X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש עיריית קופנהגן הפיצה גלויות לבתי המלון בעיר וקראה לאורחים שלא לארח יצאניות במהלך שהותם בעיר הקבוצה לשמירה על זכויות עובדים בתעשיית המין, החזירה בתגובה חריפה משלה והודיעה כי תציע מין חינם לכל משתתפי הוועידה המגיעים לוועידה יוכלו להשתמש בגלויות כתשלום...
▪  ▪  ▪
עבודה חוקית [צילום אילוסטרציה: AP]
קופנהגן: חותמים הסכם מאחורי הקלעים?
יפעת גדות
רעש ומבוכה בקופנהגן לאחר הדלפתו של מסמך טיוטא שנציגי המדינות המתפתחות טוענים כי הוא פרי עבודתן של מדינות עשירות שרצו לנטוש את פרוטוקול קיוטו * השר הדני לענייני אקלים ואנרגיה: "טקסט כזה לא קיים"
לרשימה המלאה

   יפעת גדות
קופנהגן הופכת ירוקה

היצאניות בקופנהגן, שציפו דווקא לדחיפה רצינית בעסקים לקראת ועידת האקלים, הגיבו בכעס לניסיון הרשמי להכניס אותן לרשימה השחורה.
ראש העיר, ריט בג'רגרד, חברת ועדת הסביבה של האו"ם לשעבר, הפיצה גלויות ליותר מ-150 בתי המלון בעיר וקראה להם לייעץ לאורחים שלא לארח יצאניות במהלך שהותם בעיר. "עיצרו את עצמכם - אל תקנו סקס", אמרה.
הקבוצה לשמירה על זכויות עובדים בתעשיית המין, החזירה בתגובה חריפה משלה והודיעה כי חבריה, כולם פועלים בצורה חוקית, יציעו מין חינם לכל משתתפי הוועידה, וזאת כתגובה לגלויות המעליבות. "זוהי הפליה מוחלטת. ריט בג'רגרד משתמשת לרעה במעמדה כראש עיר כדי לנצל את כוחה ולמנוע מאיתנו לבצע את עבודתנו החוקית לגמרי. אני לא מבינה כיצד היא יכולה לאפשר לעצמה ליצור קשר עם אנשים בצורה כזו", אמרה דוברת הקבוצה סוזן מולר.
לדבריה, אין זה הוגן ויש לגנות את העובדה שמנהיגיה הפוליטיים של העיר משתמשים בוועידת האקלים כפלטפורמה לקמפיין נגד עובדי תעשיית המין. "אך הם עשו זאת, ועלינו להגן על עצמנו", צוטטה מולר באתר האינטרנט "avisen.dk". "כל הנציגים המגיעים לקופנהגן לוועידת האקלים העולמית יוכלו להשתמש בגלויות כתשלום לאחר שיבצעו הזמנה באתר האינטרנט שלנו", אמרה. למרות זאת, ציינה גם כי אינה מצפה שרבים מהם יקבלו את ההצעה בעשרת הימים הבאים.
לפחות 15,000 נציגים, משקיפים, עיתונאים ואחרים הגיעו עד כה, ורבים עוד צפויים להגיע לקופנהגן, כולל 100 ראשי מדינות שיתחילו להגיע בתחילת שבוע הבא כדי לקחת חלק בסוף השיחות.
הזנות קיבלה תוקף חוקי בדנמרק בשנת 1999 - באופן בלתי צפוי לגמרי ביום פטריק הקדוש - והיא פועלת בעיקר על בסיס של "ביקורי בית". אזור האורות האדומים של קופנהגן ממוקם מאחורי התחנה המרכזית.
באופן אירוני, אחד המלונות שקיבל כמות מכובדת של גלויות ממשרדה של ראש העיר, היה "סטודיו פרייה" שהוא למעשה מתפקד כבית בושת. "אין בכוונתנו לקנות סקס. אנחנו מוכרים אותו", אמרה אנט, האישה המנהלת את המקום.

תאריך:  09/12/2009   |   עודכן:  09/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
"דן חסכן" בגרסת 2009 תציע מגוון מסלולי השקעה למטרות שונות - מהגעה לגיל בר-מצווה ועד לרכישת דירה    החוסכים ייהנו מריביות מועדפות וממענקים    הפקדת 300 ש"ח בחודש ל-10 שנים תניב תשואה של 42 אלף ש"ח
עידן יוסף
מפעילי רדיו "קול אל סלאם" נעצרו לאחר שהפעילו רדיו פיראטי ששידר לאזורים נרחבים    צפויים מעצרים נוספים
ספי קיני
הצעת חוק חדשה תפעל לאיסור תרומה של בעלי עניין ברשות המקומית    ייאסר על יזם או קבלן אשר עניינו מצוי בוועדה המקומית לתכנון ובנייה לתרום לראש רשות או לחבר מועצה מקומית
אלעזר לוין
מבטחת אותם כבר 5 שנים - גברה במכרז על חברות אחרות
ספי קיני
במסגרת מתיחת הפנים תשתנה האריזה הגרפית של התוכנית    שני מגישים חדשים יצטרפו למהדורת הערב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il