X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מונו לתפקיד משנה למנכ"ל בשנים האחרונות כיהנו כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצות לקוחות המינוי הוא בהמשך לאסטרטגיית ה-creative marketing של המשרד
▪  ▪  ▪
ניב חורש [צילום: יח"צ]
זיו קורן [צילום: יח"צ]

ניב חורש וזיו קורן קודמו לתפקיד משנה למנכ"ל בראובני פרידן, זאת לאחר שכיהנו בשנים האחרונות כסמנכ"לי קריאייטיב ומנהלי קבוצות לקוחות. המינוי הוא בהמשך לאסטרטגיית ה-creative marketing של המשרד, לפיה מחלקת הקריאייטיב מביאה לידי ביטוי את החשיבה היצירתית שלה גם בפיתוח רעיונות שיווקיים ואסטרטגיים.
בהובלתם של ניב וזיו, יחד עם סמנכ"ל האסטרטגיה אסתי תשובה, כל המשרד עובד לפי התפיסה החדשה. המטרה שהוגדרה היא ליצור עבור לקוחות המשרד רעיונות שיווקיים יצירתיים, שאינם תלויי מדיה.
ניב חורש הצטרף לראובני פרידן לפני ארבע שנים כסמנכ"ל קריאייטיב ובשנתיים האחרונות מונה גם לראש קבוצת לקוחות. בין לקוחותיו נמנים orange, קליק, קנור, MSD, ג'ונסון אנד ג'ונסון, זיתא ועוד. לניב 12 שנות ניסיון בפרסום: ארבע שנים בגליקמן נטלר סמסונוב וארבע שנים בבאומן בר ריבנאי. ניב חתום על מהלכים רבים וביניהם: orangeday, עבודה עברית ב-orange, מיתוג הכללית ויצירת שפת חמודי, שפת המותג קליק, השפה הכחולה של פלאפון, h&o זה רק נראה יקר, קמפיין הדיבור הקצר של סלקום חו"ל, בייגל בייגל - משחקים מבייגלה, הבחורות המתקלפות של כריות, השקת זיתא ועוד.
זיו קורן, 30, שימש בעבר כסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון-גולדמן, בשנים בהן צמח המשרד ונכנס לראשונה לרשימת עשרת המשרדים הגדולים. בתקופה זו יצר קורן עשרות מהלכי פרסום מדוברים ל-FOX ,AIG ,SONY ERICKSON, וואלה, דלתא, אירוקה ועוד. אחרי שעזב הקים את D9 - סוכנות לפיתוח חדשנות. החברה שימשה כחממה ליצירת רעיונות עבור חברות בינלאומיות ביניהן ORANGE ו-VIRGIN והקימה שלושה סטרט-אפים בתחום הדיגיטל. לפני כשנה נרכשה החברה על-ידי ראובני-פרידן וקורן השתלב בהנהלה הבכירה של המשרד. לאחרונה הוביל מספר מהלכי קריאייטיב מרקטינג בולטים ובראשם "להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות.
לדברי אודי פרידן: "ניב וזיו הם מאנשי הפרסום של הדור החדש, הטובים בארץ, הם מביאים תפיסות ורעיונות חדשניים, ומובילים את העידן הנוכחי בפרסום. התהליך החדש שעשינו במשרד - creative marketing - משמעותו, שהפיצוח הפרסומי אינו תלוי-מדיה כלל. אנחנו חושבים ומייצרים רעיונות רלוונטיים. כבר מהרגע הראשון של טרום הבריף. יתכן ונמליץ על תפיסת יחסי ציבור, יתכן ונבוא עם רעיון שיווקי גדול, יתכן וקמפיין טלוויזיה יהיה הנכון ביותר ויתכן ונבחר במהלך שיווק דיגיטלי. העולם זקוק לרעיונות ואת זה אנחנו ידענו לעשות טוב יותר תמיד".
הוסיף ואמר משה ראובני כי "מהלך 'להעביר את דביר' הוא דוגמה טובה, כיוון שראשית היה רעיון שיווקי יצירתי ורק אחריו היו הפתרונות פר המדיה המתאימה. אנחנו 'מייצרים' מוצרים עבור לקוחותינו ועוסקים בפתרונות שהם בתפר שבין פיתרון שיווקי לפיתרון פרסומי".

תאריך:  23/12/2009   |   עודכן:  23/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניב חורש וזיו קורן - משנים לסמנכ"ל בראובני פרידן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אין ספק שהפרסומות שלו מעולות
תמי גורן  |  23/12/09 15:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
נדחתה תלונת מנהל בתי המשפט נגד בכיר בלשכת עוה"ד בגין ביזוי בית משפט    ועדת האתיקה: אין לעשות שימוש בסעיף "התנהגות" להגבלת חופש הביטוי
מאיה שני
אחד מבניו של אוסמה בן-לאדן, המתגורר בבריטניה, גילה לתקשורת כי קרובי משפחתו חיים מזה 8 שנים במתקן שמור בפאתי אירן, לאחר שהדבר נחשף לו רק בחודש שעבר    כעת הם מבקשים לצאת את המדינה    "הם קורבנות חפים מפשע, כמו כל אחד אחר שנפגע באירועי 9 בספטמבר", אומר עומאר בן-לאדן
גלית יצחק
מחליפה בתפקידה את יובל זיו    יו"ר IEL: אין לי ספק שהידע והניסיון המקצועי שהיא צברה בתפקידיה הקודמים, יתרמו רבות להמשך ביסוס מעמדה של ביקורופא
מערכת אתר ערוץ הספורט
הנהג האגדי צפוי להרוויח 6.2 מיליון ליש"ט
גלית יצחק
רופא אף-אוזן-גרון הותקף והוכה בידי חולה במרפאה בבית חולים שיבא    הרופאים יקיימו בצהריים אסיפת הסברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il