X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסכסוכים הוכרזו בהוצאה לפועל ברחובות, בעיריית חיפה, ברשות הגבייה, בקריית הממשלה בת"א, ברשות המיסים, בעיריית רמה"ש, בבתי-הדין הרבניים ובביה"ס החקלאי פרדס חנה
▪  ▪  ▪
לקראת השנה האזרחית החדשה, שורת סכסוכי עבודה חדשים במשק [פלאש 90]

ועדת התיאום והביצוע של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הכריזה (יום ה', 24.12.09) על מספר סכסוכי עבודה חדשים במשק.
הסכסוכים החדשים הוכרזו בהוצאה לפועל ברחובות, בעיריית חיפה, ברשות האכיפה והגבייה, בקרב עובדי בניין קריית הממשלה בתל אביב, באגף המכס והמע"מ ברשות המיסים, בעיריית רמת השרון, בהנהלת בתי הדין הרבניים ובביה"ס החקלאי פרדס חנה. סכסוכי עבודה קיבוציים עלולים, במידה שלא ייפתרו, להפוך לשביתת עובדים.
  • סכסוך העבודה בהוצאה לפועל ברחובות הוכרז בעקבות דרישת נציגות העובדים לנהל משא-ומתן לחתימה על הסכם לשיפור תנאי עבודתם וקיום סביבת עבודה ראויה. בהסתדרות טוענים כי ההנהלה מסרבת לנהל עם העובדים משא-ומתן קיבוצי.
  • סכסוך העבודה בעיריית חיפה הוכרז בעקבות טענת ההסתדרות לכוונה חד-צדדית של העירייה להעביר עובדים לתאגיד המים העירוני מבלי שהושלם המשא-ומתן בין הצדדים לגיבוש הסכם קיבוצי וללא הבטחת ביטחונם התעסוקתי של עובדי העירייה המושאלים.
  • סכסוך העבודה ברשות האכיפה והגבייה הוכרז על-רקע טענה להחלטה חד-צדדית של ההנהלה בדבר מיקור חוץ של עבודת הגבייה והטלמרקטינג, תוך פרסום מכרז חד-צדדי וללא כל ניהול משא-ומתן עם נציגות העובדים. כמו-כן, טוענים בהסתדרות כי הסכסוך הוכרז בעקבות כוונת ההנהלה לבצע שינויים מבניים ללא כל ניהול משא-ומתן עם נציגות העובדים כמו איחוד לשכות.
  • סכסוך העבודה לעובדי בניין קריית הממשלה בתל אביב נוגע לכלל עובדי משרדי הממשלה המועסקים בבניין הקריה, והוכרז בעקבות טענה להחלטה חד-צדדית בדבר הפסקת תשלומה של תוספת הסתגלות שניתנה לעובדים ללא כל משא-ומתן.
  • סכסוך העבודה באגף המכס והמע"מ ברשות המיסים הוכרז בעקבות טענות, לפיהן בכוונת ההנהלה לנקוט בשינוי מבני חד-צדדי הכולל העברת יחידת החקירות בתל אביב ומשרדי מע"מ 1 ו-2 מתל אביב לראשון לציון, וסירוב מצד המעסיק לנהל משא-ומתן קיבוצי עם נציגות העובדים הנוגע להשלכות שינוי מבני זה עליהם.
  • סכסוך העבודה בעיריית רמת השרון הוכרז על-רקע טענות להעסקת עובדים באמצעות תאגידים, עמותות וגופים חיצוניים הפוגעים בעבודה המאורגנת במקום העבודה.
  • סכסוך העבודה בהנהלת בתי הדין הרבניים הוכרז לטענת ההסתדרות בעקבות הכוונה החד-צדדית של ההנהלה לבצע מיקור חוץ של עבודת ההקלדה והפרוטוקולים של הדיונים ללא ניהול משא-ומתן על הסכם קיבוצי עם העובדים, דבר אשר על-פי הטענה יש לו השלכה על מעמד העובדים, תנאי עבודתם, זכויותיהם וביטחונם התעסוקתי.
  • סכסוך העבודה בבית הספר החקלאי פרדס חנה נוגע למורים המועסקים על-ידי המעביד והעובדים המנהליים והוכרז בעקבות טענות לסירוב מצד ההנהלה לנהל משא-ומתן על הסכם קיבוצי שיסדיר את תנאי עבודתם וזכויותיהם לאור החלטת המעסיק לסגור את הפנימייה ולהעבירה לבעלות חדשה, החלטה אשר התקבלה לדברי ההסתדרות באופן חד-צדדי.

תאריך:  24/12/2009   |   עודכן:  24/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתדרות הכריזה על שורת סכסוכי עבודה חדשים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ההסתדרות הורסת את מדינת ישראל
האנס מארלוזורוב  |  24/12/09 17:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בועז פורמן
רביעי בערב, גבעתיים, מתחת לבניין של ערוץ 10, בועז פורמן והאישה, גבעתיימים טריים, מצאו ב'סורה' מפלט אסיאתי טעים במיוחד מהמולת העיר הקטנה    היה 10
תומר לוי
נשיא מכבי חיפה בטקס שערך ראש העיר לירוקים: "אין שחרורים בינואר"
יפעת גדות
גורבצ'וב הביא לברית המועצות שני מושגים חדשים: הגלסנוסט (פתיחות) והפרסטרויקה (בנייה מחדש) שהובילו לשינוי משמעותי בדמותה של ברית המועצות
עופר וולפסון
יו"ר איגוד לשכות המסחר אמר כי רק הגדלת שיעור השתתפות האוכלוסיה בכח העבודה יוכל להביא להשוואת התוצר לרמה אירופית    "אי אישור תוכנית ויסקונסין יהיה בכייה לדורות"
יפעת גדות
שימרו על משקל גוף בריא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il