X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגרסה המחודשת של טמגוצ'י או נעלי בית מחממות עם דמויות של דיסני - מה לחטוף מהמדף ועל מה אפשר לוותר?
▪  ▪  ▪
מחמם אך מסרבל [צילום: יח"צ]

כל-כך הרבה מוצרים מזמנים לנו המדפים בחנויות הספרים והצעצועים, וכל-כך מעט זמן (וכסף) יש לנו על-מנת לברור מתוכם ולבחור לצאצאינו את המוצלחים שבהם. בשל כך גייסנו את נגה משל שמדי שבוע (או קצת יותר) תלקט עבורכם שלושה פריטים חדשים על המדפים, שמבטיחים ניסים ונפלאות. האם גם מקיימים?
אל תוותרו - ספר בד לתינוק
מהר מאוד אחרי שתינוק בא לעולם שמים לו הוריו ספר "לימוד" עם ציורים בשחור, לבן ואדום. הספרים הראשוניים עשויים בדרך-כלל מקרטון ויש גם גרסאות בד, אבל אלה נוטות להיות שבלוניות ואחידות במראן. ספרוני הבד החדשים המיוצרים תחת מותג הבית של "דיאדה", מנסים לעשות את זה אחרת ואף מצליחים להיות גם אופנתיים. הספרון המצויד בסרטי בד רבים לקשירה, עשוי ספוג וחיבור טלאי בדים ויכול לשמש גם כמגן ראש בעריסה. צדו האחד ריבועי בדים בגוונים שחור-לבן-אדום וצדו השני בדים צבעוניים, מנוקדים ופרחוניים שמתאימים לתינוק "שעולה כיתה". בשלוש מילים - יפה נוח ושימושי.
ספרון בד רק לתינוקות. 109 שקלים. להשיג ברשת חנויות דיאדה. מתאים מגיל 0.
אל תתעקשו - נעלי בית עם דמויות של דיסני
נעלי הבית האלה הן בעצם ספינות משא שבקודקודן דמות מוכרת של דיסני - מיקי מאוס, דונלד דאק, פו הדב, במבי ועוד חברים ותיקים ואהובים. נעל הבית גדולה ובומבסטית, שזה בדיוק היתרון והחיסרון שלה. מצד אחד זה מחמם ומצד שני הן מסורבלות והנפח שלהן מרחיק את כף הרגל מהמציאות עליה היא דורכת. סוגה עילית זה לא, אבל סך-הכל נעל בית שלא מתפרקת תוך שבוע היא באמת עניין של טעם.
נעלי בית עם דמויות של דיסני, 79.90 שקלים. להשיג בחנויות הצעצועים הגדולות. מתאים לילדים שמידת רגלם 25 ומעלה.
אל תתפתו - טמגוצ'י כוכב נולד
הנה בחור שלא השכיל לצעוד קדימה עם הזמן. הטמגוצ'י - פעם להיט בכיסו של כל בן נוער והיום גרסה חיוורת ל-Farmville - הוא יצור קטן שגדל וירטואלית במעין מחזיק מפתחות. את הטמגוצ'י (הנולד כל פעם מחדש כבעל חיים אחר) צריך לגדל, להאכיל ולטפח, ובגרסה הנוכחית גם לאמן אותו לשיר ולנגן כדי שישתתף בתחרות הנכספת 'כוכב נולד'. הנסיינית בת ה-14 הסתובבה עם החבר במשך שבוע וטענה שהוראות המשחק מסורבלות ובמצבים מסוימים שגויות וכלל לא הולמות את המתרחש על המסך. עקב כך, כפתורים ואייקונים מסוימים נותרו ללא מענה והאמינו לי שמדובר בשועלית טכנולוגיה רצינית שלא מוותרת בקלות.
חיסרון בולט נוסף - שכדאי שישתדרג כשפנינו אל העשור השני של האלף ה-21 - הוא הצלילים. במקום להפוך את טמגוצ'י כוכב נולד לחיית רינגטונים מזמרת, הצלילים נותרו מיושנים ומוזרים. הנסיינית התלוננה גם שיש דברים רבים שרק טמגוצ'י בוגר יכול לעשות ובגלל שיש לו נטייה למות מהר לא ניתן לנצל את כל האופציות. המפרט במארז הוא תוסף אווירתי נחמד ואם היה עוד טמגוצ'י בסביבה הנסיינית הייתה שמחה לקשר ביניהם בעזרת אותות אינפרא אדום. בשורה התחתונה: משחק שלא נותן תמורה גבוהה למחירו.
טאמגוצ'י כוכב מוזיקה - דור 6. מוצע במגוון צבעים ועיצובים בתוספת מפרט גיטרה. 139.99 שקלים. להשיג בבטויס אר אס, כפר השעשועים, הפירט האדום ובחנויות הצעצועים המובילות. מגיל 6 ומעלה.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  14/01/2010   |   עודכן:  14/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
יהודי טורקיה מפצירים בישראל לנהל את חילוקי הדעות בין שתי המדינות על מי-מנוחות באומרם שמתחים נוספים עשויים "להפוך לאנטישמיות"
עופר וולפסון
במסגרת פרויקט של הצבא האוסטרלי, ישמשו המל"טים המתקדמים של התעשיה האוירית לאספקת מודיעין מדויק על מטרות בדרום אפגניסטן    בקרוב גם כוחות הצבא הגרמני באפגניסטן יעשו שימוש במל"טים אלו    [כוחות אוסטרלים לצדו של ה"הרון" / צילום: יח"צ]
עופר וולפסון
החברה קיבלה הזמנות לרכישה כוללת של כ-420 אלף יחידות של מניות וכתבי אופציה, בעוד היא הציעה 275 אלף יחידות - חיתום יתר של כ-50%    החברה מפתחת מכשיר לבדיקת תפקוד שכבת תאי ציפוי העורקים
נירית אנדרמן
מריל סטריפ במשולש אהבה ב"זה מסובך", איימי אדמס במירוץ לחופה ב"שנה מעוברת" וקמרון דיאז עושה עסקה עם השטן ב"הקופסה"
יפעת גדות
התפתלות עוזרת לעכבר לפענח את התמונה שנשקפת מן המקום והופכת אותו לציון דרך המשמש לניווט וקישור של כל ההיבטים למקשה אחת    לא ניתן להבין את השפעת הגנים והתרופות על המוח, ועל גרימת מחלות כמו סכיזופרניה, אוטיזם, ודיכאון ללא הבנת ההתנהגות הטבעית וההתנהגות של מודלים מהונדסים של מחלות אלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il