תמי ואופיר ברסלבסקי תבעו את רהיטי הלפרן בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים לאחר שלא היו מרוצים מריהוט. מכתב התביעה עלה כי ביום 1.2.08 רכש הזוג מערכת סלון, מזנון ושולחן תואמים בסכום של 14,000 שקל. "הריהוט הגיע עם פגמים והוחלף, אך גם הריהוט החלופי הגיע כשהוא בלתי תקין". הזוג דרש לבטל את העסקה ולקבל בחזרה את הסכומים ששילם, לרבות עלות הובלה והרכבה, ובסך-הכל: 15,600 שקל.
הנתבעת טענה בכתב ההגנה, כי לא היו בריהוט ליקויים או פגמים מהותיים וההחלפה בוצעה על-מנת לתת את מיטב השירות. "עשינו כל מאמץ על-מנת שהתובעים יהיו מרוצים אך הם החליטו לשתות לנו את הדם בקשית או במילים אחרות להינשא לנו בחתונה קתולית והמשיכו להתלונן".
בדיון בפני השופטת
אנה שניידר, הציעה הנתבעת לתקן את מושב הספה, ששקע עקב שחרור של אחת הרצועות, לחדש את האחריות לשנה נוספת, ולהעניק לתובעים ערכת ניקוי בשווי של 240 שקל.
התובעים הגישו תמונות של הספה והודיעו כי אינם מסכימים להצעת הנתבעת ועומדים על ביטול העסקה והשבת מלוא הסכום ששולם על ידם.
בפסק הדין קבעה השופטת שניידר, כי אין הצדקה לביטול העסקה כולה. "אין בתמונות כל הוכחה כי הספה פגומה. מדובר בספה מרשימה אשר נראית בתמונות דווקא יפה. כמו-כן, נזנחו הטענות בדבר פגמים במזנון ובשולחן, אשר על-פי ההזמנה מחירם כמחצית מהעסקה כולה. הואיל ובכל זאת נתגלה פגם בספה (שקיעת המושבים), אשר הנתבעת לא התכחשה לקיומו והציעה לתקנו - אני מחייבת את הנתבעת לתקן את הפגם, אם טרם תוקן, וכן לשלם לתובעים, תוך 30 ימים, פיצוי בסכום של 1,000 שקל".