X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים

המדד המשולב למצב המשק בחודש נובמבר עלה ב-0.6 אחוז. העלייה במדד, המצטרפת לעלייה בו בחודשים האחרונים, מצביעה כי נמשכת התפנית החיובית בפעילות המשק. העלייה החודש משקפת בעיקר עלייה בנתוני יצור התעשייתי, פדיון מסחר ושירותיים ויבוא סחורות (תשומות לייצור ומוצרי צריכה), בעוד שביצוא הסחורות והשירותים רשמה ירידה . במדדי יצור התעשייתי ויבוא הסחורות חלו עידכונים כלפי מעלה בחודש ספטמבר ואוקטובר בהתאם.
אשר להתפתחות רכיבי המדד: מדד הייצור התעשייתי עלה באוקטובר בשיעור של 2.3 אחוזים, לאחר ירידה של 0.2 אחוזים בספטמבר. מדד הפדיון של המסחר והשירותים עלה באוקטובר בשיעור של 0.9 אחוז, לאחר ירידה של 0.8 אחוזים בספטמבר. מדד יצוא השירותים ירד בנובמבר בשיעור של 3.8 אחוזים לאחר עלייה של 15 אחוזים באוקטובר.
במדד יצוא הסחורות נרשמה ירידה בנובמבר של 6.6 אחוזים לאחר עלייה של 6.2 אחוזים באוקטובר. מדד יבוא מוצרי צריכה עלה בנובמבר בשיעור של 6.3 אחוזים, בהמשך לעלייה של 0.1 אחוזים באוקטובר.
מדד יבוא תשומות לייצור עלה בנובמבר בשיעור של 9 אחוזים, לאחר ירידה של 5.5 אחוזים באוקטובר.

מדד מלניק למצב המשק עלה ב-0.8%
לדברי פרופ' מלניק מהמרכז הבינתחומי הרצליה, ניכרת התרחבות בפעילות במגזר העסקי עליית הייצור התעשייתי משקפת התרחבות היצוא
▪  ▪  ▪

מדד מלניק למצב המשק עלה ב-0.8 אחוזים בחודש נובמבר 2009. לדברי פרופ' רפי מלניק, המשנה לנשיא לעניינים אקדמיים במרכז הבינתחומי הרצליה, בחודשיים האחרונים מסתמנת התרחבות ניכרת בפעילות במגזר העסקי. התגברה התפנית החיובית שהתחוללה במשק ברביע השני של 2009. בחודש אוקטובר נרשמה עלייה מרשימה במדד הייצור התעשייתי, במקביל לתפניות שנרשמו בכל רכיבי המדד. הביקושים המקומיים הובילו את ההתאוששות הכלכלית שהתרחשה בכלכלת ישראל אך נראה שבהמשך, בעקבות שיפור בכלכלת העולם, הצטרף גם הייצור התעשייתי וסיפק את הביקושים מחו"ל, תוך גידול היצוא של המשק.
רכיבי מדד נובמבר כוללים: עלייה של 2.3% במדד הייצור התעשייתי בחודש אוקטובר, לאחר ירידה של 0.2% בחודש ספטמבר; עלייה של 0.9% במדד הפדיון של ענפי המסחר והשירותים בחודש אוקטובר, לאחר ירידה של 0.8% בחודש ספטמבר; עלייה של 8.5% במדד היבוא בחודש נובמבר, לאחר ירידה של 3.3% בחודש אוקטובר, ועלייה של 0.1% במספר משרות השכירים בסקטור העסקי בחודש ספטמבר, לאחר עלייה של 0.3% בחודש אוגוסט.

תאריך:  20/12/2009   |   עודכן:  20/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדד המשולב בנובמבר 2009 עלה ב-0.6%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בועז פורמן
ארבעה חודשים אחרי שבילו שם את ליל הכלולות שלהם, חזרו בועז פורמן ואשתו ל'שיזן'    את הארוחה המצוינת והשירות הכי טוב בעיר הם לא ישכחו הרבה זמן
יונתן שרון
תשע לפנות בוקר, יונתן שרון עצבני ורוצה לחזור לישון    צריכה להיות סיבה באמת טובה כדי לשכנע אותו להיות ער בשעה כזו    מזל שיש אחת כזו: ארוחת בוקר ב'מזרין'    בוקר טוב אדון שרון!
אלעזר לוין
רכשו 2,100 מ"ר משרדים ו-1,100 מ"ר חנויות במרכז ראשון לציון    מרפאת שורש שנקלעה לקשיים תהפוך לבית רופאים    איזנברג אינו שותף בעסקה
מאיה שני
באי בית כנסת בלוס אנג'לס, שהגיעו כדי לחגוג את היום האחרון של חנוכה ביום שישי, נתקלו בקבוצת מפגינים ניאו-נאצים    האירוע השלישי מזה מספר חודשים
ספי קיני
ברק: "מצרים היא שחקן מרכזי באזור ומעורבת עמוק בכל ההיבטים של השיח האזורי"    הפגישה עם ראש המודיעין המצרי ארכה למעלה משעה    במשך חצי שעה דנו השניים בארבע עיניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il