שם טוב שלתיאל תבע את חברת "קלאס" בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים לאחר שהזמין דלתות ולא קיבלן. מכתב התביעה עלה שהתובע רכש מהנתבעת ארבע דלתות לחדרי מגורים, אמבטיה ושירותים בסכום של 4,276 שקל, ושילם 2,000 שקל מקדמה ביום ההזמנה, 16.6.09.
הנתבעת הייתה אמורה לספק את הדלתות בתוך 30 ימי עבודה (לא כולל שישי ושבת) ולדברי התובע, המועד להתקנתן חלף אף הוא, ולא קיבל את הדלתות, ולמעשה לא קיבל אותן עד עצם היום הזה. "ביקשתי מהנתבעת לספק את הדלתות תוך התחייבות שאשלם את היתרה למתקין אך היא סירבה, והפקידה דיברה לא יפה וטרקה את הטלפון, והבעלים של הנתבעת קילל אותי. שלחתי שני אנשים עם סכום היתרה, אך הבעלים סירב לקבל את הכסף, ואמר שיספק את הדלתות כשיחליט", טען שלתיאל.
הנתבעת טענה שביקשה לספק את הדלתות במועד וקבעה עם התובע שיסופקו ביום 2.8.09, אך המועד שונה ליום 3.8.09, והתובע התבקש לסור למשרדיה יום לפני מועד האספקה ולשלם את היתרה בסך 2,276 שקל, אך הוא לא הגיע וההרכבה לא בוצעה. "פנינו שוב לתובע בבקשה שישלם את היתרה אך הוא סרב".
הנתבעת הכחישה שבעליה קילל את התובע ולדבריה, הבעלים ביקש מהתובע להתנצל בפני הפקידה אך הוא סירב. הנתבעת הוסיפה שהציעה לתובע לבטל את העסקה ולקבל את כספו, או לקבוע מועד התקנה חדש, אך הוא הודיע שיתבע אותה.
השופט גד ארנברג ביטל את העסקה: "לאחר עיון בטענות הצדדים נראה כי מאחר שהעסקה לא יצאה אל הפועל ואף הנתבעת הסכימה לבטלה (אחרי שהדלתות היו כבר מוכנות) אין ספק שעל הנתבעת להשיב את מה שקיבלה היינו 2000 ש"ח.
כמו-כן, הוסיף השופט: "התברר כי העדר האספקה במועד נבעה מכך ששני הצדדים לא התנהגו איש עם רעהו כמצופה מ-2 צדדים לעסקה - חוזה. כל אחד מהצדדים מנע מחברו לקיים את חלקו בהסכם ואף נקט בלשון שאינה נאותה כלפי השני. נראה איפוא כי נכון יהיה לפצות את התובע בסכום נוסף בשל המצב שבו הוא נותר היינו ללא דלתות כולל בחדרי אמבטיה ושירותים אך יש להתחשב בכך שגם הוא עצמו אשם חלקית במצב שנוצר עקב אי תשלום במועד ועקב התנהגותו כלפי נציגי הנתבעת.
"אני מחייב איפוא את הנתבעת להשיב לתובע את הסך של 2000 ש"ח ששילם וכן סך נוסף של 2000 שקל בגין כך שהתובע נותר חודשיים ללא דלתות. בכפוף לתשלום האמור העסקה שבין הצדדים מבוטלת".