X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
צוות השרים המיוחד שהוקם לבחינת הטיפול בעברייני מין התוקפים קטינים יגבש מספר הצעות קבע כי יש להרחיב את חובת הדיווח על עבריינות מין גם על מי שאינו בן משפחה
▪  ▪  ▪
האחים סודמי חשודים בתקיפות מיניות וברצח הילד לאון קלנטרוב [צילום: פלאש 90]

צוות השרים לטיפול בעבריינות מין ובקטינים התכנס (יום ד', 6.1.10) לדיון ראשון והחליט על נקיטת מספר צעדים לצמצום תופעת הפגיעה המינית בילדים קטנים.
בין הצעדים שעליהם הוחלט: הגדלת תקנים של חוקרי ילדים והרחבת חובת דיווח של כל אדם בגין חשד לביצוע עבירות מין בקטינים. לבקשת צוות השרים הצעות החוק על-פי ההחלטות שנתקבלו היום תוגשנה בתוך שבועיים.
צוות השרים, בראשות שר המשפטים יעקב נאמן ובהשתתפות שר ביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ', שר הרווחה יצחק הרצוג וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן קבע כי הוראות חוק הגנה על הציבור מפני עברייני מין, בנוגע לחובת הדיווח על עבירות מין נגד קטינים יורחבו גם על מי שאיננו בן משפחה או אחראי לאותו קטין.
כמו-כן תיבחן האפשרות ליידוע ציבור רחב יותר בדבר המצאות עברייני מין. הממשלה תגיש תיקון לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים שתאפשר למעסיקים פרטיים לקבל אישור מהמשטרה בדבר היעדר הרשעות בעבירות מין לגבי עיסוקים שונים.
עוד החליטו השרים על זירוז שיקום עברייני מין והמשך הפיקוח עליהם לאחר שיחרורם ובחינת אפשרות לטיפול תרופתי. צעד זה נוגע לקידום פרק השיקום בחוק הגנה על הציבור שעניינו בין היתר, מתן טיפול תרופתי מונע ושיקום עברייני מין במסגרת הליכי שחרור על תנאי ממאסר, צווי פיקוח לאחר מאסר וצווי מבחן. צוות השרים החליט על הנחתה בכנסת של הצעת החוק הממשלתית בנושאים אלה בראשית שבוע הבא.
צעד נוסף שיינקט הוא קיצור תהליכים וזמנים בהמתנה לחקירה על-ידי הגדלת תקנים של חוקרי ילדים. זאת בעקבות נתונים קשים שהוצגו בפני הוועדה לשלום הילד בכנסת ועל פיהם ממתינים מאות ילדים במשך חודשים רבים לחוקרי ילדים בשל מחסור בתקנים.
משרדי הממשלה לביטחון פנים, הרווחה והבריאות יקיימו שיתוף פעולה הדוק יותר מן הקיים כיום ויקימו צוות בכל מחוז שיורכב מנציגי משרד הרווחה, הבריאות וביטחון פנים, אשר יקבעו הסדרי תיאום ושיתוף פעולה בטיפול בתופעות של פגיעה מינית בקטינים.
כמו-כן תיבחן האפשרות שצוותים אלו ישתלבו במסגרת צווי הפעולה הקיימים של הרשויות המקומיות.

תאריך:  06/01/2010   |   עודכן:  06/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
מגזין הגברים אסקווייר הכתיר את היהודייה רייצ'ל וייס כאישה שגברים הכי היו רוצים לשאתה לאישה    [בפסטיבל קאן 2009 שבו הוקרן סרטה "אגורה" / צילום: AP]
עופר וולפסון
הממשלה גייסה בשנת 2009 כ-102 מיליארד שקל, כאשר 72 מיליארד גויסו באמצעות אג"ח סחיר    במרס ביצעה הממשלה את ההנפקה העצמית הדולרית הגדולה מעולם שלה, בסכום של 1.5 מיליארד דולר
איציק וולף
השר מרידור מזהיר מניסיונות למציאת פתרונות קסם ומאיבוד כל הישגי ישראל מהשנים האחרונות    "ניצחון אירני על ארה"ב יחזק הקיצונים בעולם"
מאיה שני
מת ביפן האדם היחיד שהיה ידוע כמי ששרד את שתי הפצצות האטומיות שהופלו על יפן במלחמת העולם השנייה
רותי אברהם
נדחתה בקשתה של מאבטחת שהורשעה בהריגת ידיד כשהייתה שיכורה להרשיע אותה בסעיף קל יותר    המערערת: בשל שכרותי לא זכרתי שהאקדח טעון    השופט: מי שהשתכר מרצונו - נושא באחריות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il