X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת הנדל"ן עוזבת לאחר עשרות שנים את משרדיה הצנועים בת"א תשכור כנראה מאלי ניניו את קומות המשרדים, שזה עתה מכרה לו ב-58 מיליון שקל אין ביטחון שהעסקה תצא לפועל - בודקים עוד אפשרות
▪  ▪  ▪
הרצל חבס

חברת הנדל"ן הוותיקה חבס יוצאת, לאחר עשרות שנים, ממשרדיה הצנועים ברחוב ריב"ל 18, במרכז תל אביב. היא תעבור, ככל הנראה, לשתי קומות משרדים, ואולי יותר, בבניין המשרדים ברוטשילד 1, שמכרה זה עתה ליזם אלי ניניו. המעבר נעשה לאור התרחבות עסקי החברה, שמכרה בשנים האחרונות כ-340 דירות יוקרה בתל אביב, ונכנסת לעסקים נוספים.
חבס מכרה את המשרדים ברחוב ריב"ל אתמול (יום ג', 15.12.09) לחברת בית הזהב, ב-8.4 מיליון שקל. העסקה כוללת קומת משרדים בת 1,450 מ"ר, 10 חניות מקורות, מחסנים ושטח מסחרי קטן.
על-פי התוכנית המתגבשת, תשכור חבס מאלי ניניו שתי קומות משרדים לפחות, כ-1,300 מ"ר, בבניין המשרדים והמסחר ברוטשילד 1, פינת אחד העם 14, בצמוד למגדל מגורי היוקרה "רוטשילד 1". חבס מכרה זה עתה לניניו את בית המסחר והמשרדים, בן 4 קומות, ב-58 מיליון שקל.
הבניין הוא בן 4 קומות משרדים, 3,020 מ"ר, ובו קומת מסחר ושלוש קומות משרדים. נראה, שחבס תשכור מניניו שתי קומות משרדים לפחות, ואולי את כל השלוש. היא תשלם לו דמי שכירות של 105 שקל למ"ר לחודש. אם אומנם תצא העסקה לפועל, יהיה זה אירוע קלאסי של "מכירה והשכרה חוזרת", כמקובל בעסקות נדל"ן-מניב לא מעטות.
עם זאת, מדגישים מקורות המקורבים לעסקה, כי עדיין אין ביטחון שחברת חבס תעבור למשרדים ברוטשילד 1, וכי נבדקת לפחות אפשרות נוספת אחת.
בית הזהב היא חברת נדל"ן בשליטת מרדכי רובינשטיין, מבני משפחתם של האחים המנוחים אהרון ואברהם רובינשטיין, שהיו בזמנו מגדולי הקבלנים והיזמים בישראל.
החוזה בין בית הזהב לחבס קובע כי חבס תוכל להשתמש במשרדים עוד תקופה מסוימת, ככל הנראה עד שתחליט סופית על מיקום משרדיה החדשים. חבס תשלם דמי שכירות של כ-80 אלף שקל לחודש.
חברת חבס, בשליטת ברוך חבס ובנו הרצל, ישבה עשרות שנים בבניין ברחוב ריב"ל 18. חדרי המשרדים בבניין זה ראו עשרות עסקות נדל"ן, כולל רכישת ומכירת קניון בכפר סבא, מכירת בניין משרדים בהרצליה פיתוח, רכישת מגדלי יו, רכישת מגדל רוטשילד 1, וכן עסקות קנייה ומכירה של חבילות מניות של החברה עצמה.
לו יכלו קירות חדר הישיבות של המשרד לדבר, היו להם סיפורים מעניינים ומרתקים לרוב.

תאריך:  16/12/2009   |   עודכן:  16/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלעדי: חבס יוצאת מריב"ל - תעבור למגדל רוטשילד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיון בראימן
במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מערך יחסי הציבור, פנים וחוץ, וקשרי עיתונות    רוני טימסיט, מנכ"ל ארמונות הרודס: "הניסיון הרב ויכולותיה יסייעו לנו לעמוד ביעדים ולהגדיל את נתח השוק"
מאיה שני
בארצות הברית נשמעת ביקורת על ההחלטה של אובמה לצמצם את מסיבת חנוכה השנתית מ-800 ל-500    מנהיגים יהודים טוענים כי אובמה שם דגש על היחסים עם ישראל, אבל לא על היחסים בתוך הקהילה היהודית המקומית    [ראש הסגל בבית הלבן, רם עמנואל ורבנים מדליקים את המנורה בוושינגטון / צילום: AP]
יפעת גדות
מחקר חדש גילה כי אנשים עם רמות נמוכות של ההורמון לפטין בסבירות גבוהה יותר לפתח את המחלה
עופר וולפסון
החברה זכתה במכרז להקמתו ע"י ועדת המכרזים הבין-משרדית לנושא    יספק כחמישית מצריכת המים של ישראל    שתי השותפות השוות בחברה: כי"ל ודלק    המחיר שנקבע במכרז - נמוך משמעותית ממכרזי התפלה קודמים
אלעזר לוין
המועד האחרון לעסקת רכישה של 115 דירות במזרח ת"א נדחה ל-31 בדצמבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il