X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל NBC ג'ף צוקר : "בוקסי פעלה בצורה לא חוקית" מנכ"ל בוקסי אבנר רונן: "לא העתקנו"
▪  ▪  ▪

ענקית המדיה NBC נאלצה להשיב על כמה שאלות קשות בנוגע לפתיחות שלה לתוכן שמופץ ברחבי האינטרנט. בדיון שנערך בקונגרס נאלץ ג'ף צוקר, מנכ"ל ונשיא NBC יוניברסל, להשיב על שאלות שנוגעות דווקא לבוקסי, חברת סטארט-אפ ישראלית המפתחת תוכנת מדיה בקוד פתוח שמאפשרת לגולשים להציג תכנים מרשת האינטרנט בטלוויזיה. הדיון שהתקיים בקונגרס בחן את המיזוג הצפוי בין NBC לבין קומקאסט ולא עסק בבוקסי ישירות, אלא רק באופן עקיף, ובכל זאת הוא מציף שוב את המאבק בין השתיים. האחת, NBC, מעוניינת להמשיך ולשמור על רווחיה גם על-ידי הפצת תכניה ברשת האינטרנט. השניה, בוקסי, היא נציגת הגולשים ומפתחת מערכת מדיה שמעוניינת שכמה שיותר גולשים יצליחו לצפות בכמה שיותר תכנים של הרשת במכשיר הטלוויזיה. במהלך הדיון הפנה ריק באוצ'ר, יו"ר תת ועדה לתקשורת, טכנולוגיה ואינטרנט, מספר שאלות לעבר צוקר. הנה תמלול חילופי הדברים.
ריק באוצ'ר: "מה לגבי בוקסי? מר צוקר אתה בוודאי נמצא בעמדה טובה יותר לענות על כך. האם הולו (אתר שנולד על-ידי NBC) חוסם את משתמשי בוקסי?
צוקר (NBC)>/BM: "זו הייתה החלטה שהתקבלה על-ידי הנהלת הולו. בוקסי פעלה בצורה לא חוקית ולקחה תוכן מהולו מבלי שהתבצעה עסקה. כפי שאתם יודעים יש לנו מספר מפיצים. למעשה יש לנו הסכמי הפצה חוקיים עם מפיצים רבים של התוכן של הולו, כך שאנחנו לא שוללים הסכמי הפצה. מה שאנחנו כן שוללים זה את אלה שלוקחים באופן לא חוקי את התוכן הזה".
ריק באוצ'ר: "האם תשקלו מגעים עם בוקסי?"
צוקר (NBC): "תמיד אמרנו שאנחנו פתוחים למו"מ".
אבנר רונן, מנכ"ל בוקסי, מגיב לחילופי הדברים בבלוג של בוקסי ואומר :"בוקסי משתמשת בדפדפן רשת בכדי לקבל גישה לתוכן של הולו - כפי שפיירפוקס ואקספלורר נוהגים. משתמשי בוקסי מקליקים על לינק ומגיעים לאתר של הולו ולקטע וידאו שמתנגן באותו דף. אנחנו לא לוקחים וידאו. אנחנו לא מעתיקים וידאו. אנחנו לא שמים פרסומות לצד הוידאו. הוידאו והמודעות מתנגנות כפי שהן מתנגנות על גבי דפדפנים אחרים או תוכנת הולו דסקטופ, וזה חוקי לחלוטין".
רונן טוען כי החלטת הולו למנוע גישה ממשתמשי בוקסי אכן הגיעה מהנהלת הולו אך מציין שג'ייסון קילאר, מנכ"ל הולו, כתב בבלוג שלו כי הבקשה לחסימה הגיעה מ-NBC. לדברי רונן, יש כיום כמיליון משתמשים שמשתמשים בבוקסי. "כשהם צופים בהולו הם צופים בפרסומות המשמעותיות עבור NBC. אנו מקווים שנוכל לעבוד עם NBC ולהציע יותר תכנים למשתמשי בוקסי. מר צוקר ציין כי NBC פתוחים למגעים, אך זה לא היה הניסיון שצברנו מולם עד לנקודה זו. אנחנו מעוניינים לעבוד עם קומקאסט וNBCU-. ולספק יותר תוכן למשתמשים שלנו".

תאריך:  05/02/2010   |   עודכן:  05/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקונגרס דן מדוע NBC מתנגדת לבוקסי הישראלית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
Why? That's easy
RAWni  |  6/02/10 05:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתי רום
אם תבדקו בבורסה או אצל רשם החברות תמצאו שלקובי מימון אין החזקות בישראמקו, בקידוח תמר או בשאר חברות הנפט שמופיעות בתקשורת כבבעלותו    צוף מקפיד על חשאיות של לוחם קומנדו לשעבר    תחקיר G חושף לראשונה את דמותו של צוף
אורלי פלג-מזרחי
בין אם בארץ ובין בחו"ל, את הנופש לפסח הקרוב צריך להזמין כבר עכשיו    מחיר חופשה משפחתית באילת יכול להגיע ל-10,000 שקל ל-4 ימים, ומשפחה שתעדיף לחגוג בתאילנד תשלם 5,400 דולר לשבוע
רועי ברגמן
מנכ"ל של אחד מבתי ההשקעות: "אני כועס על פסגות; אם מקרה דומה היה מתרחש בארה"ב, בתוך חודש הגוף המנהל היה מאבד 50% לפחות מהנכסים המנוהלים אצלו"
מאיה שני
פרופסור סינת'יה בייקר קיבלה מלגה כדי לגלות מה עולה אצל אנשים כשהם חושבים על המילה יהודי    האם המילה מעוררת אסוציאציה לגילויי אנטישמיות?    האם המילה מעוררת גאווה?
מערכת אתר ערוץ הספורט
אכזבה נוספת לנבחרת, שכבר איבדה סיכוי להעפיל לחצי הגמר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il