X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נקודת משטרה נחנכה בשטח חדר המיון בסורוקה ותפעל בין השעות 22:00-7:30 תנ"צ אבשלום פלד: "חשובה לא פחות היא הנוכחות המשטרתית בקהילה"
▪  ▪  ▪
שומרים ומפקחים [צילום: פלאש 90]

החולים והצוות הרפואי יכולים לנשום לרווחה: במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע נחנכה (ב', 28.12.09) נקודת משטרה, שכל מטרתה הינה לשמור על הסדר ועל הביטחון של החולים ושל עובדי בית החולים.
נקודת המשטרה הינה מיזם משותף של הנהלת סורוקה ושל מפקד משטרת באר שבע, ניצב משנה יורם סופר. הנקודה ממוקמת בשטח חדר המיון ופועלת בשלב זה במשך חמישה ימים בשבוע, בין השעות 22:00-7:30. היא מאויישת על-ידי שוטרים מנוסים, ומשרתת את אלפי האזרחים המגיעים לשטח בית החולים מדי יום, את ציבור החולים ובני משפחותיהם ואת הסגל הרפואי במקום.
ד"ר מיקי שרף, מנהל סורוקה, אמר למפקדי המשטרה בטקס שנערך לרגל חניכת נקודת המשטרה: "הוכחתם את הקשר האמיץ בין הגופים המשמעותיים שנותנים שירות לציבור באזור. צעד זה מהווה דוגמה ומופת לשילוב זרועות של שני ארגונים ציבוריים למען השירות לאזרח ולשמירת הסדר הציבורי במקום חשוב וחיוני כבית החולים סורוקה".
מיכאל מישורי-דרעי, המשנה למנהל בסורוקה: "בית החולים סורוקה ותחנת משטרת באר שבע, פועלים בשיתוף פעולה לאורך כל הדרך. הקמת נקודת משטרה בסורוקה שמצויידת בציוד הדרוש ומאויישת בשוטרים בעלי סמכות אכיפה שעובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקת הביטחון של בית החולים, היא השיא לשיתוף הפעולה הרציף. צעד זה מהווה ציון דרך משמעותי לשירות לאזרח ולצוות הרפואי בהתמודדות באירועים שבהם נדרשת התערבות משטרתית בבית החולים".
לדברי מפקד תחנת משטרת באר שבע, "נקודת המשטרה בבית החולים סורוקה היא תולדה של שיתוף פעולה עם ד"ר שרף מנהל בית החולים וההתעקשות שלו להוציא מהכוח אל הפועל את החלום המשותף שלנו. נקודת המשטרה תיתן מענה לאזרחים ולצוות הרפואי".
תנ"צ אבשלום פלד, מפקד מרחב נגב, אמר כי "מרחב הנגב מתעסק הרבה במיגור הפשיעה. חשובה לא פחות היא הנוכחות המשטרתית בקהילה. בית החולים סורוקה הוא עיר של ממש. אני רואה אינטרס ציבורי משותף בהקמת נקודת המשטרה בסורוקה ומעבר לזה אני רואה בסורוקה לקוח".

מימין: ד"ר מיקי שרף, מנהל סורוקה, ניצב משנה יורם סופר, מפקד תחנת ב"ש, מאחורה תנ"צ אבשלום פלד, מפקד מרחב נגב, עמי ביטוו, קב"ט סורוקה [צילום: רחל דוד-סורוקה]
תאריך:  29/12/2009   |   עודכן:  29/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שוטרים ישמרו על ביטחון החולים והעובדים בסורוקה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
התודה שנותנים לנו הערבים זה ל"ת
טרור  |  29/12/09 17:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידו באום
המרוויחים מהרפורמה: שכירים ברמת שכר נמוכה עד בינונית    הנפגעים: עצמאים באותן רמות שכר    המטרה: לעודד את הציבור לחסוך יותר לפנסיה
עופר וולפסון
בסקר שנערך בקרב אנשי שוק ההון, הבנקים והאקדמיה עולה כי מרביתם חוזים טובות לכלכלה בשנת 2010    מאמינים כי המעו"ף יעלה בכ-10%, הדולר יתחזק לכ-4 שקלים ושוק הדיור יתייצב
מאיה שני
עולם התקשורת היהודי מזועזע מדברים שהעלה לאינטרנט רב היישוב אפרת שלמה ריסקין    אמר כי יש לו "התעניינות עמוקה" בחייו של ישו, אותו כינה "הרב ישו"
מאיה שני
ארגון יהודי באוסטרליה הביע זעזוע לנוכח אתר של סטודנטים אליו הועלו כתובות נאצה כגון "בואו נעשה להם שואה"    באחת ההודעות נמסרו פרטים לאיתור בתי כנסת ברחבי סידני
עידן יוסף
משטרת ירושלים עצרה את מרגל האטום לאחר שהפר צו האוסר עליו להיפגש עם זרים ונפגש עם אזרחית נורווגית    המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו    אין זו הפעם הראשונה בה נעצר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il