X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גוגל השיקה השבוע גרסה חדשה לדפדפן האינטרנט שלה, כרום מה מציעה הגרסה החדשה? אילו תכונות ייחודיות ניתן למצוא בה שלא היו בגרסאות הקודמות של הדפדפן?
▪  ▪  ▪
מאפיינים חדשים ומעניינים [צילום: AP]

גוגל שיחררה גרסה חדשה לדפדפן האינטרנט הצעיר שלה, כרום. זאת, כיממה בלבד לאחר שקרן מוזילה השיקה את הגרסה החדשה שלה לדפדפן פיירפוקס, הנמצא תחת פיתוחה. הגרסה החדשה של כרום, מספר 4, מציעה מספר מאפיינים חדשים ומעניינים. בין הבולטים שבהם ניתן לראות תמיכה בהתקנת תוספים חיצוניים.
עד היום הציעה גוגל תמיכה בהתקנת תוספים חיצוניים רק בגרסאות הביטא של כרום. כעת, כאשר האפשרות הזו זמינה בגרסה הרשמית, כל אחד יכול להשתמש בהם וכל מפתח יכול לפתח אותם עבור הדפדפן. תוספים אלו, בדומה לתוספים בדפדפן פיירפוקס, יכולים לספק מגוון אפשרויות חדשות, כמו הוספת כפתורים חדשים לדפדפן, הצגת תכנים ממקורות שונים בדרכים חדשות ועוד. את רשימת התוספים לכרום ניתן למצוא בקישור הבא.
שיפורים נוספים בכרום 4 כוללים יציבות גבוהה יותר ומאפייני אבטחה מתקדמים יותר. בנוסף לכך, הגרסה החדשה גם תומכת בממשקי API חדשים המבוססים על HTML ו-JavaScript. ביניהם, ניתן למצוא תמיכה ב-Web Storage API, לאחסון נתונים מובנים מקומיים, וב-WebSockets להעברת מידע דו-כיוונית בערוצי תקשורת. אפשרות בולטת נוספת בדפדפן החדש היא תמיכה בסנכרון מועדפים דרך הרשת, כך שניתן לגשת אליהם מכל מחשב.
במהלך השנה האחרונה כרום שילש את נתח השוק שלו והוא עומד כיום על יותר מ-4.63%. אומנם רחוק יחסית מפיירפוקס, לו יש נתח שוק של 24.6%, אך בקצב הצמיחה הזה יש לקרן מוזילה בהחלט סיבה לדאגה. למי שרוצה להצטרף למשתמשי כרום, ניתן להוריד את הדפדפן בגרסה החדשה מהקישור הבא. הגרסה הרשמית זמינה, בשלב זה, למשתמשי Windows בלבד.

pCon – זה עובד ומצליח וזה אמיתי
תאריך:  27/01/2010   |   עודכן:  27/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מחסנאי במפעל בטחוני במרכז וחברו מכרו במשך כשנה נשק מדויק וארוך טווח שהיה מיועד ליחידות עילית של צה"ל וליחידות משטרה לגורמי פשיעה ולארגוני טרור פלשתינים
דאה הדר
הדיירים קיבלו אותה במסיבה, היא הפכה עד מהרה לחלק מהחבר'ה, אבל בשבוע ההזייה שתכננה ההפקה לדיירים, בירדי השתולה פשוט רוצה להתעופף מפה כמה שיותר מהר
יפעת גדות
נשים יולדות בהאיטי לאחר שחולצו מבין ההריסות, רגליהן או ידיהן נכרתו, חלקן סובלות מפצעים עמוקים    קיים חוסר קריטי בציוד    נשים רבות אינן יכולות להגיע לבית החולים ויולדות ללא עזרה במחנות הרבים שלצידי הדרכים    המצב מחוץ לבירה עלול להיות גרוע הרבה יותר
עדי דברת-מזריץ
הרשת, שהחלה לגייס עובדים בישראל, אינה מתכוונת לעשות שימוש בפרזנטורים מקומיים
יפעת גדות
במרכז התערוכה: העתקים מפורטים של תוכניות הבנייה של מחנה ההשמדה    השר אדלשטיין באירוע פתיחת התערוכה: "רק מוח מעוות ואובססיבי יכול היה להשקיע כל כך הרבה זמן ופירוט בתוכנית השמדה של עם... האובססיה הזאת קיימת גם היום, במוחו של דיקטטור אחד, אחמדינג'אד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il