X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פנה באמצעות משרד עו"ד יגאל ארנון בדרישה שלא להוסיף את נושא הגשת מועמדותם של שלושת בעלי המניות בבנק שהציעו עצמם לדירקטורים, לדיון באסיפה הכללית
▪  ▪  ▪
מתנגד למועמדים נוספים. שלמה אליהו

משרד עו"ד יגאל ארנון פנה (ב', 8.2.10) לבנק לאומי, בשם מרשו, שלמה אליהו, בדרישה שלא לצרף לרשימת המועמדים לדירקטוריון את שמותיהם של המועמדים העצמאיים החדשים בעלי המניות בבנק לאומי: איזי תפוחי, עמוס ספיר ורוברט צנטלר.
בנק לאומי הודיע ביום שלישי כי השלושה מעוניינים להגיש את מועמדותם אך עד כה לא הודיע כי הצבעה על מועמדותם תעלה לסדר היום של האסיפה הכללית האמורה להתקיים ב-11 במרס. בבנק הסבירו כי המועמדים לא הוספו לסדר-היום מכיוון שהנושא נמצא "בבדיקה משפטית, ובימים הקרובים נודיע מה העלתה הבדיקה".
יש לציין, כי גם גליה מאור, מנכ"ל הבנק, השתמשה במתווה בעלות המניות והציעה כך את מועמדותה - נוסף למסלול שבו בחרה באמצעות ועדת המניות - כשהיא נסמכת על תקנון הבנק.
על סדר-היום של האסיפה הכללית מבואת להצבעה מועמדותם של שישה מתמודדים: דוד קליין, המועמד מטעמו של אליהו, גליה מאור, מטעמה ומטעם ועדת המניות, ושמותיהם של ארבעה המכהנים כיום כדירקטורים - נורית סגל, יעקב גולדמן, משה דברת ומשה וידמן, אותם מבקשת ועדת המינויים למנות מחדש לתקופה נוספת.
"הוספת מועמדים - שיבוש חמור בהתנהלות"
במכתב שכתבו עוה"ד ברק טל, שירי שחם ויובל שלהבת ממשרד יגאל ארנון נכתב כי "הוספת נושאים לסדר היום של האסיפה - אם אכן זו משמעות בקשתם של המועמדים החדשים - תשבש באופן חמור את דרך ההתנהלות שהתקבלה בדין ואת המטרות החשובות העומדות בבסיסה".
עוד נאמר במכתב כי "טרם שדירקטוריון הבנק נועד על-מנת להחליט בפנייה האמורה (או בפניות אחרות, אם תהיינה), מצאנו להקדים ולהבהיר, יכ על-פי הדין לא ניתן לבצע כל שינוי בסדר היום שנקבע לאסיפה או במועדה. כל שינוי שכזה, אם ייעשה, יהיה בניגוד דמור להוראות הדין ותוך פגיעה במטרותיו, ומרשותינו לא ישלימו עימו".
עורכי-הדין ציינו כי הכללים שבדין הינם קוגנטיים, וגוברים על כל הוראה בתקנון של חברה ציבורית, ככל שהיא סותרת אותם. בכך רומזים עוה"ד להוראות תקנון הבנק, הקובעות כי ניתן להוסיף שמות כמועמדים לדירקטוריון עד 7 ימים לפני מועד האסיפה הכללית. בדיווח המיידי שיצא ביום החלטת הדירקטוריון על מועד האסיפה וסדר היום שלה, נכתב כי בעלי מניות יכולים להגיש השגות לסדר היום, עד ל-21 ימים לפני מועד האסיפה הכללית, על-פי הוראות חוק החברות.

תאריך:  09/02/2010   |   עודכן:  09/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אליהו מתנגד לצירוף מועמדים חדשים לדירקטוריון לאומי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חנן וייס-צודק, לא רוצה שיסגירו ל"ת
את הפשעים  |  11/02/10 00:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מתיו ברונפמן ושלום פישר החליטו למכור כל מה שאפשר מתיק ההשקעות של ישראלום, ולהישאר עם מזומנים    מעמידים למכירה את מניותיהם באולימפיה    מכרו כבר נדל"ן ב-390 מיליון שקל    הערכה: תמכור גם את איקאה נתניה
עופר וולפסון
עיריית ת"א אישרה את הקמת מערך של כ-1,500 זוגות אופניים אשר ייפרסו ב-150 תחנות עגינה בעיר    ע"פ מידת ההצלחה, הפרויקט עשוי להתרחב בהמשך    מנוי שנתי יעלה כ-280 ש"ח
איציק וולף
איציק וולף
מאות חברי מיליציית הבסיג' תקפו בטהרן את השגרירויות של איטליה, צרפת והולנד    שר החוץ האיטלקי: מדובר במתקפה יזומה על-ידי המשטר האירני
מוטי פשכצקי
הקשר קיבל הצעה להצטרף לאלופה. בוטל הרדיוס של הפועל ת"א
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il