X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דותן-ילין היא האישה השנייה בתפקיד יו"ר דירקטוריון חברה ממשלתית סטס מיסז'ניקוב: "לאחר 3.5 שנים בהן לא מונה יו"ר לדירקטוריון, אני מאמין ביכולתה של עו"ד דותן להצעיד את החמ"ת להישגים משמעותיים"
▪  ▪  ▪
עו"ד רבקה דותן-ילין [צילום: יח"צ]

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, מינה בתחילת החודש את עו"ד רבקה דותן-ילין כיו"ר הדירקטוריון של החברה הממשלתית לתיירות, אשר היקף פעילותה בתכנון וביצוע מיזמי תיירות עומד על כ-250 מיליון שקלים.
מינויה של עו"ד דותן אושר פה אחד על-ידי חברי דירקטוריון החברה ב-3.1.10. בימים אלו מקיימת עו"ד דותן-ילין פגישות עם הנהלת משרד התיירות והנהלת החברה.
לראשונה תכהן אישה בתפקיד זה וזאת לאחר כ-3.5 שנים שלא מונה יו"ר לחברה. עם מינוי זה, מכהנות בישראל רק שתי נשים בתפקיד יו"ר דירקטוריון חברה ממשלתית.
דותן-ילין הקימה וניהלה את המחלקה המשפטית ברכבת ישראל במהלך תקופת הפיתוח המואץ של הרכבת בין השנים 2008-2004. המחלקה המשפטית בניהולה טיפלה בתקציבי הפיתוח של הרכבת בסדרי גודל של כ-2.5 מיליארד שקלים לשנה וקידמה את פיתוח והקמת תשתיות הרכבת.
קודם לכן כיהנה עו"ד דותן-ילין כפרקליטה בכירה בפרקליטות האזרחית וייצגה את המדינה בהליכים אזרחיים מורכבים, בין היתר בפרויקטי התשתית הבולטים שיזמה מדינת ישראל. כיום, עו"ד דותן-ילין היא עו"ד עצמאית, מרצה בבתי ספר למשפטים ולמינהל עסקים.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, אמר על המינוי: "לאחר שלוש שנים וחצי בהן לא מונה יו"ר לדירקטוריון, אני מאמין ביכולתה של עו"ד דותן להצעיד את החמ"ת להישגים משמעותיים. מינוי זה יסייע בהגברת שיתוף הפעולה בין החברה לכלל הגורמים העוסקים בתחום התשתיות התיירותיות ולביצוע השקעות שיביאו לפיתוח תעשיית התיירות בכל רחבי הארץ".
החברה הממשלתית לתיירות (חמ"ת) הוקמה בשנת 1955 ומאז משמשת כזרוע המבצעת של משרד התיירות ליישום מדיניות פיתוח התשתיות בתחום התיירות. תקציב משרד התיירות לפיתוח תשתיות תיירותיות בשנת 2010 עומד על כ-100 מיליון שקלים. תקציב ייעודי נוסף יופנה לפיתוח תשתיות בעיר אילת, בסך של 35 מיליון שקלים מתקציב משרד התיירות (עלות התוכנית כולה 60 מיליון שקלים).

תאריך:  11/01/2010   |   עודכן:  11/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבקה דותן-ילין מונתה ליו"ר החברה לתיירות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תשלם 3.5 מיליון שקל ותהפוך לבעלת 100% בחברה
מאיה שני
פער המינים הולך וגדל בסין    סקרים אחרונים מראים כי על כל 100 תינוקות ממין נקבה נולדים 119 תינוקות ממין זכר    [אם סינית עם שני תינוקות במחוז דרומי בסין. בשנים האחרונות מעלימה הממשלה הסינית עין מהחוק שנקבע לפני 30 שנה לפיו מותר לאישה להוליד ולד אחד בלבד / צילום: AP]
עופר וולפסון
שר האוצר אישר את כניסתן לתוקף של אמנות מס חדשות מול וייטנאם, טייוואן ואסטוניה    האמנות קובעות ניכוי מס במקור ופטור ממס על רווחי הון על ישראלים
מאיה שני
כל הנוסעים האמריקנים המבקשים להיכנס בשעריה של אירן יעברו בדיקה ביטחונית ויילקחו מהם טביעות אצבעות כתגובה למהלך אמריקני דומה
עופר וולפסון
הכלכלן נחום ביגר אומר כי התחזיות הקודרות של "נביאי הזעם" למיניהם מן הזמן האחרון יישכחו במהרה אם לא יתגשמו    משתמש בטענת השוק היעיל, כדי להסביר שכל סך המידע הידוע - כבר ממילא מגולם בשוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il