X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הספונסר והבעלים המיועד של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים סובל מזה זמן מה ממצב נפשי מדורדר בראיון ל"כל העיר" טען כי נפגש אישית עם גלעד שליט דוברו: "מצבו הנפשי קשור לתביעות הכספיות של דודו"
▪  ▪  ▪
גומא אגייאר, בביתו בעיר העתיקה בירושלים [צילום: פלאש 90]

איש העסקים גומא אגייאר, הספונסר של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים ושל קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, ומי שצפוי לשמש כבעלים של בית"ר, אושפז (ה', 14.1.10) בכפייה בעקבות צו בית משפט שהוציאה משפחתו.
אגייאר נלקח מביתו לביה"ח לבריאות הנפש אברבנאל. הוא לווה לשם על-ידי אמבולנס ובליווי שתי ניידות משטרה, אך לפי הדיווח לא גילה התנגדות.
בראיון מוקלט שנתן אגייאר למקומון "כל העיר" הירושלמי, ושאמור להתפרסם מחר, טען אגייאר כי הוא הגיע השבוע לעזה ונפגש עם החייל השבוי גלעד שליט. "הוא נמצא באחד הנכסים שלי", אמר, "רציתי להוכיח שאני יכול להיכנס לעזה ולצאת חי, כך שגם שליט יכול לצאת משם חי".
דוברו של אגייאר מסר בתגובה כי תביעותיו המשפטיות של דודו של אגייאר, תומס קפלן, מי שהיה שותפו של אגייאר בחברת האנרגיה שהייתה בבעלותו, הן הסיבה למצבו הנפשי המדורדר. "אגייאר היה נתון ללחצים אינטנסיביים בלתי פוסקים עקב תביעות מרושעות בבתי משפט בארה"ב בקשר לעסקיו מהעבר שבהם מעורב דודו של גומא. אגייאר היה קורבן לקמפיין של מעקבים חודרניים והאשמות שגויות שהתחברו יחדיו לטרור פסיכולוגי".
"חושב שהוא המשיח"
מקור הונו של אגייאר נובע כאמור ממכירת חברת האנרגיה "ליאור אנרג'י", שהייתה בבעלותו ובבעלות דודו, תומס קפלן, תמורת כ-2.5 מיליארד דולר. החברה מצאה מצבור עצום של גז ונפט בטקסס, ולאחר מכן, בשנת 2007, נמכרה. הונו האישי של אגייאר הוערך ב-100 עד 200 מיליון דולר, אך הוא טען בראיון בשנה שעברה כי הונו האישי מוערך ביותר ממיליארד דולר.
בתביעתו, טוען דודו של אגייאר כי האחרון שהשתמש בכספים רבים של החברה המשותפת לצורך תרומות, על-מנת לחזק את מעמדו. "הוא חושב שהוא המשיח", טען הדוד בדרישה לתשלום חוב של כ-200 מיליון דולר.
יש לציין, כי אגייאר היה זה שהציל את בית"ר ירושלים מקריסה כלכלית, לאחר שהבעלים הקודם, ארקדי גאידמק, רצה לצאת מאחזקותיו בקבוצה. כעת מביעים במועדון ובקרב האוהדים חשש רב באשר לעתיד הקבוצה.
בתגובה רשמית שפרסמה הקבוצה אמש נכתב: "בסמוך לחצות, נלקח הספונסר של המועדון, גומא אגייאר, לטיפול רפואי לאחר שבתקופה האחרונה היה נתון ללחצים כבדים. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים ואוהדי הקבוצה ברחבי הארץ שולחים איחולי החלמה מהירה לגומא אגייאר וממתינים לחזרתו המהירה למרכז העניינים".
עוד נכתב כי "תרומתו של מר אגייאר לעיר ירושלים בכלל ולספורט בירושלים בפרט ידועה לכל, אנו בטוחים שתרומתו ומעורבותו בעיר ובקבוצה תימשך גם בעתיד. אנו מבקשים לכבד את פרטיותו של גומא אגייאר בתקופה הקרובה".
אגייאר נולד בריו דה ז'נרו שבברזיל להורים יהודים. בגיל שנתיים עברו הוריו לפלורידה והמירו את דתם לזרם הנוצרי האוונגליסטי. בגיל 26 פגש את אגייאר את הרב טוביה זינגר שהחזירו אל חיק היהדות. בחלק מהראיונות אותם נתן בעבר, הוא קשר את החזרה לחיק היהדות למזלו הטוב במציאת מצבור הגז והנפט האדיר.

תאריך:  14/01/2010   |   עודכן:  14/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גומא אגייאר אושפז בכפייה בביה"ח אברבנאל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המטען המאולתר התפוצץ לפנות ערב בערדו בניסיון לפגוע בשיירה שבה נסע שגריר ישראל    איש לא נפגע והרכב המשיך בנסיעתו
עופר וולפסון
ההכרזה - בעקבות טענת ההסתדרות לפיה אילן לוין, הממונה על השכר באוצר, מסרב לאשר את הסכם העבודה הקיבוצי בחברה    ההסתדרות: "המחלוקת היא על 2.7 מיליון שקל בשנה"
מאיה שני
לקראת ביקורו הצפוי של האפיפיור בבית הכנסת הגדול של רומא אמר הרב ריקרדו די סני כי רק אלוהים יכול לשפוט אם פיוס עשה מספיק עבור היהודים בשואה, אולם קשה להניח כי האל ציווה שתיקה
איציק וולף
המשטרה טוענת כי בידיה הוכחות שגואל רצון אנס קטינים בביתו    בשירותי הרווחה מבהירים: לא יכולנו לפעול ללא ראיות
מאיה שני
ברק אובמה פנה אל שני הנשיאים לשעבר לעמוד בראש הסיוע המבצעי וההומניטרי בהאיטי    מקורביהם של השניים אישרו כי יפעלו יחדיו לסייע לאומה הנזקקת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il