X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
ליאור שליין אסף סביבו כמה חברים שבימים כתיקונם היו מצחיקים אותנו, ותפר למידותיהם עיסה טלוויזיונית לעוסה ומביכה שמביישת את ימי "משחק מכור" בשביל זה עזבה אורנה בנאי את "ארץ נהדרת"?
▪  ▪  ▪
ניסיון פתטי ומעליב [צילום: עכבר העיר]

ליאור שליין לא מתייאש. אחרי שנכשל בערוץ 10, הוא מתיישב מאחורי שולחן מעוצב חדש, ביום שני הטרי של רשת. אחרי שאף אחד כבר לא זוקף את "משחק מכור" לזכותו, הוא מקיף את עצמו, כמו שם, בחברים טובים - הסייד-קיק גורי אלפי, העריקה מ"קשת" אורנה בנאי ושי אביבי השקט אך הקטלני. לכאורה פאנל לא רע בכלל, אבל בניצוחו של שליין, כך למדנו, גם הפאנל הכי משעשע בעולם (זוכרים את עינב בובליל?) הופך לכזה שעלול להביא אותנו לתלות עצמנו מהמרפסת בסלון, או לפחות לזפזפ הלאה.
זה מתחיל בסדר. קצת בדיחות על המצב, מעט צחוקים על חברי הכנסת, שליין מצליח לשלוט בנתינים שלו. לרגע הוא מתיר את הרסן - והכל משתבש, לפחות במערכה הראשונה של הניסיון המי-יודע-כמה שלו לקאמבק של פריים-טיים.
אלפי מתחיל להתבלבל, מאבד כיוון, שולח חיצי הומור מהעגה התינוקית לכל עבר, בנאי מנסה להרגיע, מחזירה בהערה או שתיים שלא מותירות חותם, שי אביבי שותק בצד. לצערו של שליין, אביבי החרישי הוא המצטיין עד הפסקת הפרסומות. המבט המפוחד שלו הוא הדבר המשעשע ביותר ברבע השעה הראשונה של "מצב האומה".
אחר-כך מגיע השוס של התוכנית - ציפי לבני אין דה האוס. סוג של הישג מבחינתו של שליין, סוג של בחירה מעוררת תמיהה מבחינתה של יו"ר האופוזיציה. שליין לא מחדש, הוא מאמץ את קונספט האורחים המתחלפים של "משחק מכור", שמתהפכת בקבר, ומנהל עם לבני ראיון מביך עמוס צחוקים מתגלגלים והפסקות לשם שעשועים מבית היוצר של גורי אלפי. דווקא לבני מתגלה כאושייה קומית כשהיא מוותרת על התשובות הדיפלומטיות של הפוליטיקאים ומשתפת פעולה, לעיתים בשמחה ולעיתים במבוכה, עם חברי הפאנל.
הכוכב של התוכנית הוא עזאם עזאם, שמקריא בזהירות רבה ובחינניות את הטקסט הבדחני סטייל ערב הווי של שכבת ח' בתיכון, שכתבו לו אנשי "מצב האומה". מדאיג שרק צחוקו של שליין עצמו נשמע למרחקים, מביך אותו ואותנו, שמבלים את השעות הכי טובות של היממה מול הפלאשבק הלא מוצלח הזה לעבר.
ואכן מדובר בפלאשבק גרוע, כמו זיכרון ממערכת יחסים ממש נוראית, כזו שהורסת לנו את האמון בדברים היפים של החיים. "מצב האומה" היא ניסיון פתטי ומעליב ללעוג לאינטילגנציה של צופי הטלוויזיה, שכבר שמעו הכל וראו הכל משליין וחבריו, שכבר מכירים את אלו שכן יודעים להנחות ולהצחיק אותנו עד דמעות (נסו ביום שישי, בתשע וחצי, בערוץ 2) ושרוצים קצת יותר מהערב הטלוויזיוני שלהם.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  05/01/2010   |   עודכן:  05/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצב האומה מעולם לא היה כה עגום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למה עזבה אורנה את ארץ נהדרת?
לילך דרור  |  5/01/10 11:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
הארץ: הקבינט שינה את ההחלטה לחלק מסיכות רק ל-60% מהאזרחים באזורים מאוימים    מיגון בעלות מיליארד שקלים יחולק לכלל הציבור    היעד: לסיים את החלוקה ב-2013
רותי אברהם, אלעזר לוין
הוציא צו מניעה האוסר על משרד השיכון לפתוח היום את מעטפות המכרזים למכירת קרקע לבניית 2,200 דירות    המינהל ל-News1: נכבד את הצו, אם כי לא הופנה אלינו ישירות
יפעת גדות
במסגרת מחקר: בקרב המשתתפים שהפסיקו לעשן, שכיחות מקרי הסוכרת החדשים הייתה גבוהה ב-70% בהשוואה לשכיחות בקרב אלו שמעולם לא עישנו    משתתפים שהמשיכו לעשן היו בסיכון גבוה ב-30% לפתח סוכרת בתקופה זו, בהשוואה לסיכוי של אלו שלא עישנו
רותי אברהם
נדחתה תביעת עדאלה לבטל הפקעת אדמות מלפני 50 שנה ביער מגידו    המפקיע: שר האוצר דאז לוי אשכול    השופטים: יער הוא "צרכי התיישבות"
מאיה שני
828 מטרים ו-169 קומות של הדר    מגדל בורג' נפתח בחגיגיות והשכיח למספר רגעים את בעיותיה הכלכליות של האמירות    "משברים באים וחולפים", אמר המפתח    [AP]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il