X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דביר אדלר לקח את זוגתו להתאושש מליל הסילבסטר הקשה שעבר עליהם בבית הפנקייק המקורי בביתן אהרון, שם הם גילו שמותר (ואף רצוי) להזמין פנקייק לארוחת בוקר ממש כמו באמריקה
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת בית הפנקייק המקורי בביתן אהרון]

התאריך שנראה כמו מספר בינארי, 010110, סימל את יומו הראשון של העשור החדש, אבל לזוגתי ולי היה קשה להתרגש. ההאנג-אובר מהלילה הקודם סירב להתפוגג, והוכיח לשנינו שלא את הכל אפשר להשאיר בשנה שעברה. מבחינתנו היום הראשון של השנה החדשה החל רק לקראת הצהריים, אבל זו אף פעם לא סיבה לדלג על ארוחת הבוקר.
אז במתחם החדש ליד ביתן אהרון נפתח הסניף השלישי של 'בית הפנקייק המקורי' - קפיצה קטנה לנתנייתים, או עצירה קלה לכל מי שעובר בכביש החוף בדרך לאנשהוא. הסניף הזה ממשיך את קו הדיינר האמריקני של שני קודמיו, וזה בדיוק מה שהיינו צריכים. כיוון שאנחנו אוהבים לחגוג את בוא השנה החדשה כמו אמריקנים, החלטנו שגם ארוחת בוקר בסגנון סיינפלד למחרת תהיה הולמת.
יצאנו זוגתי ואני מביתנו הקט שבפרברים, והחננו את האוטו הגדול שלנו בחנייה ממול המסעדה. כבר בכניסה הכה בנו הרושם שזה מקום שלא הולך לישון - עיצוב בצהוב עז, אורות בוהקים תמיד ותאים תאים של ספות עור ערוכים בשורה.
התפריט של בית הפנקייק המקורי הינו מקורי ביותר וכן, יש בו הרבה סוגי פנקייק. מי שיעצור פה באמצע הלילה לא יישאר רעב, גם אם במקרה לא יתחשק לו מקינוח הדגל. זאת כיוון שהתפריט מציע גם טוסטים, סלטים, ניגובים, על האש ושאר חברים. זוגתי ואני נדרשנו רק לעיון קצר בתפריט הארוך, ומבלי להתבלבל הזמנו ארוחת בוקר אמריקנית (43 שקל). אבל אנחנו עדיין ישראלים, לא? אז הזמנו מייד אחריה גם ארוחת בוקר ישראלית (43 שקל).
מלצרית שתחייך בכל שעה שנבוא ערכה לנו את השולחן והגישה לנו את כוסות המיץ הכלולות בארוחת הבוקר. לאחר עוד המתנה קלה הגיחה לעברנו מה שנדמה כמו צלחת מעופפת מאזור 51, אך התברר שזו הייתה פלטה גדולה ועליה ארוחת הבוקר הישראלית שלנו. חומרים טריים והכנה ראויה הפכו את החביתה, הגבינות והסלטים לארוחת בוקר תקנית וטעימה.
לעומתה, האמריקנית (הארוחה, לא המלצרית לצערי) הגיעה עם שני פנקייקים עגולים ושתי ביצי עין עגולות. הנדסת אנוש מעולה יצרה אותם באותו קוטר, ולנו נשאר רק להרכיב אותם אחד על השני, ולהתענג. ארוחת הבוקר הראשונה שלנו בעשור זה תיזכר כנראה בזכות השילוב הלא שגרתי בין המרקם הספוגי והמתקתק ובין ביצת העין הניגרת מלמעלה. מומלץ בחום.
ליד הקפה הכלול בארוחת הבוקר התחשק לנו קינוח, אבל שיהיה קינוח מקורי. אז בחרנו פנקייק. המעריצה המושבעת של פירות יער הזמינה אותם בטבעיות כתוספת מעל הפנקייק שלה (30 שקל), ואילו אני ביקשתי את הפנקייק שלי ללא תוספת (בלשון התפריט 'פנקייק מקורי', 24 שקל).
במבט ראשון זוגתי לא הבינה מדוע הזמנתי פנקייק 'עירום', וגם למה התעקשתי לשמור את החמאה מארוחת הבוקר. רק לאחר שהנחתי עליו את קוביית החמאה, ונסכתי על ראשו סירופ מייפל, תוכניתי נחשפה - פשוט רציתי פנקייק מקורי וטעים, כמו שאוכלים האמריקנים.

* הכותב היה אורח המקום.
תאריך:  12/01/2010   |   עודכן:  12/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בוקר אמריקני בבית הפנקייק המקורי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
חברת סאנדיי אנרג'י תקים בקיבוץ צאלים תחנת-כוח בהספק של 5 מגה-וואט ובעלות של כ-100 מיליון שקל    הצפי: ב-2011 יספק המתקן חשמל לרשת הארצית    לקיבוץ אופציה של 50% בפרויקט
יפעת גדות
ציור נדיר של תל אביב נוסף לתערוכת לודוויג בלום בבית התפוצות    הציור, אשר לא אותר בשלב המחקר, התגלה בעקבות התערוכה    בית התפוצות מזמין את הקהל לאתר את המיקום המצויר
רן רימון
אתמול הגיעה שיחת טלפון לידיעות אחרונות, בה נמסרו איומים על חייו של גינת, עורך העיתון בעבר וכיום מגיש "כלבוטק"    לביתו של גינת הגיעו מאבטחים ושמרו עליו שעות ארוכות    גינת: "לילה שקט עבר על כוחותינו"
לילך ויסמן, רן רימון
שר השיכון בדיון על תקציב משרדו: "אני משמש כאן פה לשרים בכירים נוספים; שטייניץ נותן תחושה שהפקידים הם השרים"    "בשיחות עם ראש הממשלה ושר האוצר יש מילים כמו חול"    גורמים בלשכת שר האוצר: "קשה להתחרות בתפקודו המצוין של אטיאס"    גורמים באוצר: אטיאס מנסה להשתמש ב-1.5 מיליארד שקל שמיועדים לכיסוי גירעונות
אלעזר לוין
תביעה משפטית ראשונה מסוגה: שישה מוותיקי המושב תובעים מהמינהל, קק"ל ורסקו חוזי חכירה לטווח ארוך על בתיהם ומגרשיהם    "התחייבו לתת לנו חכירה - ולא קיימו את ההבטחה. אנחנו מתגוררים עשרות שנים ללא זכויות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il