצחו הביטלס את הקומוניזם ותעשיית הפורנו ממשיכה להתפשט - תרתי משמע
▪  ▪  ▪
הסימפסונים חוזרים [צילום: AP]

ראשון 6.12
שפעת החזירים - המגיפה
תגידו יפה מזל טוב לשפעת החזירים. המחלה, הידועה גם כווירוס H1N1, זכתה בכבוד גדול - היא הוכתרה למגיפת השפעת הראשונה של המאה ה-21. מובן שבניגוד לאופי ההתפשטות של המחלה עצמה, התואר המכובד לא הגיע סתם כך מהאוויר, אלא נרכש בדם, יזע והרבה רוק. בתוכנית זו, שנשיונל ג'יאוגרפיק ישדר הערב ב-21:00, תוכלו ללמוד את כל מה שאתם רוצים לדעת על המחלה שעלולה לתקוף כמעט כל אחד מאיתנו. וחשוב מכך, תוכלו גם להתוודע לכל מה שהייתם מעדיפים להדחיק: למשל, החשיפה כי החיסון שניתן לשפעת בארצות הברית לפני שלושה עשורים גרם יותר נזק מתועלת.
הכינו את ממחטות האף.
משפחת סימפסון
השנה חגגה המשפחה הכי אהובה בטלוויזיה 20 שנות הומור משובח. במסגרת החגיגות זכינו לראות את מארג' במערומיה על השער של "פלייבוי" ובקרוב Yes stars Comedy יאפשר לנו לצפות בעונות הטריות של הסדרה. אכן, תמו ימי הזפזופים הנואשים לערוץ 1 ולוח המשדרים ההזוי שלו. הידד! כדי לעזור לנו להדביק פערים, הלוויין ישדר מהערב, מדי יום ב-22:00, את עונות 18-15 של הסדרה (כן, רוממה גזלה מאיתנו את כל זה). ואם הפתיחה החגיגית תשאיר אתכם עם חשק לעוד, אתם מוזמנים לזפזפ ב-22:30 ל-5 Yes ולצפות בגלגול הקולנועי של הסדרה.
שני 7.12
טרייסי לורדס - ילדת הפורנו
באמצע שנות ה-80 שלטה בתעשיית הפורנו האמריקנית מלכה בלתי מעורערת. קראו לה טרייסי לורדס, וכולם, אבל כולם, רצו נתח ממנה. אחרי הכל, היא נחשבה לכוכבת הפורנו הנועזת מכולן, הסקסית מכולן ובעיקר אחת ש"ממש ממש אהבה את זה" (כך לפחות טענו כמה ממכריה). לאחר שניצלה את מעמדה היציב כדי להקים חברת הפקה של סרטים כחולים, התגלה שלורדס הסתירה לאורך הדרך את גילה האמיתי, ולמעשה השתחלה לעולם הסקס בגיל 15 בלבד. חשיפת הסוד איימה להפיל עמה את תעשיה הפורנו כולה. סרט תיעודי זה, שערוץ 8 יציג הערב ב-22:25, מנסה להבין בעזרת עמיתיה ואויביה של לורדס כיצד ילדה אחת כמעט חירבה במו ידיה תעשיה שמגלגלת מאות מיליוני דולרים בשנה. חבל רק שהסרט מתקשה לענות על השאלה המעניינת מכולן - האם היא באמת "ממש ממש אהבה את זה"?
שלישי 8.12
איך הביטלס ניצחו את הקומוניזם
ביום שלישי יציין העולם את יום השנה לרציחתו של ג'ון לנון, וזו הזדמנות מצוינת להתפלש עוד קצת בים ההשפעות של הרביעייה מליברפול. ההשפעות הללו, כפי שמזכיר סרט תיעודי זה, חורגות מגבולות המוזיקה. המרואיינים בו אף מסבירים מדוע התרומה של הביטלס לנפילת הקומוניזם ולהתפרקותה של ברית המועצות אינה פחותה מהתרומה של גורבצ'וב לכך.
ובכן, מובן שכמיטב המסורת של יעקב שריד, הביטלס לא היו רצויים במיוחד בגוש הקומוניסטי. אך בעוד הצעירים שגדלו בתל אביב בשנות ה-60 היו יכולים להתהדר בתספורת פטרייה ולנגן תקליטים במסיבות סלון, החברים מאחורי מסך הברזל נאלצו לעשות זאת בהסתר ובחשש תמידי. אבל הרביעייה הקסומה והכל יכולה הצליחה לחדור אל מאחורי המסך, והצלילים שלה נשאו עמם ניחוחות של חופש וחלומות אוטופיים על היום שבו כל העולם יהיה אחד. וכך, אט-אט, התפוררה החומה. הסרט ישודר ב-22:25 בערוץ 8.
רביעי 9.12
פורנו-מניה
כמות הסרטים שנעשים על תעשיית הפורנו כמעט משתווה לכמות הסרטים שנעשית בתוך תעשיה זו. הערב ב-22:45 יציג Yes דוקו עוד אחד מאותם סרטים שמצילים לו את גרף הרייטינג: "פורנו-מניה", שבדומה לקודמיו עוסק גם הוא בהשלכות החברתיות של התעשיה המתפשטת (תרתי משמע). ובכל זאת יש במסמך הזה ממד אקטואלי שמבדיל אותו מאלפי הסרטים הדומים לו: רגע לאחר הדיווח על ההפסדים של "פלייבוי", תוכלו לשמוע בו את המתחרה של יו הפנר, לארי פלינט, מסביר כיצד נוגס האינטרנט בתאווה בנתח השוק של העיתונות הפורנוגרפית המודפסת.
חמישי 10.12
שמנים מדי, צעירים מדי
גוק וואן גמר אומר בלבו לגרום לאנשים להרגיש טוב עם עצמם, ועשה זאת בגרסה הבריטית המקורית של התוכנית "איך להיראות טוב בעירום" ובספר שכתב על בסיס ניסיונו האישי כנער שמן. לאחר ששני אלה זכו בהצלחה יחסית, פנה וואן גם ליצירת סרט תיעודי. Yes דוקו יציג הערב ב-22:00 את הסרט, שבו נפגש השמנצ'יק בדימוס עם ילדים שמנמנים פלוס כדי להבין מה הביא אותם למצב זה ואילו התעללויות הם סופגים בגללו. מובן שבסופו של דבר מגיע וואן למסקנה העגומה שכדי להיות מאושרים חייבים לרזות.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  06/12/2009   |   עודכן:  06/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ספי קיני
הטבה של יום במספר ימי הפיגורים של חברות ועסקים בישראל ביחס לחודש שעבר    כ-55% שיפרו את מצבם ביחס לחודש הקודם
ליבי בגנו
רגע לפני הסוף אי-אפשר שלא להתאכזב מהייצוג הנשי בשישיית השורדים שנותרה    אז למי בכל זאת מגיע לייצג את המין היפה בגמר? את מי שחיה בסיפור שאינו נגמר
אלעזר לוין
תשלם 315 מיליון שקל    המוכרת: גזית גלוב    העסקה מגדילה את תיק הנכסים של ריט בכ-30%    אשכנזי: מדיניות גזית-גלוב היא להכניס שותפים במקום הלוואות
יפעת גדות
דוח חדש שכלל 7 מחקרים מרמז על כך שהסיכויים לפתח סוגי סרטן אלו נמוכים ב-40% בקרב נשים שאוכלות את הכמויות הגדולות ביותר של מזונות המבוססים על סויה
עידן יוסף
הרשת זכתה במכרז נוסף להפעלת חנויות נוחות בתחנות רכבת באשדוד, בחיפה ובכפר סבא    היחידה מבין תחנות הדלק עם 8 חנויות נוחות מחוץ למתחמים הקמעונאיים של התחנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il