X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחרי שפסע על השטיח האדום שפרשו לו הטאלנטים של ביתו החדש, פינס הוכיח אחד ולתמיד שתוכניתו היא התגלמותם של כל הז'אנרים הטלוויזיוניים האפשריים מי צריך את מיקי ויעקב?
▪  ▪  ▪
מי צריך את מיקי ויעקב? [צילום: עכבר העיר]

לאורך שידורי אמש, זכינו לצפות בשלל הטאלנטים של ערוץ 10 מברכים את גיא פינס, בערך כמו שהטלוויזיה מחבקת לאחרונה את הפייסבוק - באימה. וגם אם לא הייתה שם אימה, יכול להיות שהגיע הזמן לפתח אותה.
בגדול, הציפייה לקראת תוכניתו הראשונה של גיא פינס העירה בי מחשבות עגומות ונדושות על המקום הנרחב שכולנו נפנה, החל מהערב, לסלבסיה הביצתית בלב הפריים טיים. אין מה לומר, הטלוויזיה שלנו הופכת לאיטה לאחורי קלעים אחד גדול. לא סרטים, אלא כוכבים של סרטים; לא רק ריאליטי, אלא גם תוכנית על אחורי הקלעים של הריאליטי; לא תוכניות סאטירה, אלא אנשים (צריך לומר אושיות?) שנפגעו מתוכניות סאטירה.
מפאת חריצות, צפיתי גם בתוכניות שקדמו לגיא פינס. ההתייחסות הראשונה למאורע הגדול התרחשה לקראת סוף תוכניתו של רפי רשף, בראיון עם סיוון קליין, כתבת אחורי קלעים ותיקה. היה ניכר שבלי אנחל בונני ומארינה בסביבה, קליין מתקשה להתבטא. לגבי השאלה איך המראה עוזר לה בחיים, למשל, ענתה שלדעתה הטלוויזיה היא מדיום ויזואלי. "לא חשבתי על זה עד היום", ענה לה רפי. "כן, אתה הרבה שנים בטלוויזיה", היא נזכרה, ומייד הוסיפה: "וגם אני". ובעצם, היא צודקת. מדובר בקולגות.
באופן מפליא ב"נשות הטייסים" הצליחו להימלט מהמאורע, אבל אצל לונדון וקירשנבאום כבר התראיין פינס עצמו. "אני שמח להתייצב ולשאת בנטל", הכריז. גם מיקי ויעקב בירכו, ויעקב התבלבל לרגע, ולא בכדי, עד שאמר - "אנחנו נמשיך בתוכניתנו, המכונה חדשות". וזה אכן מבלבל.
התוכנית של גיא פינס נותרה אותה התוכנית בדיוק, בכבלים, בערוץ 10 ואפילו בפייסבוק. אותו מנחה, אותה תפאורה, אותם כתבים, אותם סלבס. במקרים מסוימים, אפילו אותן כתבות (קטעים נרחבים מכתבת נפגעי "ארץ נהדרת" כבר שודרו בהוט). זה כל מה שסביבה שהשתנה במהלך השנים הארוכות שבהן היא עוקבת אחר שדיים חשופים ברחבי העולם. רגע לפני שהפציע פינס במלוא הדרו, שידר הערוץ את אחת מתוכניות האיכות שלו - תוכנית התחקירים של אמנון לוי, גם הוא הרבה שנים בטלוויזיה, התוכנית המכונה "שומר מסך". במרכז התוכנית עמד התחקיר החשוב שהתחקה בעקבות אחותו האבודה של תמיר גל, הזמר שנודע בעקבות חיבתה של מעיין חודדה. ועכשיו, לכו תבחינו מתי התחיל גיא פינס האמיתי.
כשהיא כבר התחילה, התברר שבתוכנית החדשה של גיא פינס יש כל מה שהיה בתוכנית הישנה של גיא פינס - כלומר הכל, וגם מאחורי הקלעים של הכל. היה ביקור ברלוסקוני בארץ (ריטה עושה חזרות), היה מדור פלילים נרחב (בנו של יהודה ברקן יוצא מן הכלא, החברים של דודו טופז נכנסים), ואפילו גילוי מרגש (למקרה שזה לא מספיק הגעיל אתכם עד עכשיו, מסתבר שהקעקוע החדש על פדחתו המגולחת של אייל גולן נובע מצלקות שהיו לו במקום), תחקיר בלעדי (צילום האסאמאס שסולן הבלאק אייד פיז שלח לדורון רון, הבמאי הישראלי של הקליפ שלו), וכמובן סופרלטיבים שקשורים למדינה (במקרה הזה - "הקרחת שהפתיעה את המדינה", אבל שווה לעקוב, יהיו עוד).
כל מי שחשש להסתגלות של פינס לערוץ 10, כדאי שיתחיל להתארגן לקראת ההשתלטות שלו על הערוץ. הוא הרי יכול לעשות אמנון לוי, סיוון קליין תעשה רפי רשף. לירון ויצמן תראיין את שניהם, ככה, כדי שיהיה מבט מאחורי הקלעים. בפייסבוק, כל הטאלנטים של הערוץ יירשמו כ-fans. ובקרוב: גם במקומם של מיקי ויעקב, גם 24 שעות ביממה, וגם באיי-פאד.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  02/02/2010   |   עודכן:  02/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כך עומד גיא פינס להשתלט על ערוץ 10
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גיא פינס
אבי 22  |  2/02/10 18:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
צוות פירוק המוקשים של האו"ם מצא שרידי פצצה במשקל של יותר מ-200 ק"ג בטחנת הקמח בעזה    לא נסתרה הטענה שמחבלי חמאס הסתתרו במקום
יפעת גדות
במסגרת מחקר חדש, טיפול בתוספות של שמן דגים לאורך שלושה חודשים הביא להורדת שיעור המחלות הפסיכוטיות ברבע    תחליף לתרופות אנטי-פסיכוטיות הגורמות לתופעות לוואי
איציק וולף
מנכ"ל דלק אנרגיה השולטת במאגר הגז הטבעי הגדול שהתגלה השנה בים התיכון אמר כי ייצור חשמל באמצעות גז טבעי, הנו תהליך נקי יותר בבחינת פליטת מזהמים רעילים ובצמצום פליטת גזי החממה
איציק וולף
בכיר בחמאס אמר כי הארגון החליט להקפיא את כל המגעים עם ישראל לאחר התערבות של נתניהו    חמדאן: ייתכן שהרשות מעורבת בחיסול אל מבחוח
איציק וולף
המשטרה מצאה בביתו תוכנות המסבירות כיצד לבצע מעשי הונאה    לפחות אחת מן הנשים העניקה לו בית שהיה ברשותה על-מנת שיחיה רק איתה ויעזוב את הנשים האחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il