X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מכירים את אלו שמבקשים ממכם שוב ושוב חברות למרות שאתם לא מכירים אותם ולא מעוניינים להכיר? גם פייסבוק מכירה, ומתכננת בימים אלו פיצ'ר שאמור לחסום להם את האפשרות לנדנד לכם
▪  ▪  ▪
נלחמים בנודניקים [צילום: AP]

יש אנשים שפשוט לא מבינים רמזים. הם צצים לכם בפייסבוק משום מקום ומבקשים חברות למרות שגם אם תיתקלו בהם חזיתית ברחוב לא תדעו לזהות אותם. אולי זה בזכות תמונת הפרופיל המצודדת שלכם או שורות הסטטוס השנונות שאתם מפרסמים חדשות לבקרים ברשת החברתית. פעמים רבות לא מדובר במעלותיכם כמו שמדובר בצורך לשיווק: מוזיקאים רבים, למשל, מבקשים בפייסבוק חברות מכל מי שהם נתקלים בו (תכופות דרך שימוש בכלי Suggest Friends - המראה מיהם החברים של החברים שלך) - וזאת על-מנת להרחיב את כמות האנשים אליהם הם עושים שיווק ישיר ושולחים הזמנות להופעות וכדומה.
יש את אלו שמאשרים בקשות כאלו. יש כאלו שלא. יש את אלו שמאשרים, ואז מוחקים את האדם מרשימת החברים לאחר זמן מה, בתקווה שלא ישים לב להיעלמותו של חבר מהרשימה. במקרים מביכים במיוחד - חוזרים הנמחקים ומציעים שוב חברות לזה שהתעלם מהם או אישר את בקשתם ואז מחק.
כדי להתמודד בנודניקים מהסוג הזה עובדת בימים אלו פייסבוק על פיצ'ר חדש, שיאפשר למשתמש להגדיר מבקשי חברות כאנשים לא מוכרים. "סמן כלא מוכר" - "Mark You Don't Know" יקראו לאפשרות החדשה, שבמסגרתה לאחר לחיצה על Ignore בתגובה לבקשת חברות, תופיע תיבת דיאלוג נוספת בה ניתן יהיה לסמן את המבקש כזר, ובכך לחסום לו את האפשרות לבקש חברות שוב ושוב, בדומה לחסימה האפשרית היום על הודעות ששולחות אפליקציות. "מחלקת האבטחה שלנו בודקת כרגע את הפיצ'ר הזה כדי ליישם הגבלות מסוימות על בקשת חברות ולהילחם בספאם", ציין דובר של החברה.
האתר לענייני מדיה חברתית Mashable מציין שהפיצ'ר החדש אכן יוכל לעזור לפתור בעיות של ספאם וכן תרמיות פישינג. עם זאת, הוא מציין, יש בכך משהו שסותר את הטענה שהעלה לאחרונה מנכ"ל פייסבוק מרק צוקרברג ש"שיתוף הוא הנורמה החברתית החדשה".

פורסם במקור: אתר דה מרקר
תאריך:  12/01/2010   |   עודכן:  12/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקרוב בפייסבוק: חסימת מבקשי חברות סדרתיים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רעיון מבורך
חיובי  |  13/01/10 13:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
"הם היו מסתובבים כטווסים, עם שומרי ראש וג'יפים יוקרתיים בראשי חוצות, והיום הם עסוקים בלברוח ולהסתתר"    אהרונוביץ': "שנים שלא היה כאן יועמ"ש עסוק כל כך"
עופר וולפסון
כך עולה מנתוני הלמ"ס    בשנים 2009-2000 עברה ישראל שלושה אירועים ביטחוניים גדולים    לאחר כל אירוע נצפתה ירידה חדה בתיירות הנכנסת ולאחר זמן מה נרשמה התאוששות    בסיכומו של עשור ישראל לא הגדילה את כמות התיירים שבאו בשעריה    בתיירות היוצאת הסיפור שונה: למעט ירידות חולפות, חל גידול מתמיד
מאיה שני
ארגונים ואישים תיארו את מדען הגרעין שחוסל באירן כדמות בלתי-מזוהה פוליטית    משרד החוץ האירני האשים במעשה את אמריקה ואת "המשטר הציוני"
מתן אברמוביץ'
הדיירת שרה לוין לא חוסכת במילים כלפי כמה מהמתמודדים ומלבה את היצרים בבית הצפוף    "שתלך לתלות את עצמה" היא רק אחת מההתבטאויות של לוין
מחלקה ראשונה
מפכ"ל המשטרה בעניין מעצרו המתוקשר של ראש עיריית בת ים: "במבחן התוצאה המעצר היה בניגוד למדיניות וההנחיות" רנ"צ כהן: "גורמים עברייניים חדרו לרשויות המקומיות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il