X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית המשפט האריך בשלושה ימים את מעצרו של אבינועם ברברמן, שנהג לפנות באמצעות תוכנות מסרים לקטינות בנות 8 עד 15 ושידל אותן לקיים עימו יחסי מין המשטרה קוראת להורים החושדים כי בנותיהם נפלו קורבן ליצור קשר
▪  ▪  ▪
ברברמן כפי שצולם ביום המעצר (מימין) וכפי שנראה בתמונה ששלח למחשבי הקטינות שעימן שוחח [משטרת ישראל]

הותר לפרסום כי המשטרה עצרה בתחילת חודש ינואר גבר בן 33 מתל אביב, החשוד כי נהג בשנים האחרונות לפנות לקטינות בגילאים 8-15 באתרי אינטרנט, להעביר אותן לשיחות באמצעות תוכנת ICQ ותוכנת מסנג'ר ושם הטריד אותן מינית בשיחות בעלות אופי מיני, ביצע איתן יחסי מין וירטואליים למול מצלמת אינטרנט או ללא מצלמת אינטרנט ושיכנע אותן להעביר אליו תמונות עירום שלהן.
החשוד, אבינועם ברברמן, ניסה לשדל את רוב הקטינות שעימן יצר קשר להגיע לפגישה ולקיום יחסי מין, ואת חלקן אף פגש וקיים עימן יחסי מין.
החקירה המתנהלת על-ידי מפלג עבירות מחשב ביחידת להב 433, בראשות רפ"ק אודי שפרן, הובילה למציאת ראיות לכאורה נגד החשוד בעבירות בהן הוא חשוד.
בחיפוש בביתו של החשוד נתפסו מחשבים ובהם שיחות עם כ-1,000 ילדות בגילאים 15-8 ותמונות של עשרות מהן, חלקן תמונות אינטימיות באופן בוטה. החשוד נהג לשלוח תמונות תקריב של איבריו האינטימיים ונהג לבצע בגופו מעשים מגונים לעיני הילדות באמצעות מצלמת אינטרנט עד שהגיע לסיפוקו, תוך שהוא משכנע את הילדות לבצע בעצמן מעשים מגונים. בנוסף נמצאו בביתו תחתוני ילדות, אותן נהג לקחת לאחר קיום יחסי מין, בובות פרווה אותן ככל הנראה היה מחלק לילדות ופריטים נוספים הקשורים לחשדות נגדו.
חיכה לילדות בחזרתן מבית הספר
במהלך החקירה המאומצת, אותרו ילדות איתן ניהל החשוד "רומן וירטואלי" משך חודשים ואף יותר, עד אשר הצליח להביאן להסכמה לפגישה עימו, כאשר במקרים מסוימים החשוד היה מגיע לביתן כאשר הן חוזרות מבית הספר ולפני שההורים מגיעים מהעבודה וזאת תוך בדיקה מקדימה של השעות מתי ההורים נוהגים לחזור מהעבודה וחישוב מדויק של הזמן בו יוכל לשהות במחיצת הילדות. במקרים אחרים ניסה החשוד לשכנע את הילדות להתחזות לחולות ובכך להישאר בבית, ובעת שהוריהן בעבודה להגיע ולבצע את זממו. החשוד נסע לביתן של הבנות או שהזמינן לביתו תוך הצעה לתשלום עבור הנסיעות והצעות לפינוקים נוספים דוגמת טיול, הזמנה לפיצה ועוד.
פנה לילדות באתרי ילדים ונוער
פעילות החשוד החלה באתרי אינטרנט המזוהים עם ילדים ונוער. על-פי החשד, המדובר, בין היתר, באתרים "מומו הפרה", שוקס, show me (אתר שנסגר), האתר קידס TV של ערוץ הילדים והאתר קיטה.
באתרים הנ"ל ביצע החשוד פניות לכאורה לילדות, תוך שהוא מתחזה לבחור בסביבות גילאי 25-21 והיה מבקש מהן לעבור לשיחה באמצאות ICQ או מסנג'ר. הכינויים בהם השתמש החשוד הם: "מוס", Tomcat, אבי ואבינועם.
החשדות נגד אבינועם ברברמן מתרכזים בעבירות אינוס, במעשי סדום, במעשים מגונים, בהטרדות מיניות, בהפצה ובהחזקת תועבת קטינים (תמונות וסרטוני פדופיליה) ובנוסף, נבדק חשד כי החשוד היה בקשר עם פדופילים נוספים.
מן המשטרה נמסר כי על כל הורה החושד שבתו נפלה קורבן לשיחות עם החשוד, לפנות אל מפלג עבירות מחשב ביחידות להב 433 בטלפון 08-9545389.

תאריך:  01/02/2010   |   עודכן:  01/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יצר קשר עם 1,000 ילדות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
נבלה
yehda66  |  1/02/10 15:15
2
עונש מוות לפדופילים!!!
חניבעל  |  1/02/10 16:11
3
מידע שגוי באתרכם
לכבוד המערכת  |  1/02/10 17:02
4
יחגגו עליו בכלא ל"ת
המן  |  2/02/10 01:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק-אוגנוב
על-פי נתוני המרכז הלאומי להשתלות, נרשמה עלייה של יותר מ-50% בשיעור ההיענות לתרום איברים לאחר קביעת מוות מוחי    בוצעו 282 ניתוחי השתלות מתורמים חיים ונפטרים
איציק וולף
שירות הביטחון הכללי עצר שני ערבים ישראלים תושבי מזרח ירושלים בחשד שגויסו לחמאס בחו"ל ואספו מידע ואמצעי לחימה לקראת פיגוע מתוכנן בישראל
עכבר העיר אונליין
ביונסה הלכה הביתה עם שישה פרסי גראמי, ביניהם שיר השנה    סינגל השנה שייך לקינגז אוף לאון, וגם ליידי גאגא והבלק אייד פיז לא הלכו בידיים ריקות
אסא ששון, חגי עמית
לחברה יש תזרים שנתי של מיליוני שקלים בודדים ואג"ח בתשואה לפדיון של יותר מ-30%
איריס פרחי
המדינה טענה שתקופת הפסילה שהטיל בית משפט לתעבורה על הנהג קצרה מדי והעונש קל מדי    בית משפט מחוזי הסכים והאריך את תקופת הפסילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il