ישועה הודה כי מנוע החיפוש של וואלה רלוונטי במידה מועטה מאוד. "וואלה לא קובעת טכנולוגיות. לא ויתרנו, אבל העולם הוא שקובע טרנדים וטכנולוגיות. אני לא חושב אפילו דקה בלילה על איך ננצח את גוגל. ברור שאני יכול לפנטז על עולם ללא גוגל, אבל יכולים להיות גם כל מיני סוגים של שיתופי-פעולה עם גוגל".
ברנד הוסיף, כי "מהיום הראשון אמרתי שאני לא רואה שום תחרות, ושעולם האינטרנט מתאפיין בשילוב של תחרות ושיתופי-פעולה. היכולת העיקרית של גוגל היא בטכנולוגיית והעברת ערך מוסף לגולש".
גיגי לוי דיבר על מצב שבו ההגמוניה של גוגל יכולה להשתנות. "נקודת הכניסה לאינטרנט משתנה, מדרך מנועי חיפוש לעבר רשתות חברתיות, וזה יילך ויתחזק ויחליש את גוגל. בנוסף, טרנד ה-Augmented Reality (שילוב בין העולם המציאותי לווירטואלי, נ"פ) יילך ויתחזק. המשמעות של זה היא שהעולם הטקסטואלי של חיפוש נקי כבר לא יהיה קיים יותר".
נתן אמר, כי "המחשבה על Mako הייתה ארוכת-טווח. ההחלטה שנעשתה בקשת הייתה לכמה שנים קדימה - שכגוף מדיה עם מוצר חזק בידיים מבינים שזה לא יכול להימשך לעד, ולא נצליח להגיע לרייטינג הזה בעוד כמה שנים - ולכן חייבים להיות בעוד כמה זירות, כמו באינטרנט".
שמשון התייחס לכך וציין, כי "קצת התמיה אותי ההחלטה של Mako בזמנו". לדבריו, קשת לקחה את המודלים של אתרים שהיו קיימים, מערכת אדמיניסטרציה לא מוצלחת, ולכן נתקעו בהרבה מאוד עיכובים. לא ראיתי עדיין מחשבה קדימה, אלא מחשבה איך לוקחים חברת טלוויזיה ושמים באינטרנט". לגבי גוגל אמר שמשון, כי "הקונספט של להיכנס לאתר אינטרנט ולעבור על כל התוכן שיש בו מתחיל להיעלם".
לוי הוסיף, כי "גופי אינטרנט חייבים להבין כי הם לא בבועה נפרדת, זה כבר לא מספיק התוכן המקומי, וחייבים לראות מה שקורה בעולם. היום הגופים עסוקים בביצה המקומית, ולמי שלא יסתכל על מה קורה בעולם יהיה קשה מאוד לעשות כסף".
לגבי ההכנסות של וואלה, ישועה סיפר, כי "התמהיל שלנו מורכב מהכנסות מפרסום ומסחר אלקטרוני ומהכנסות מתוכן פרימיום. גם בסחר אלקטרוני וגם בפרסום יש עוד עתיד והרבה כסף יכול לעבור. הציבור רגיל שלא לשלם, למעט הימורים או סקס באינטרנט. יכול להיות שיצליחו להיווצר מודלים חדשים, כמו מה שקורה סביב אפליקציות של אייפון".
לוי אמר, כי "כמו שהאינטרנט הורס מודלים כלכליים, הוא גם בונה מודלים כלכליים. יש הרבה מאוד גולשים שמשלמים על-מנת לשחק במשחקי מחשב, ויש חברות כמו זינגה, שעושה 200 מיליון דולר בשנה מאפליקציות חברתיות. המודלים בארץ עדיין לא מפותחים בהשוואה לעולם".
לוי הוסיף כי 888 תיכנס לעוד עולמות. לדבריו, "האינטרנט בישראל בעוד חמש שנים לא יהיה לצערי איפה שהוא יכול להיות. יש פה חדשנות וידע ואפשר לגדול לעולם, אין סיבה שחברה כמו זינגה לא תהיה ישראלית. אין בארץ תואר רציני אחד לאינטרנט - אם היינו רותמים את כל הכישרונות שלנו היינו יכולים לכבוש את העולם".
נתן אמר, כי "בהינתן הטכנולוגיה, בשנה הקרובה נראה גולשים שישלמו על תוכן באינטרנט. הדרך לתשלום תהיה יותר קלה. באילו אמצעים? אני עוד לא יודע". אם אנשים מוכנים לשלם עבור תכנים ב-VOD או בסלולר, אין סיבה שאנשים לא יהיו מוכנים לשלם עבור תוכן באינטרנט נטול פרסומות".
ישועה התייחס לרכישה המשמעותית האחרונה של וואלה, ואמר כי "אנחנו לא מתחרטים על רכישת הרשת החברתית מקושרים. כשקנינו את מקושרים, פייסבוק כבר הייתה חזקה. מקושרים העלתה את מספר היוניקים של וואלה מ-1 מיליון איש ל-1.1 מיליון גולשים שונים. ברור שאני יכול לקנות את פיסבוק או לייצר את פייסבוק - ולכן קנינו את מקושרים".
עוד אמר ישועה: "אני לא נרדם בלילות בגלל פייסבוק. לדעתי לא רק אני אלא גם אריק שמידט מגוגל". מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל ציין כי הוא ישן היטב.