X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
רגע לפני האוסקר: מה כדאי לראות על המסכים?
▪  ▪  ▪
ממזרים חסרי כבוד. יצירה מרתקת [צילום: עכבר העיר]

אווטאר: הממד החזותי המרשים ואוסף הפרדוקסים האידיאולוגיים הופכים את סרטו של ג'יימס קמרון לאירוע קולנועי המסכם את הרגע ההיסטורי הנוכחי וחושף את חוסנה ומגבלותיה של התרבות הפופולרית כולה.
סינגל מן: הופעתו המדויקת של קולין פירת כגבר שאינו מסוגל להתגבר על אבלו על מותו של אהובו זה 16 שנים היא הסיבה העיקרית לצפות בגרסתו של טום פורד לרומן של כריסטופר אישרווד.
השתיקה של לורנה: הנישואים הם עסק בסרטם החדש של ז'אן פייר ולוק דארדן שמציג דיוקן קשוח של מציאות אנושית, שכמו תמיד בסרטיהם של האחים הבלגים, גיבוריה מחפשים נואשות אחר גאולה למצוקתם.
500 ימים עם סאמר: סרטו החביב של מארק וב מתאר את נסיונו של גבר צעיר להתמודד עם הפנטסיה הרומנטית שלו, המגולמת בדמותה של אשה צעירה, שמייצגת עבורו את כל מה שכלול בקלישאה "נפש תאומה".
לבנון: סרטו של שמוליק מעוז, שמתרחש כל כולו כמעט בטנק ביומה הראשון של מלחמת לבנון הראשונה, אינו חף מבעיות תסריטאיות ואידיאולוגיות, אך הוא גם יצירה מרשימה ביותר שמייצרת חוויה רגשית עזת ביטוי.
חמש שעות מפריז: לאון פרודובסקי, בסרטו העלילתי הארוך הראשון, מצליח לשלב בין הקומי למרגש כדי ליצור סרט קטן אמנם, אבל חכם ועדין, שמתאר את הרומן ההססני שמתפתח בין שתי דמויות שתלישותן מאחדת ביניהן.
מחפשים את אריק: יצירה מינורית במכלול סרטיו של קן לואץ', ששווה בכל זאת לצפות בה בזכות כמה סצינות שבהן ניכרת מיומנותו של הבמאי הבריטי בעיצוב מציאות ריאליסטית והדמויות המאכלסות אותה.
לחנך את ג'ני: סרטה של הבמאית הדנית לון שרפינג, שמתרחש בבריטניה בתחילת שנות ה-60 מצליח בעדינות ובתבונה להעניק נפח של אמביוולנטיות רגשית לסיפור של נערה צעירה שמגלה את נשיותה בעזרת גבר המבוגר ממנה בהרבה.
סראפין: סרטו של הבמאי הצרפתי מרטין פרובו, שמציג את סיפורה העלום למדי של הציירת סראפין דה סנלי, הוא אחד הסרטים הבודדים שמצליחים לייצג בצורה נכונה ומכובדת את המסתורין הטמון במעשה היצירה האמנותית
מה שעובד: סרטו המהנה ביותר של וודי אלן זה כמה שנים אינו יותר מאשר בדיחה קטנה, אבל זו בדיחה חביבה, שבגלל קלילותה וחוסר יומרנותה אפשר הפעם להתעלם ממגבלותיו של הסרט שמציג אותה.
עג'מי: סרטם של סכנדר קובטי וירון שני הוא יצירה רבת עוצמה המשוטטת בזמן בין מספר רב של סיפורים המשתלבים לדיוקן של חברה שתושביה נשמטים אל בין הקרעים המפרידים בתוכה בין העדות, הדתות והדורות.
ממזרים חסרי כבוד: בסרטו החדש הולך קוונטין טרנטינו רחוק ככל שאפשר עם המיתולוגיה הקולנועית שהתהוותה על בסיס הזיכרון של מלחמת העולם השנייה כדי לעצב יצירה מרתקת, משעשעת, מטרידה ולעתים גם מקוממת, שממציאה את ההיסטוריה מחדש.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  25/01/2010   |   עודכן:  25/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
שרה נתניהו הגישה תביעה נגד מעריב, הכתב בן כספית והעורך יואב צור; תובעת מיליון ש"ח והתנצלות    הגישה בנוסף תלונה נגד ידיעות אחרונות במועצת העיתונות
סיון בראימן
עו"ד אביבה קולמן תכהן כסגניתה    לדברי וסרמן: "אני רואה אתגר גדול בתפקיד, ואשמח מאוד לקדם תוכניות ופרויקטים בנושאים הקשורים למעמד האישה, להתנדבות, לחינוך ורווחה ולעבודה קהילתית"
עידן יוסף
מעמד חתימת ההורים בקצין העיר יבוטל, אך זכות הווטו תישאר בידי ההורים ותוכל להתממש גם לאחר הגיוס
מאיה שני
אומר כי לא יזכה למשפט צדק בהודו    טוען כי המשטרה הפלילה אותו וכי היה במעצר בזמן בו בוצע הפיגוע
מחלקה ראשונה
בלעדי בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת חיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il