X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדחתה של זקנת השבט אומנם פטרה אותנו מנרגנותה אבל לא הביאה לפתרון לסכסוך אז מי יביא שלום וביטחון - התרומה של סער או הדמעות של אלירז?
▪  ▪  ▪
כעת היא מסתובבת בינינו. שרה [צילום: רונן אקרמן, עכבר העיר]

"אנשים בבית מפחדים ממנו" (סער על אלירז, ולהיפך)
אפשר לנשום לרווחה, או שאולי לא: כשמקומה בעונה הבאה של "הנרגנות" מובטח, שרה הודחה אחר כבוד מן הבית, וחשוב מכך, הכוחות המרכזיים במחנות המריבה נותרו בתוכו. מצד שני, איך ננשום לרווחה? שרה הוצאה מן הבית - כעת היא מסתובבת בינינו, מקטרת, מחרחרת ריב ומתגעגעת למעיין חודדה.
"אני לא יכול להתפייס כי יש לי לחץ מבית" (סער, בתירוץ מספר אחת של הסכסכנים הגדולים בעולם)
תמיד משמח לגלות שחודשיים של כלום מספיקים כדי לחולל מלחמת גוג ומגוג, גם כשאין מלחמה על משאבים או פונדמנטליסטים דתיים בתמונה. בלי עבודה ובלי לימודים, בלי מיסים ובלי תאונות דרכים, כשהאמצעים היחידים שבידיהם הם בריכת שחייה וזמן שידור, הצליחו דיירי האח הגדול לגרום לימיה החשוכים של מעיין חודדה בבית להיראות כמו נוסטלגיה רחוקה ומתוקה.
"אין לי בעיה להשפיל את עצמי, כמו גבר" (אלירז מציג: ניצחון הפמיניזם)
הרבה רגעים מביכים היו בתוכנית אמש - החל בניסיון המאולץ לשכנע את הצופים שאף אחד בעצם לא רוצה את המלחמה הזו והיא, באורח פלאי כלשהו, מתרחשת לבד; וכלה בגיוסו הציני של "שיר לשלום" (לא פחות!) לטובת המלחמה הקרה שבין שני המחנות בבית. אחרי כל אלה, הוכרז על הדחתה של שרה. האם הפרומו לתוכנית, שהציג אותה כמפלץ מצחקק ושטני, גרר את הדחתה? או שאולי האמירות הפאשיסטיות שלה עשו את העבודה לבד? אלה היו עשויות להיות שאלות מעניינות להפנות לד"ר אמיר חצרוני, חוקר תוכניות ריאליטי, שבצעד חסר תקדים הוזמן להשתתף בחלקה האחרון של התוכנית. הן לא נשאלו.
"את פשוט בן אדם קמצן ואגואיסטי. את קמצנית ואגואיסטית. את קמצנית ואגואיסטית. את קמצנית ואגואיסטית. את קמצנית ואגואיסטית. את קמצנית ואגואיסטית. ואת קמצנית ואגואיסטית" (סער, מצליח לריב גם עם איילה)
ראשית, משמחת העובדה שהאקדמיה סוף-סוף נמצאה על-ידי הפריים טיים של ערוץ 2 כעניין ראוי להתעניין בו. למרבה הצער, התבוננותו המלומדת של ד"ר חצרוני בתוכנית, לא חילצה ממנו שום תובנה מרעישה, מעבר לעובדה ששרה - כפי שגם האנאלפביתים שבינינו בוודאי שמו לב - היא אישה מבוגרת. שיהיה ברור, עצם הבאתו של החוקר לאולפן היא בבחינת חידוש מרענן, רק שבפעם הבאה כדאי לדאוג שיהיה לו מה לומר.
"יש לי חלום כזה, לזכות בפרס ולתרום 30 אחוז מתוכו למטרות כמו נוער בסיכון או סטודנטים חסרי יכולת" (סער, רגע לפני ההדחה, מקפיד שלא לוותר על האסאמאסים של שום ציבור מוחלש)
אחרי שעתיים של אדרנלין ופרסומות גלויות וחצי-גלויות, הקרב טרם הוכרע. גואל ואלירז נשארו לתמוך זה בזה בבית, איילה וסער נשארו לאהוב ולשנוא זה את זו בדיוק באותו המקום. אבל המנצחים הגדולים של השבוע הם, כצפוי, סוחרי הנשק, או לצורך העניין - אסי וארז. המאבק נגרר עוד שבוע, ואיתו מבול האסאמאסים. בפרקים הקרובים, ורק אם האסימונים בהם זוכים הדיירים לא יומרו לנשק חם עד אז, תוכרע המערכה באופן דמוקרטי וסופי. בואו לא נחזור על אותן טעויות שאנחנו עושים מדי שנה וחצי - בואו נבחר במי שבאמת רוצה שלום. אתם יודעים בדיוק על מי אני מדברת.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  17/01/2010   |   עודכן:  17/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האח הגדול 2: נפרדים משרה, מתבצרים בעמדות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
המעצמות הסכימו אמש כי תגובתה של אירן להצעות הגרעין אינה מספקת    מועצת הביטחון הגיעה למסקנה כי יש לשקול מדדים נוספים נגד אירן
יפעת גדות, מאיה שני
צוותי החילוץ בהאיטי מחפשים וממתינים לאותות חיים    72 השעות הקריטיות הראשונות כבר חלפו    האם ימשיכו להישמע זעקות מן האדמה?
יפעת גדות
כ-90% ממקרי המוות בשנה ממוצעת הם בקרב אנשים מעל גיל 65, בעוד ש-90% מאלו שחלו בצורה רצינית או מתו מהווירוס החדש היו צעירים הרבה יותר וכללו כ-1,730 ילדים
יפעת גדות
מיתחו בעדינות את השריר
באוגוסט 1990 פלשה עירק לכווית וסיפחה אותה אליה    לאחר ששורה של סנקציות שננקטו נגד עירק לא הועילו, קיבלה ארה"ב אישור ממועצת הביטחון של האו"ם "להשתמש בכל האמצעים שיהיו נחוצים" כדי שעירק תיסוג מכווית    המלחמה הייתה בלתי-נמנעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il