X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חשבתם שהדיירים החדשים יגרמו לתככים בין הוותיקים בבית? הצחקתם אותנו אם כבר, כניסתו של כוח חדש למערכה חושפת את הריקבון הפושה במערכת הקיימת
▪  ▪  ▪
סאגה פתטית ומבישה. סער ואיילה [צילום: עכבר העיר]

זה לא שאין לנו אמון בפוטנציאל הכאוס הטמון בדיירי הבית החדשים, אבל בעוד הם מנסים להבין מי נגד מי, להתאקלם, ולהתרגל לעובדה שהם ישנים מיטה ליד אליליהם הטלוויזיוניים, כניסתם פשוט מזרזת את קריסתו של מגדל הקלפים שבנו להם ותיקי העונה.
בעוד תומר מנסה לערער את מעמדו של אלירז (הצחקת אותנו), תמרה מתגרה בסער "הפליליסט" וחומדת את תלתליו של יוסף, ועדנה חוצה את הקווים בניגוד להוראות האח, זרעי ההרס שניטעו כבר על-ידי הפז"מניקים, נקצרו אמש, ובגדול. הפחד והבוז שהפגינה שרה, הקלפטע הבלתי נלאית, כלפי הדיירים החדשים, נבעו בעיקר מחששה (המוצדק) שהם יודעים עליה, ועל האחרים הכל - אבל ממש הכל. ואכן, נראה שהחברים היו זקוקים רק לדחיפה קטנה בדמות פרצופים חדשים בכדי לפתוח את תיבת פנדורה ולהוציא ממנה צחנה של שקרים, צביעות וסכינים בגב.
יוסף, המועמד הנצחי להדחה, לוקח את אקט הבומבלה שלו צעד אחד רחוק מדי, וגם על הדיירים החדשים זה לא עובד. שבוע אחר שבוע הוא על הכוונת ונדמה שהוא עושה הכל כדי להנציח את המצב הזה באמצעות התנהגות שכבר חצתה מזמן את גבול ההזיה. בדומה ליוסי בובליל שהיה ניזון כמעט בלעדית מאהבת הקהל ולא מזו של חבריו לבית. הסתימות הפריס הילטונית של אלין כבר עושה לאנשים בבית פריחה, וכמובן, סוף-סוף, מלכת האסטרטגיה, נסיכת הצביעות ודוכסית החיינדלעך - איילה - עולה על המוקד לראשונה וברוב קולות סוחף. הסאגה הפתטית והמבישה בה כיכבה ביחד עם סער והמקלחת סתמה את הגולל על הצ'אנסים שניתנו לה בבית וגם לסער העניין לא בדיוק הועיל, כשאיבד את בת בריתו העיקרית (והחזקה) שרה, שבזה להתרפסותו בפני הדיבור המאנפף ודמעות התנין של איילה.
כשיש קהל חדש לנסות עליו את השואו, מי שמכיר אותך, חי איתך ונושם אותך כבר יותר מחודש, הוא כבר אולד ניוז - אי-אפשר לעבוד עליו בשטיקים זולים, אי-אפשר למכור לו אישיות מפוברקת ואסור לתת לו לצאת יותר טוב ממך בעיני הבשר הטרי. אפילו גואל, הנחש הערמומי ביותר של הבית, מתחיל לגלות סדקים - שאולי זקוקים לפילינג הורס של שיסיידו. תומר הגורג'ס (יה רייט!) הוא בדיוק התרופה לשאננות הדוחה שגואל החל לגלות והמיניות המתפרצת ולא מגובשת שלו עוד עשויה להיות הקש שישבור את אחד המועמדים הוודאיים לגמר שעד כה, סובב את כולם על האצבע הקטנה.
אך למרות תרומתו העליזה של תומר, עיקר העניין מגיע עדיין מכיוונם של הדיירים הוותיקים (ותודה לארז על תצוגת התכלית בסקיני של איילה) והחל משבוע הבא כשכבר לא יהיו חסינים, אם לא יתחילו הצעירים לייצר קצת אקסייט ויהי מה, תסמכו על שרה שלא אוהבת את "החומר", שהם בדרך החוצה.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  30/12/2009   |   עודכן:  30/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האח הגדול 2: האחווה מתחילה להיסדק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר האוצר החליט להפחית את המע"מ בחצי אחוז כבר בתחילת 2010    יעמוד על 16%    האופוזיציה: זיגזוג אופייני לממשלה
מאיה שני
בית משפט בארצות הברית דחה תיק שהגישו ניצולי שואה נגד בנק הוותיקן בגין קבלת רכוש בשווי מיליוני דולרים מתומכי הנאצים    "בית המשפט קבע שסחר בשיני זהב ממחנות ריכוז אינו פעולה מסחרית"
רותי אברהם
עבודות שירות נגזרו על אחות שהורשעה בתקיפת קשישה חסרת ישע    השופט: הנאשמת הפרה בהתנהגותה חוק ומוסר כאחד ויש במעשיה קלון
יפעת גדות
חוקרים גילו כי הישגים השכלתיים נמוכים נמצאו קשורים לשליטה גרועה יותר באסתמה, לשימוש גדול יותר בשירותי חירום רפואיים ולתסמינים קשים יותר
שלומי לוי
העשור האחרון היה מלא תהפוכות מוסיקליות, לא מעט אומנים חדשים שצמחו וגם כאלה שפשוט פתאום נפלו ללב המיינסטרים    המוזיקה השחורה הפכה למיינסטרים העולמי, המוזיקה הים תיכונית הפכה למיינסטרים הישראלי והמוזיקה האלקטרונית פשוט תפסה את מקומה הטבעי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il