X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אלון נאור, פעיל בשוק ההון שהורשע בעבר ברמייה בני"ע, הואשם כי גייס משקיעים והשתמש בחשבונותיהם ובסיסמות הפרטיות שלהם ע"מ להפיק רווחים לעצמו
▪  ▪  ▪

פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) הגישה (יום א', 20.12.09) לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום חמור נגד אלון נאור, פעיל בשוק ההון, בגין עבירות גניבה ומרמה בניירות ערך.
לנאור, שהורשע בעבר בעבירות תרמית בניירות ערך, מיוחסות בכתב האישום עבירות של קבלת דבר במרמה, השפעה בתרמית על שערי ניירות ערך וגניבה בידי מורשה, בהיקף של מאות אלפי שקלים.
על-פי כתב האישום, בשנים 2008-2007 פעל נאור בניירות ערך באמצעות חשבונות שהיו בבעלות אמו, ובמקביל סחר בניירות ערך באמצעות חשבונותיהם של שישה משקיעים שונים.
הנאשם נהג "לגייס" את המשקיעים בנסיבות חברתיות. לאחר יצירת הקשר הראשוני, היה מציג עצמו כפעיל בקיא בשוק ההון, ומציע למשקיעים לנהל עבורם את פעילותם בבורסה. כל זאת, מבלי שגילה למשקיעים כי בכוונתו להשתמש בחשבונותיהם על-מנת להפיק רווח לעצמו.
על בסיס מצגים אלה הביא נאור את המשקיעים למסור לו את שם המשתמש ואת סיסמת הכניסה לחשבונם באינטרנט. לאחר קבלת ההרשאה החל הנאשם לפעול בחשבונות המשקיעים באמצעות האינטרנט על-פי שיקול דעתו הבלעדי.
פעילותו של נאור בחשבונות המשקיעים נסובה בעיקרה על רכישה וקנייה של מניות דלות סחירות, אשר פעילותו של הנאשם בהן, הן באמצעות חשבונותיו והן באמצעות חשבונות המשקיעים, היוותה לעיתים קרובות חלק ניכר מנפח הפעילות היומי במניות אלה.
על-פי כתב האישום הזרים נאור הוראות קנייה ומכירה מחשבונותיו ומחשבונות המשקיעים שהיו בשליטתו, ויצר עסקות עצמיות בהן מכר מניות מחשבונות המשקיעים לחשבונותיו במחיר נמוך ורכש לחשבונות המשקיעים מניות מחשבונותיו במחיר גבוה יותר, באופן שיצר עסקה סיבובית בין חשבונות המשקיעים לחשבונות הנאשם, בה הופק רווח מובטח לחשבונות הנאשם והפסד כספי מובטח לחשבונות המשקיעים. העסקות העצמיות השפיעו על שערי המניות שבהן פעל.
בדיקת פעילותו של נאור בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, מעלה כי ביצע למעלה מ-2,300 עסקות עצמיות בין חשבונותיו לבין חשבונות המשקיעים.
כתב האישום הוגש על-ידי עו"ד אמיר טבנקין מפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה) והוא כולל רשימה של 40 עדי תביעה שייקראו להעיד נגד נאור.

תאריך:  20/12/2009   |   עודכן:  20/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אישום: פעיל בשוק ההון גנב מאות אלפי שקלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
על-פי החוק, מכירת האלכוהול תיאסר בעסקים מהשעה 23:00 ועד 07:00 בבוקר    נתניהו: אנו זקוקים לחוק הזה בהקדם. עם ישראל מחכה לו
ספי קיני
על-פי ההצעה יוטל עונש מאסר בן שישה חודשים על הלקוח    לחלופין הוא יחויב בהשתתפות בתוכנית שיקומית קהילתית    בהצעה תומכים 25 חברי-כנסת מכל סיעות הבית
יפעת גדות
חוקרים גילו כי גברים ונשים בגילאי 70 ויותר ששתו ארבע כוסות או יותר של תה ירוק על בסיס יומי, היו בסבירות נמוכה ב-44% לסבול מתסמיני דיכאון בהשוואה לאלו ששתו כוס אחת או פחות
איריס פרחי
בערעור טען הנהג שבית משפט לתעבורה החמיר איתו כשגזר עליו מאסר בפועל    המדינה ביקשה להותיר את העונש על-כנו ובית משפט מחוזי הקל בעונש והפחיתו
ספי קיני
תושבת אשדוד שהייתה בדרכה לגרוזיה נתפסה כשעל גופה 800 כדורי ויאגרה מזויפים    "רציתי לפנק את אבא שלי ואת אחי" אמרה בחקירתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il