X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המערכת החדשה מספקת ללקוחות גישה שקופה ומאובטחת למשאבים המחשוביים של הארגון מרחוק במיקרוסופט אומרים כי המוצר עדיף על ה-VPN, לדוגמא, מפני שאינו דורש התקנות תוכנה או עבודת טכנאי, אלא רק חיבור לאינטרנט
▪  ▪  ▪
הושק המוצר הארגוני החדש של מיקרוסופט ישראל [צילום: AP]

מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל השיק (יום ג', 5.1.10) את ה - (Unified Access Gateway (UAG, אשר נהגה ופותח בישראל.
ממיקרוסופט נמסר כי ה-UAG מאפשר לעובדים, ספקים ולקוחות גישה שקופה ומאובטחת מרחוק למשאבים הארגוניים. הגישה מתאפשרת ממגוון גדול של מכשירים וממשקים, עם הגדרות תצורה נרחבות ויכולת ניהול מרכזית. ה-UAG בוחן ומתחשב במגוון גורמים במתן גישה למשאבים, לרבות היישומים אליהם מתבקשת גישה, הפעולה המבוקשת לביצוע ביישום, ומידת האבטחה של המכשיר ממנו מבוצעת הגישה. הפתרון מגיע במגוון תצורות לרבות תוכנה, Appliance, ו-Virtual appliance.
ה-UAG הוא מוצר ראשון בפלטפורמת Direct Access המיישמת את התפיסה החדשנית של Access Anywhere של מיקרוסופט, ומשתלב עם שרתי Windows Server 2008 R2. "זהו מוצר חלוצי, המאפשר מדיניות אחת אשר חולשת על כל טכנולוגיות הגישה לארגון ומייתר למעשה את הצורך בהטמעת מערכות יקרות ומורכבות לניהול כמו VPN", אמרו בחברה.
מרכז המו"פ של מיקרוסופט בישראל קיבל לידיו את הובלת פיתוח תחום הגישה מרחוק במיקרוסופט העולמית. כחלק מהבדיקות המדוקדקות של ה-UAG, הותקן המוצר בעשרות חברות בארץ ובעולם, בכללם כמאה אלף משתמשים קבועים של מיקרוסופט בעולם.
הרעיון הבסיסי ל-UAG פותח במקורו על-ידי חברת Whale Communications, אשר נרכשה על-ידי מיקרוסופט בשנת 2007 והשתלבה במרכז המו"פ הישראלי. עם השלמת הפיתוח מוצע עתה פתרון המאחד את כל טכנולוגיות הגישה מרחוק של מיקרוסופט.
משה ליכטמן, סגן נשיא מיקרוסופט העולמית ונשיא מרכז המו"פ בישראל, מסר כי "השקת מוצר ה-UAG מהווה נקודת ציון נוספת למרכז המו"פ בישראל. טכנולוגיה שמקורה ברכישה צורפה לאינקובציה אסטרטגית שמבשילה כעת כמוצר פורץ דרך המיועד לשוק ה-Enterprise. בשל חשיבותו של המוצר קיבל מרכז המו"פ בישראל לידיו את האחריות על כל תחום הגישה מרחוק במיקרוסופט העולמית, זוהי הכרה נוספת ביכולותיהם של אנשי המו"פ שלנו".
אסף רונן, מנהל קבוצה במרכז המו"פ של מיקרוסופט: "יכולותיו החדשות של ה-UAG מציעות לארגונים ייעול משמעותי. יישום הפתרון מייצר גמישות מקסיאלית בתצורות העבודה של הארגון, תוך חסכון גדול בהוצאות IT, שכן, כאמור, אין כל צורך בהתקנות תוכנה הכרוכות בעבודת טכנאים. כל שנדרש הוא מחשב וחיבור לאינטרנט".

תאריך:  05/01/2010   |   עודכן:  05/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרכז המו"פ של מיקרוסופט ישראל השיק את ה-UAG
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
העובדים - מתדלקים, מנהלי תחנות ומזכירות - מחו על חוסר הרצינות של ההנהלה, לטענתם, בקיום מו"מ על הסכם קיבוצי    ההסתדרות: "לא יינתן מנוח להנהלה"
עידן יוסף
התמוטט המהלך טיפוס בטיול בחו"ל ופונה במסוק לבית חולים    צפוי לשוב לישראל
גלית יצחק
צריכה מתונה של בירה לבנה מפחיתה בכ-50% את הסיכון למחלות לב, אולם צריכה גבוהה של אלכוהול עלולה דווקא להעלות את הסיכון להתקפי לב
אסף גבור, סופיה רון-מוריה
על-שמה של המחבלת שרצחה 37 ישראלים נקראה כיכר ברמאללה לרגל יום הולדתה בטקס חגיגי
עופר וולפסון
זוהי ירידה של קרוב ל-300 שקלים לעומת השכר הממוצע בספטמבר    השכר הממוצע ירד ב-2% בשיעור שנתי מאוגוסט עד אוקטובר    מספר משרות השכירים דווקא עלה ב-2% לכ-2.78 מיליון איש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il